Heel handig, Julian is na het eten op de bank in slaap gevallen maar ik kan hem dus niet meer de trap optillen. Zit dus te wachten op Roeland zodat hij hem naar bed kan brengen.
@ingrid haha roelaaaaand hahahah wel schattig dat hij in slaap gevallen is op de bank @fs en hier liep die vast en ik kan er niet meer op
Hey meiden, Hier heeft weer het internet er de halve avond uit gelegen....grrrrrrr Wonder en Internet is blijkbaar geen combi! @Mermaid: leuke lakentjes joh!!! Vooral die eerste vind ik super gaaf! Wat lief dat Arco zo goed zijn best doet! @TM: wat leuk dat Noa het zo naar haar zin had! @Lau: ga zo ff kijken op het priveforum! @Chilleke: oei wat raar van die vlekken...gaat het inmiddels beter? @Prisca: moest wel ff lachen om je post en toen ff drie keer kijken of ik zelf niet verkeerd zat! @CM: oooooh die Noa!!! Elin kroelt altijd met haar opa...opa is hier duidelijk favoriet! @LZ: gelijk heb je hoor!!! Ff mailen! @Hier: vanmiddag lekker gewerkt. Elin had nog wel 39 graden koorts toen ik wegging, maar bij terugkomst was ze weer helemaal de oude! Heerlijk. Net ff lekker zitten brullen bij babyboom! Echt een emokipje hier hoor!
Maar die Caroline heeft wel hele snuggere opmerkingen bij babyboom.... Volgende week gaan we kijken wat het wordt.... een jongen OF een meisje... Nou echt???? DAT MEEN JE NIET!
nou dan heb ik nog liever een muis dan een olifant! Maar ja....niet echt snugger idd! EDIT: mwuanhahahahah snap nu die muis pas.....KLIK KLIK KLIKKKKKK
@wonder ik kijk morgen even @hier manlief thuis nog ff gordon ramsey afkijken en dan langzaam naar bedje toe
Ik zit hier dus te wachten totdat manlief me ff belt. Die is vanavond met een stel collega's wezen mountainbiken....stoere bink. Vind een teken van leven alleen wel prettig! Niet dat ergens onderaan de berg aan het zuurstof ligt!
Handig Kan jij hem niet bellen? Ik belde nl ook om half 10 om te vragen hoe laat ie thuis zou zijn ivm het avondeten Ze hadden patat gekregen en hij had gezegt: nee hoef ik niet, vind ik lullig voor.... die zit te wachten wat aardig. Maar toen ik dus nogmaals vroeg hoe laat ie thuis zou zijn, was het antwoord: niet voor elfen Ik heb dus wel al gegeten, jammer joh... Dus erg bellerig zijn die mannen niet....