Ja, hij belt me zo terug...is nog alive! hahahahahhahahahaha die vent van jou die lult er ook maar mooi een puntje aan zeg....dat noem ik nog eens blij maken met een dooie MUIS ehhhhhh MUS!
nou die van mij zit gelukkig in de auto opweg naar huis...maar had vanavond wel drie teken over zn benen lopen!!! Laat dat nou net op het nieuws zijn geweest!
Jakkie!!!! Moet ie zich wel even goed nakijken!!! Waarom leven er van die griezelbeesten.... Nou mijn bobbel/ bult is thuis, staat onder de douche, dus ik ga even eten opwarmen voor hem, want om 06.30 gaat zijn wekker weer. Tot morgen!!
Ja zei ik ook al! Nou succes met die bobbel/bult van je (oei, klinkt ook een beetje dubbelzinnig!) en tot morgen! x
Weltrusten iedereen morgen ga ik weer actief mee kletsen Oh en wonder, hij moet idd uitkijken met teken maar aan de andere kant heb in mijn leven al wel 30 teken gehad en nooit iets aan overgehouden dus niet te druk maken Slaap lekker
hey !! Net thuis van mijn werk, maar duik zo mijn bedje in. Las nog even caromama haar reactie op mij. Verder wat bijgelezen over schoenen, bobbels en nog meer, maar weinig blijven hangen.. truste !
niemand nog wakker ? Ik al een tijdje hoor... Vriendjelief is ook thuis, want die heeft koopavond vanavond dus dan is hij tot 13u thuis ! Lekker het lijkt wel weekeinde...
Goeiemorgen! ja ben ook al wakker...maar was nog effe wat aan het surfen! alvast voor een vaderdag cadeau aan het kijken! heb misschien wel iets leuks gevonden. en gegraveerd wijnglas (hij drinkt graag wijn)
Goedemorgen! Hier zowaar mogen uitslapen tot 8.30, wiehoe, wel weer eens lekker! Pff, het stel van de kapperszaak waar wij achter wonen hebben een dochtertje, ietsje jonger dan Irem en dat kindje moet heel vaak mee naar de zaak....vind het zo sneu want ik hoor haar de hele tijd jengelen en zeuren...ze zit waarschijnlijk in de box ofzo.
Goedemorgen!!! Hier ff wat telefoontjes aan het plegen; dierenarts, dokter, belcompany, kapper, unive, glazenwasser... poeh! Lijstje bijna afgewerkt! Jayden slaapt.
Dat is dan wel leuk inderdaad! Ik heb nog geen idee, weet ook nog niet of ik wel iets ga geven . Vorig jaar had ik een tshirtje met tekst gemaakt. We zijn trouwens ook in Turkije met vaderdag bedenk ik me nu.