Leuk idee Chilleke! Eylem: das sneu zèg! Das toch geen leven zo.. Hier hebben we een friettent om de hoek, een jong stel met kindje, dat kindje is denk ik nu 3 en die zit daar áltijd in de friettent in een hoekje te spelen.. Erg zielig!
Ja precies. Voor een keertje maakt toch niet uit, maar altijd maar daar rondhangen....bah. Breng dat kind lekker naar een oppas.
Is er nog iemand die bloemen wil ruilen? Heb gisteren de ruilsessie gemist.... Ik zoek: oranje roos gele tulp oranje lotus Te ruil: roos: blauw, geel, wit tulp: blauw, wit, oranje lelie: wit vlinderorchidee: wit chrysant: roze hyacint: wit viooltje: wit lotus: blauw aronskelk: blauw, geel, oranje
@ Ikheid: Zo, jij bent al lekker aan t bellen zo 's morgens. Heb je gisteren nog schoenen besteld bij Zalando? En hoe staat het met je jumpsuit? Ayla en ik hebben geslapen tot 08.30 uur, maar Ayla is nu alweer aan het gapen en ik heb hartstikke pijn aan mijn liezen. Dus het gaat lekker . Jullie nog plannen voor vandaag? Ik ga vanmiddag alleen even naar de stad (met de auto ).
Mm: bellen zit er weer op.. lijstje afgewerkt voor deze ochtend. Hahaha! Jumpsuit: niet eens aan begonnen, hahah! Alleen patroon getekend, op stof gelegd en patroondelen uitgeknipt en stof afgespeld. Zalando: já! Zwarte pumps, roze pumps èn lichtblauwe! Ben benieuwd!
@ Ikheid: Linkje van de schoenen? Ja, Ayla zit nu nog even lekker naast me op de bank te spelen. Ze zag er zo verloren uit toen ze op de grond zat, dus dan maar even gezellig erbij op de bank.
Oh lekker zeg! Ik ben gewoon voor het laatst geweest toen ik 37 weken ofzo zwanger was van Ayla . M.a.w....al ruim een jaar niet. Pfff, na de bevalling ga ik ook weer eens lekker naar de kapper.
GOedemorgen dames.... Hier ook tot 8 uur mogen slapen...alleen nu is hij de hele tijd aan het jengelen..ben ik totaal neit gewend van hem. zal wel met de aankomende tanden te maken hebben. Kapper: toevallig vanmorgen ook mijn nicht gebeld voor een afspraak en mijn haartjes zitten nu deels in de verf, dat doe ik nl zelf.
Ik heb helaas geen van de soorten die je zoekt. Kan wel gebruiken: BLauwe roos roze chrysant hyacint wit gele aronskelk
@vaderdagkado werkelijk nog geen idee. moet nog ff bedenken wat.. hij zegt zelf liefde en aandacht @ Mermaid balen van je liezen!! lief dat ayla zo lekker zit te spelen.. @ikheid goed bezig meid! @ hier om 9.30 wakker das mooie tijd :d vandaag beetje schoonmaken en voor de rest weet ik niet..
Goedemorgen! Hoe is het hier? Ikheid is al druk bezig geweest zie ik met bellen! Nu je het zegt, ik moest ook de zorgverzekering nog even bellen. Ga ik zo gelijk doen! @ Eylem, heb helaas niets voor je wat jij nog nodig hebt! @ Ikheid, leuk schoenen besteld. Foto? @ LZ, wat was jouw vent (/bobbel/bult?) laat thuis gisteravond zeg! Ook niet gezellig! @ Wonder, fijn dat je man nog heelhuids thuis was gekomen. Hebben jullie je ruzie nog uitgepraat of is het gewoon overgewaaid? Hier is opa ook grote favoriet. Ik heb een gelamineerde tekening boven de keukentafel hangen van Lukas waar ook foto's op staan van opa en oma, andere oma, mijn man, lukas en ik, en mijn nichtje en mijn neefje. Dat was nog van Lukas van op de creche. Noa vindt hem prachtig en wil hem heel de tijd hebben als ze aan de tafel zit. Zodra ik hem geef gaat ze opa aanwijzen en kusjes geven. Zo schattig! Hij hangt met een magneet aan zo'n ijzeren strip. Vorige keer hing Steef hem terug en zette de magneet bovenop opa. Nou toen werd ze toch kwaad! Hahaha! Monstertje! Hier gisteravond echt chago. Ik was dinsdagavond ongesteld geworden (een week eerder als ik dacht) en ik heb overal last van. Mijn rug, mijn buik, stemmingen en ik vind het gewoon vies. Ik kan er niet aan wennen . Gelukkig is het vandaag volgens mij al iets minder aan het worden, dus ben alweer iets minder chago! Ik baal dat het weer nu weer slechter wordt. Lukas heeft vanmiddag een schoolreisje naar het bos, gaan ze het kriebelbeestjespad volgen. Zo sneu als het dan vanmiddag gaat regenen! En ik kwam vanmorgen tot de ontdekking dat hij zijn kaplaarzen niet meer past. Beetje jammer! Vanavond lekker uit eten in Roosendaal met mijn collega's. Nog voor secretaressedag. Heb er wel zin in!
Ach wat sneu! Had hij dat nou al eerder gehad? Paar weken terug was hij toch ook ziek? Of haal ik nu dingen door elkaar.
Jayden heeft z'n fruit op, is nu aan de wandel door de woonkamer. Zo maar 's ff badderen, want hij heeft gisteren in de zandbak gezeten, vieze nageltjes nu, bah!
Hee Ikheid, hoe gaat het met je meid? Zo plots een mooi Kado en zo snel ook weer weg... Wachten jullie nu tot augustus of gaan jullie er meteen maar voor? Ik hoop dat het goed gaat!
De vriend van een oud collegaatje van mij wordt vandaag geopereerd aan zijn hart. Zij is nu bijna 30 weken zwanger. Even spannend dus! Ik hoop zo dat alles goed gaat...