@weer tis echt klote weer wou gaan wandelen vanmiddag maar laat maar.. laetitia is al niet lekker dus dat risico ga ik niet lopen.. @ hier laetita zit al aan een broodje die begon te miepen dat ze trek had haha.. Vanmiddag dan misschien maar vingerverven met dr ofzo.. k weet niet..
Ik ben CHAGO! Mijn god.. Die hond weer ziek, kind jankt.. Blèh! En dat weer.. wilde ff wandelen, maar je waait uit je vel joh. Goed, ik ga Jayden uit bed halen, kan ècht geen gejank hebben nu.
@ikheid knuf meis! ff een baaldagje mag gerust tussendoor hebbern we vast allemaal wel eens last van!
Jongens zijn door mijn ouders opgehaald voor de dierentuin! Vanmiddag even naar mijn werk en langs de babyplanet. De dekens bestel ik denk ik via de baby dump want die zijn stukken goedkoper.
Misschien vijfde ziekte Die heb ik nog nooit in het echt gezien, denk ik, dus weet niet hoe die er precies uitziet.
Cm, balen van je ongi. Ik kan ook geen tampon inkrijgen, geen idee waarom niet maar het is en blijft irritant.
ingrid wat leuk dat je ouders naar de dierentuin zijn, hopelijk blijft het droog! ikheid leuke schoenen! (alleen niet zo mijn smaak ) heb er maar effe een topic over geopend in het baby/dreumes gedeelte!
@ Ikheid balen van je baaldag en dat Roefel weer ziek is ! Sterkte met hem .. Oh en mooie schoenen.. ik durf nooit online schoenen te bestellen. Bang dat ze niet passen.. @ Caromama; ongesteld zijn is NIET leuk.. hier ook weer bijna als het tenminste goed is..
Goedemiddag! Terug van zwemmen en kind op bed. CM: lekkere fout! Als je geen spiraal wilt, kan je ook de prikpil nemne, daar blijft je menstruatie ook van weg. Ikheid: Balen!!!!!!!!!!! Hopen dat je schoenen snel komen!!! Hier ook echt een mega wind... Ga zo eerst maar eens stofzuigen.. Doet fs het bij jullie?? Ik ben al mn vrienden kwijt?????????
even een vraagje voor de shopaholics onder ons: Ben op zoek naar een fatsoenlijke strapless bh....iemand een suggestie??
En blijft die goed zitten...heb er 2 maar die blijven alletwee niet fatsoenlijk zitten.....en ik heb hem nodig voor onder mijn jurkje tijdens de bruiloft.