hahaha we gaan alleen maar voor schoenen voor alyss want verder kan ik het even niet veroorloven hebben iets teveel uitgegeven voor we op vakantie gingen
is er trouwens al iemand die zijn paarse anjer heeft??? Ik ben continu die taak aan het doen, maar krijg vaak dezelfde kleur anjer...
Thanks! Heb net even gekeken, maar heb helaas geen melkemmers of aardappelpuree voor je . Heb je wel zo'n ei ding gestuurd, want ik ben toch nog niet met die taak bezig en had er al wel een gekregen.
iedereen bedankt voor de bloemen, iedereen heeft ook een cadeau! ik ga zo naar bed..morgen lange vroege dienst
slaap lekker allemaal het word morgen toch den bosch is dichterbij voor de winkel die ik nodig heb hahaha truste allemaal en misschien tot morgenvroeg anders morgenmiddag!! als jullie morgen gaan uitdelen hier graag dingen uit mijn lijstje en voor ben ook dingen van dat huisdieren ding wnat ik doe die van hem ook gelijk..
wij duiken ook ons bed in! Morgen ook weer een druk maar gezellig dagje voor de boeg!! Slaap lekker allemaal! Truste!