APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Mogguh,

@Mermaid lekker gegeten dus!!!

@ hier een vroegertje gaaaap hahaha.. vanmiddag naar de stad.

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morgen!!

@mermaid, leuke schoenen maar ik zou ze dragen in het zwart en dan zonder strik hahahaha ;) klinkt als een heeel gezellig avondje!

@lau, zo wat een vroegertje voor jullie! veel plezier vanmiddag!

@hier, net mijn bedje uit, alyss was om half 8 wakker maar ben heeft der speelgoed gegeven en ze komt er nu pas uit dus we hebben het iets kunnen rekken naar het normale ritme, strkajes gelijk naar de stad voor schoentjes..

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ja en dat zou ik dan weer saai vinden ;). Ik houd wel van lekkere hysterische schoenen, LOL :D.

Alyssa was vroeg wakker voor haar doen zeg. Ayla ligt nog in bed, maar volgens mij hoorde ik haar net.

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Van dat soort schoenen kan ik héél blij worden!!!

Goedemorgen trouwens!

Mermaid lekker gegeten las ik.

Nonnie: lekkere rustige ochtend, veel plezier straks in de stad.

Lautjuh: jij ook veel plezier..

Verder niet teruggelezen.
    Manlief is dag rallyrijden.. net een kleine kind. Hahaha! Daar kan ie zo naar uitkijken, nog een paar jaar wachten roept ie steeds en dan kan Jayden ook mee.. Jayden hoeft het geluid maar te horen van de rallyauto's en zit meteen aan de tv of laptop geplakt. Ook voetballen doet Jayden veel! Liggen hier 2 balletjes, die trapt ie steeds verder de woonkamer door.. leuk hoor! Hij wordt er dus mee besmet zie ik al wel.

Vanmiddag kinderfeestje en ff de stad in voor slaapzak èn pyjamatjes.

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sinds gisteren kids-pakket van Ziggo; leuke zenders zeg! Zelfs mama vindt ze leuk!

Ooh en ben naar kapper geweest! Ben voor het eerst ècht eens tevreden! Puntjes eraf en flink wat lagen erin laten knippen en een übermooi kleurtje; bamboe.

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

'k Zal ff foto uploaden

7. lautjuhhh

@nonnie veel plezier in de stad

@ Ikheid benieuwd naar de foto!

@hier laetitia ligt op bed maar k geloof dat ze geen zin heeft, ben benieuwd hoe ze dan vanmiddag is whaah

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nieuwe kleur + kapsel

9. lautjuhhh

@ikheid wat leuk!!!! ziet er echt super leuk uit!

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen!

Ikheid ziet er lekker fris uit!

Mermaid :D die schoenen! Niks voor mij maar kan me wel voorstellen dat je er blij van wordt. Leuk dat het gezellig was!

Lautjuh veel plezier!

Nonnie wat zoek je voor schoentjes? Irem heeft nog steeds geen echte schoentjes :) maar wel 5 paar van die zachtje slofjes/schoentjes dus die moet ze eerst maar even verslijten, ze loopt er prima op

Hier pfff volgens mij moet ik verkouden worden ofzo, keelpijn, verstopte neus, blegh. Geen zin in! Maar meestal zet het bij mij niet door. En ik zit ook nog te wachten tot ik ongesteld wordt, leuk allemaal maar niet heus!

11. lautjuhhh

@eylem he geds das nie lekker hopelijk voel je je straks al wat beter

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Balen Eylem! Ik kwakkel ook al zeker 2 weken, hoesten èn snotteren, maar het komt niet echt los.. stomen doe ik 2maal per dag, maar helpt geen fluit.

Beterschap meis!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Ziet er goed uit zeg je nieuwe coupe! Ik vind het ook altijd zo moeilijk om een goede kapper te vinden.

@ Eylem; Balen dat je niet lekker bent. Ik was voorheen nooit ziek, maar sinds ik Ayla heb lijk ik wel constant verkouden. Hoe irritant!

Ayla heeft inmiddels lekker ontbeten. Twee boterhammen heeft ze op :$. En...ik ben zo trots....ze heeft helemaal zelf met een vorkje gegeten :D. Ik prik het broodje erop en dan doet ze het zelf heel keurig in haar mond.

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: wat goed van Ayla!!! En nu gaat het snel hoor.. zeker nu ze het doorheeft. Jayden eet veel beter nu hij zelf mag prikken en happen.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Prikt Jayden het ook echt al zelf op zijn vorkje? Cool zeg!

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: ik snijd zijn brood in kleine blokjes en Jayden prikt het eraan, gaat ene keer beter dan de andere keer hoor, vaak nog een hele strijd, want ik wil NIET dat het op de grond beland en Jayden juist WEL. Hahaha!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahahaha, ja op de grond is natuurlijk VEUL leuker!

Ayla probeert als ik 's morgens mijn bril nog op heb elke keer mijn bril van mijn hoofd te rukken ;). Dus dan moet ik ongeveer 10.000.000 x "nee" zeggen en haar handje weghalen en vanmorgen gaf die spinnenkop me gewoon een klets op mijn wang :$.

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoezo herkenbaar!!! Hier ook 's ochtends bril op.. maar hij ligt meer op de grond dan dat ik 'm op heb. Ook plukken haar heeft ie vaak vast.. en tetsen kan ie als de beste. Roep wel 10 x 'zachtjes Jayden!'. Helpt niks..

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahahaha, nee idd, kan net zo goed tegen een boom praten, want ze heeft er mooi poep aan (terwijl ze echt wel snapt wat "nee" betekent) ;). Maar ik houd hoop dat ze ooit ook echt reageert als ik "nee" of "zachtjes" zeg :D.

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoop.. ja die houd ik ook. Maar wanneer hè? Hahaha!
    Jayden weet dondersgoed wat ie niet mag; kijkt ie me eerst stiekem aan om te kijken of ik het wel zie en dan alsnog doen hè! Moet vaak echt m'n best doen om m'n lach in te houden hoor.

Deel Deze Pagina