Wat een feest der herkenning ! Ayla heeft er een handje van om haar eten uit te spugen. Dan gaat ze eerst zo door haar wimpers heen naar me kijken en als ze dan zeker weet dat ik het zie spuugt ze het uit. Drakenstein!
Hahahahaha! Of luier verschonen.. ook een drama! Gaat ie klappen in z'n voetjes, liggen trappen, proberen te draaien of te gaan staan. Zo snel luier verschonen eerst ging zo lang duurt het nu! Die Ayla kan er dus ook wat van! Gelukkig spuugt Jayden z'n eten niet uit.. wat ie wel doet nu is rare mondjes maken en blazen. Moet dan zó lachen!
@ondeugend oh dat is ze hier ook.. en idd soms kijkt ze me echt aan zo van zie je het en daarna gaat ze uitvoeren.. dan moet ik echt mn lach in houden gossie.. dan zeg je NEE en dan gaat ze lachen
Ayla begint nu ook elke keer te draaien op het aankleedkussen, maar staan kan ze natuurlijk nog niet, dus dat scheelt. Hahaha, zit er toch een voordeel aan . Ja, dat eten uitspugen is heel irritant. Maar ze doet het puur om mijn reactie, dus ik moet echt leren mijn mond te houden, maar meestal heb ik er al een berisping uitgeflapt voor ik het door heb. En wat ze nu ook elke keer doet is lekker bellen gaan blazen als ze net haar mond vol yoghurt heeft . Als ze dát doet probeer ik nog 1 hap en doet ze het dan weer dan krijgt ze niet meer.
Van Jayden voor z'n papa.. Ooh en heb een stoer trainingsjackje gekocht van Name it, nu met 30% korting!
Goedemorgen!! Ikheid: leuk zo!!! Hier ook een niet bliven liggende, bellenblazende, gillende dreumes.... FS: ik heb WEER 10 cactussen gewonnen... kan wel een winkel beginnen, maar kan ze ook niet cadeau doen....
die krijg je bij het verzorgen van schapen of koeien. Volgens mij heb ik er nog wel 1 over. Zal zo even kijken.
Dank je wel! Weer een taak af! Beetje jammer alleen dat ik er 2 nieuwe taken voor terug krijg Ah, Ayla is wakker. Wij gaan even een broodje eten.