APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Balen dat je de kleine zo weinig voelt vandaag. Als je het niet vertrouwd bellen hè!
    Hebben jullie trouwens al een naam?

@ outfit: Ayla's kleren gaan ook na 1x dragen in de was. Alleen rokjes of broekjes (maar die draagt ze bijna nooit) heeft ze wel eens 2x aan. Ze kruipt natuurlijk nog niet, dus als ze niet geknoeid heeft met het een of ander kan ze die vaak nog wel een dagje aan.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik kan me trouwens helemaal niet meer herinneren hoeveel extra geboortekaartjes is de vorige keer had besteld. Ik zit nu te denken aan 10 extra. Dat is wel genoeg toch?

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Bij het stenen huisje en al die andere gebouwen heb je dat je elke dag dingen kan verzamelen, daar staat dan ook altijd een tijd bij. Zo werkt het ook bij de totempaal, de trofeeën die je nodig hebt voor die taak zijn dus eigenlijk de verzameldingen.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ikke snap hem!!

@mermaid, ik had er 10 extra en dat was genoeg..

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wat ik begrepen heb is dat ze ook standaard wat extra erbij doen, bij ons iig wel elke keer, dus dan is 10 wel genoeg lijkt me.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    We hebben een naam, al een tijdje.

Hier ook kleren 1 dag van de jongens, doe ik zelf eigenlijk ook;)

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Lees ff mee vanaf mobiel.

Kleren, hier elke dag een schone outfit, maar voor een beetje kwijt geen schoon shirt hoor. Hier zijn witte broeken of leggings juist favoriet, haha, combineert zo leuk. Scheelt dat wij geen huisdieren hebben en vloerbedekking. Ik wil wel echt dat Irem iets aan heeft wat bij elkaar past, ben daar echt een zeikerd in haha maar ik heb graag alles op elkaar afgestemd.

8. nonnie26

goh wat een rust hierzo!

zit net een topic te lezen in baby en dreumes over 6e ziekte maar herken alyss er eigenlijk wel in, ze heeft 3 dagen verhoging gehad 38,9 en die was gister weg, en vandaag zit ze onder de vlekjes op haar gezichtje en achter haar oren en voor zover ik kon zien op haar borstkasje, we gaan zo met zijn drietjes in bad en dan maak ik effe een foto...

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ingrid: heb je de baby alweer gevoeld?

Kleren in de was; na 1 dag dragen, ook al is er zo op het oog niets te zien, Jayden kruipt nu niet zo veel meer maar toch. Gewoon alles in de was.
    Ik ben ook erg van het combineren, moet 1 geheel zijn, zelfs de sokjes ja!

Nonnie: badderse!

Zó.. bij Kruidvat 2 slaapzakken gekocht, bij Zeeman 3 pyjama's en een washandje in de vorm van een eendje. Ook nog een bengelboekje van Dikkie Dik en bij V&D 2 setjes kleding voor maar 20 euro! Ik had een cadeaubon van 20 euro, dus was gratis. Wilde er eigenlijk een slaapzak van kopen maar die van Frendz, merk van V&D hebben een rete-irritante sluiting..

Jayden heeft gegeten en ligt nu ff op bed, hij ging het anders nie trekken tot zijn papfles. Alhoewel.. ik hoor 'm nu ineens weer brabbelen. Sinds vandaag doet ie een schaap na 'mehehehehe'. Hahaha!

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Zo ik ben weer terug van de stad, t was echt gezellig laetitia heeft nikes gekregen en crogs haha en ik heb een pyama voor dr gekocht van winni the pooh vond m zo lief! net lekker gegeten laetitia ligt nu op bed die was helemaal op. maar ze heeft zich echt super gehouden!

heb niet terug gelezen sorry ben echt moe..

@ fs ik heb nog 3 eieren over! en kan nog cadeautjes uitdelen roep maar ;)

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ikheid, wat erg dat het daar zo vies was en dat die kinderen en zo onverzorgd bij lopen! Hier is het ook niet altijd spic en span, maar doe zowiezo minimaal 1 x per dag swifferen. Moet ook wel met al dat zand dat naar binnen wordt gelopen. Ik vind het wel irritant dat je altijd wel wat kruipplekken ziet op broekjes/maillotjes. Het is ook echt meer nu we een geoliede vloer hebben dan toen hij gelakt was. Echt balen! Daar helpt dweilen en stofzuigen echt niet tegen. Witte leggings of broekjes daar begin ik dus ook echt niet aan! Verder een klein vlekje op de kleding ofzo, tsja, jammer, maar daar ga ik haar niet helemaal voor omkleden. Maar als het een grote of hele vieze vlek is dan gaat het uit en krijgt ze wat schoons aan. En ook elke dag schone kleren. Alleen een pyama doe ik haar wel eens twee nachtjes aan.

Lukas af en toe twee dagen dezelfde broek als hij niet heeft buitengespeeld, maar t-shirt/trui elke dag een schone.

@ Ingrid, hoe is het nu? Baby al wat meer gevoeld?

@ Ikheid, goed geslaagd dus in de stad! Leuk!

@ Lautje, ook lekker geslaagd!

@ Mermaid, foto van Bakaboe jurkje?

@ Hier, vandaag met z'n allen op de fiets naar de winkels geweest voor de boodschapjes. Daarna lekker thuis gerommeld. Vanmiddag een vriendje van Luuk hier te spelen gehad. Steef ging om 3 uur weg naar het strand, dus ik ben om 5 uur met de kids naar de Mac geweest (door de drive dan) dus we hebben weer lekker gezond gegeten, maar niet heus!! Hahaha! (op Noa na dan, die een overheerlijk potje tuingroenten met rundvlees op heeft en daarna een paar patatjes).

Noa ligt inmiddels op bed en Lukas zit een film van Flintstones te kijken. Als die afgelopen is gaat hij ook naar bed en heb ik de avond voor mezelf!

Oja, ik heb nog 1 verf nodig voor mijn taak. Iemand????

12. lautjuhhh

@caro ik stuur je wel verf

13. nonnie26

nou ik weet het haast wel zeker dat het de vlekjesziekte is maar plaats toch 2 fotootjes dan kunnen jullie mee oordelen..

14. nonnie26

en de achterkant, die bruine vlek naast haar navel is trouwens een cafe au lait vlekje *schattig* :D

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

volgens mij is het idd de 6de ziekte

16. lautjuhhh

@nonnie yep dat is de 6e ziekte..

17. lautjuhhh

@fs heb jullie allemaal iets uit jullie lijstje gegeven, heb 3 eieren in de aan bieding

18. nonnie26

ja dat dacht ik al had al; gegoogled en het lek er verdomd veel op..

@lau, wat wil je er voor terug dan voor die eieren?? zijn dat de eieren voor het dierenhok ding??

19. nonnie26

ik ben zo weer terug dames, even switchen naar me lap want wil nog wat foto's bewerken van de vakantie ondertussen en dat gaat makkelijker op de laptop..

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Lau, ik ben nog niet bezig met die taak, dus als iemand anders ze kan gebruiken lijkt me dat wat eerlijker!

Thanks voor de verf! Heb nu eindelijk mijn hotel af!

Deel Deze Pagina