APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ik heb je net een vacht gestuurd geloof ik..potloden heb ik niet in mijn cadeautjeslijst staan.

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@quschke komt eraan!

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Dat zou fijn zijn. Thanks!

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben ik ook weer, was even hectisch hier in huis maar de jongens liggen op bed. Tenminste Milan ligt op bed en volgens mij is Julian op zijn kamer want hoor iets te veel geklets. Roeland is onder de douche dus die mag ze zo scheiden, ik ben klaar voor vandaag! Zouden patat gaan bakken maar de frituur is er mee gestopt dus nu maar gezond gekookt op het laatste moment.

Baby wel gevoeld maarlang niet zoals anders, kijk het nog evenaan want nu heb ik ook pas echt rust natuurlijk.

Mermaid, leuk jurkje!

Nonnie, lijkt idd op de zesde ziekte.

Fs, ik wil graag melkemmers, heb er in totaal 10 nodig. Verering geen bouwmateriaal want heb het dierending al af.

5. lautjuhhh

@ingrid ik kan niet meer sturen vandaag naar jou dus ik stuur morgen wel!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ingrid en Lau, ik heb vanmiddag al cadeaus gedaan (eigenlijk heeft Lukas dat gedaan, dus ik hoop maar dat hij iedereen nuttige dingen heeft gegeven!)
    Zal er morgen aan denken!

7. lautjuhhh

@fs waar jkan je die eierhamer voor gebruiken trouwens?

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hahah nergens voor..die moet je verzamelen en dat was het!

9. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Justin zat net met sven in bad en had opeens iets vast van sven....dat vond hij toch wel interessant....daarna wilde hij het de hele tijd vast grijpen;) manlief vond het niet zo prettig:p

10. lautjuhhh

@quschke hahaha nee ik geloof dat gelijk :p ah want heb er een paar maar niet veel.. 6 geloof ik

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ik ga even bankhangen...ben erg moe...als ik niet in slaap val kom ik later nog even!

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Iemand de dierenwinkel al af? Zo ja hebben jullie er wel taken staan om te kopen want bij mij is het nog steeds leeg.

13. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

das wel heel toevallig want alyss zat vanavond eerst met der vingers weer aan mijn tepel zoals gewoonlijk ;) toen draaide ze om naar papa en keek naar beneden door het water en dacht hey dat ken ik nog niet, maar ben was haar voor :p

nee ze heeft er verder totaal geen last van volgens mij want ze is gewoon vrolijk etc.. alleen deed ze er bijna 3 kwartier over om in slaap te komen terwijl ze normaal binnen een 10 minuten vertroken is. en het rare tussen de middag was er niets aan de hand toen ik haar verschoonde en toen we gingen eten zag ik dat topic en dacht even in haar romper spieken op der borst en ja hoor vlekjes, maar toen ik haar romper met badderen uit deed schrok ik toch wel een beetje van al die vlekken :)

@mermaid, nou das echt wel een fotowaardige zittende ayla ;) gaat wel goed de laatste tijd he! geniet van je avondje me-time!!

14. lautjuhhh

@ingrid nee heb hem bijna af haha nog 1 kleurpotlood en 2 vachten

15. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

rustig aan doen mop!

16. lautjuhhh

oh ik bedoel 2 potloden en 1 vacht haha

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb Je een vacht gestuurd.

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: ahhh wat schattig!!! Hier ook een voetbal kijkende man, wel thuis, maar hij hoort en ziet me niet whahahaha

CM: heb je Gert-Jan Droge wel uitgenodigt?? (ohnee die is dood toch...?)

Nonnie: ja, denk ook 6e ziekte, is het rond dr mond wit? (zonder vlekken?)

Whahahaha ontdekkingstocht in bad! Gerodi vindt zn eigen pielemoos ook heel interessant, hij snapt niet dat dat daar hoort... hihihi

fs: graag mn lijstje, dan heb ik mn dierenverblijfding bijna af!! Kan ik een huisdier aanschaffen!

19. lautjuhhh

@ingrid tanx!

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Iemand nog een hutontwerp of grond nodig????????????????????

Deel Deze Pagina