Evening, Ben er ook weer even, aangezien ook hier voetbal aanstaat en de computer dus vrij is Mermaid schattig jurkje zeg! Die andere variant die jij beschrijft met blauw en wit heb ik volgens mij ook weleens gezien hier bij de Jola. Maar goed, Irem heeft wel genoeg jurkjes, stuk of 6 zomerjurkjes... Nonnie ik heb er geen verstand van, maar ze ziet er inderdaad gevlekt uit. Gelukkig heeft ze er niet teveel last van. Leuke schoentjes!! Ingrid vervelend dat je de baby niet zoveel hebt gevoeld vandaag, komt hopelijk vanavond dan alsnog De rest wel bijgelezen maar dat was al eerder op mn telefoon dus weet ik niet meer Hier weinig bijzonders, laatste kado's gehaald vandaag, voel me wel wat beter dan vanochtend, nog steeds niet ongesteld maar zit op dag 29 pas dus zal nog wel komen
@lz, hahha die gerodi zie hem helemaal voor me met zijn piepie ahahhaa, en ja gezichtje zitten (nog) geen vlekken alleen bij haar haargrens/voorhoofd der slaap, en achter der oren..
Milan vind zijn eigen pielemoos ook wel interessant, Julian zat een keer op de commode, keek naar beneden, begon te wijzen en toen heel hard te lachen om zijn pielemoos hahaha
@FS, hier ook graag van mijn lijstje heb nog wat in te halen toen ik op vakantie was, dus jullie lopen allemaal voor
@ Eylem: Hahaha, ja Ayla heeft nu ook 5 zomerjurkjes, maar ik blijf toch elke keer uitkijken naar nieuwe. Het is gewoon zo schattig van die jurkjes!
hey meiden hoe is het hier. ff gelijk met de deur in huis vallen in f.s hoe koop je volwassen schapen. verder ben ik ff bijlezen, dus jullie horen met weer om 23.00
Ja, alleen trek ik ze dan toch niet zo vaak aan als ik zou willen vooral met kruipen kroop ze vaak op het jurkje en dan struikelde ze over haar eigen kleren, zo zielig maar nu ze meer loop kan het wel. Moet er wat vaker aan denken. Op vakantie gaan ze in ieder geval allemaal mee
@lz: haha ja gert jan is droge is allang dood @ingrid: wat lees ik nou? heb je de baby niet zoveel gevoeld, goed in de gaten houden hoor.
Hahaha, ja da's dan weer een voordeel dat Ayla niet kruipt, want dan zijn jurkjes echt niet handig idd. Ik denk trouwens niet dat ze nog gaat kruipen. Volgens mij gaat ze óf kontschuiven, óf gelijk lopen...
Thanx!!!!!!!!!!!!!!! Nonnie: dat is ook een symptoom van 6e ziekte, een witte rand om hun mond. Dus zonder vlekjes en wittere huid dan de rest
Dat lees je inderdaad vaak, dat ze op deze leeftijd niet meer gaan kruipen. Heb jij zelf wel gekropen als baby? Zou wel lachen zijn, als Ayla morgen ineens opstaat en door de kamer loopt
Nou de baby beweegt wel als ik mijn hand op mijn buik leg, dan voel ik hem zeg maar beetje schuiven maar trappen, springen en dansen als normaal is het nog lang niet.