@ jongensnaam: Ik ben ook benieuwd naar jullie namen Ingrid en Pamsie. @ Kris: Ah, Sanne = kontschuiver. Ik zei vanavond nog tegen de meiden hier dat ik denk dat Ayla ook een kontschuiver gaat worden, óf ze gaat gelijk lopen. Maar kruipen gaat ze niet meer doen denk ik...
Hoe kan dat nou???!!!! Het was toen de enige naam die Roeland leuk vond dus dacht succes verzekerd Wat voor soort naam vind hij leuk, kort, lang, Engels, Frans, Nederlands???.
Oké.. huis weer op orde. Ik ben slapen meiden, morgen zal m'n wekker (lees: Jayden) vroeg afgaan.. Tot morgen en welterusten allemaal alvast! xxx
Milan gaat tegenwoordig ook regelmatig kruipend maar dan met 1 voet op de vloer door het huis heen, ziet er heel vreemd uit en echt kruipen is het ook niet.
Ja Sanne is een echte kontschuiver ja.. ! pfff ik moet morgen om 06u mijn bedje weer uit.. zie er nu al zooo tegen op !
@ Pamsie: Ik vind Mees ook een leuke jongensnaam, alleen viel hij bij ons af omdat ie zo populair is op het moment. En Bas...vind ik ook leuk bij Lotte passen.
nou ik dacht kort en nederlands maar daar stonden er toch een paar van op mijn lijst en die waren niet goed
mees staat ook op mijn lijst en die vind michel ook nog wel leuk. maar helemaal zeker waren we nog niet dus nu zijn we nog aan het verder denken.
mees valentijn morris thijmen brandon daan viggo owen thijs tygo De vetgedrukte vind ik ook leuk. En wat vind je van Roan?