APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ravi
    Kaj
    Sem
    Jesse
    Kenji
    Jayson

Ik gil maar wat hoor, heb toen zoveel namen gehoord.

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Slaap lekker en veel sterkte morgenochtend!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Pamsie: Oh ja, of Sven of Twan. Vind ik ook erg leuk. En uit Ingrids lijstje vind ik Kaj erg leuk, maar ik zou het dan denk ik schrijven als Kai.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Roan hadden wij bij Milan maar is het dus niet geworden.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ na-de-bevalling-outfit; Ik bedenk me nu ineens dat een jumpsuit misschien niet zo handig is met het geven van BV. Wat is eigenlijk handige kleding om te dragen als je BV geeft :(?

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hahaha had ik eerst ook met een i staan maar toch veranderd na een j. Kan ook nog met een y

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Geen! Nee hoor geen idee, je hebt van die shirts die je in tweeën kan delen als het ware. Denk dat het wel handig is als je zoveel mogelijk bedekt kan houden als je aan het voeden bent.

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Goedemorgen !
    Ga zo werken..

@ Mermaid; ik heb een jumpsuit van Esprit met knoopjes aan de bovenkant. juist heel handig. Alles wat open kan aan de bovenkant of naar beneden kan is handig.

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morgen!

mermaid, ik had in de eerste week met bv gewoon mijn normale kleren aan, ging toch naar boven om te voeden of met de gordijnen dicht..

kris, werkse!

pams, wat vind je van luke?? zo zou alys heten als ze een jochie was geweest! om de engelse manier dan en anders op de hollandse manier luuk..

@hier, net wakker, terug in het oude ritme wnat alyss is ook net wakker..vervelen ons nu al dus even bedenken wat we gaan doen ;)

10. nonnie26

oh ja alyss zit nu helemaaaaal onder de vlekken arm ding :( gelukkig heeft ze er zelf geen last van ;)

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

@Nonnie: aaaaah wat zielig voor die arme Alyss!!! Heb nog niet teruggelezen, maar is ze er ziek van? Oh lees net dat ze er zelf gelukkig gen last van heeft!

@Pam: moeilijk he een naam! Je hebt er heel leuke namen tussen staan. Wij hadden Tygo ook op ons lijstje staan!;)

@Mermaid: je hebt van Noppies hele handige topjes!!! Vond ik ideaal!

@Hier: we zijn zooooo druk hier hahaha..velen van jullie hebben het al gelezen, maar we zijn overstag....WE KRIJGEN EEN HOND! Een zwarte labrador. We zijn ons nu kapot aan het brainstormen over een naam! Ik vind namen voor een kind al moeilijk, maar het lijkt wel of dit nog moeilijker is! Zucht...Ons lijstje is nu al tien keer aangepast, maar plaats hier ff wat namen.....denken jullie met me mee?:):D

- Gibbs
    - Teun
    - Storm
    - Sjef
    - Wilson

12. nonnie26

haha wonder, 3 van ons hebben je zelfs hier gefeliciteerd ;)

als wij een nieuwe hond krijgen word het in de trant van:

blazer
    chevy
    dingo
    shadow
    eagle
    tyron

dit is ons lijstje mocht die grote ons ooit verlaten en er komt een nieuwe..

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wonder, ik zag het, wat een schatje!! Haha, uit je lijstje vind ik Wilson wel erg grappig (WILSON! I am sorry! :p ) . De honden van mijn moeder hebben stoere Friese namen, Joep en Jenno, vind ik wel leuk voor een wat grotere hond

Mermaid, ik draag altijd gewoon shirtjes of truien, in de eerste week had ik dan wel vaak een spaghetti hemdje eronder zodat je dan niet zo bloot zit te voeden (shirt omhoog, hemdje omlaag) maar het belangrijkste is echt een prettige voedingsbeha. Maar ik heb weinig in het openbaar/met mensen erbij gevoed (behalve mijn man dan maar die kan er wel tegen ;) ) dus ik had meestal gewoon normale kleren aan.

Nonnie wat zielig voor Alyssa dat ze helemaal onder zit! Nog steeds geen last?

Kris werkze!

Pamsie lastig hoor, ik heb wel een lijstje met jongensnamen, maar daar heb je niet veel aan die zijn Turks ;) . Ik vind Mees wel leuk, en Sven. Finn ook wel maar dat hoor je wel erg vaak.

Jeetje ik zag net dat het morgen 30 graden wordt! :$ en dan dinsdag weer 16 :( wat een apart weer toch weer. Nou ja, vandaag wordt het ook mooi weer dus.....wij gaan barbecuen :p tenminste de zon zou vanmiddag doorkomen dus het komt vast nog goed.

Verder nog steeds niet ongesteld :( beetje vaag....heb 2 dagen geleden wel een test gedaan maar die was negatief :) maar ja vind het wel raar dat het nog steeds niet door is

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    goeiemorgen!

ik had gisteren zooo drukke dag, dat ik geen tijd meer heb gehad voor zp! dus spring weer vanaf hier in. heb wel gelezen vannacht..maar ja da was vannacht ;)
    alleen deze pagina effe:
    Kris werkse!
    nonnie,aaaaah wat sneu! beterschap met haar! weet je in ieder geval wel dat het niet van het zwembadwater komt
    wonder, wat een lieverd! :) ik vind teun,sjef,twan, leuke (zo fout dat het leuk is) namen :)

pams, ja tis moeilijk een naam!

15. nonnie26

@eylem, echt waar joh van het weer?? 30 graden :( met of zonder zon?? en nee ze heeft er nog steeds geen last van gelukkig

@chill, nee idd niet van het zwembad water ;)

@hier, we gaan even naar mijn so, ben wou vanmiddag gaan en daar blijven eten maar ikz ag dat dus echt niet zitten word ze weer helemaal volgestouwd zonder dat ik het wil dus nee ik pas dit keer, dus heb voorgesteld om dan nu maar te gaan want dan kunnen we vanmiddag boodschappen halen :D;)

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja zo lief!!!! :D Hoe oud is jullie hond dan?

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, Eylem wij hebben ook tussen de Friese namen zitten kijken....ik vind het zooooo moeilijk!

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Met zon! Kijk maar op weer.nl :) . Vanmiddag schijnt het ook 23 graden te worden, met zon.

Veel plezier ;) bij je so!

Wonder ja het is echt moeilijk...bijna net zo moeilijk als een naam voor je eigen kind verzinnen, hahaha ;)

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    echt waar :$ nou hier is het regenachtig en bewolkt...dus heb er een hard hoofd in;);)

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wonder: Wat leuk, een hond! Moet zijn naam niet met een bepaalde letter beginnen? Dat heb je toch met rashonden (dacht ik?)? Anders vind ik Arie ook altijd leuk voor een hond :D.

@ het weer: Nou hier waait het hartstikke hard en is het rete-bewolkt, dus ik kan me nog niks bij 23 graden en zon voorstellen.

BLEGH! Ik heb een baaldag. Arco is natuurlijk weer de hele dag de hort op, dus ik zit hier maar weer een beetje in mijn 1-tje :(. Weet je dat ik me vandaag bedacht dat we nog nooit echt wat met z'n 3-en gedaan hebben :$. En dan bedoel ik iets in de trant van zwemmen of naar de dierentuin ofzo. Echt niet leuk joh...

Deel Deze Pagina