APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    jep i know! weer zo taak die er daaaaagen gaat staan...net als die stomme mollen

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

LEUKK!!!!!

ik weet nu al wat ik als ik weer zwanger mag worden ga doen
    bij noa
    hoera ik word voor de 2de x grote zus
    en bij thobias hoera ik wordt grote broer!

3. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Leuk!

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    janne, ik snap da je graag snel klaar wil zijn...en het duurt nog best lang...jeetje 2012 pas maar goed, kan niet anders;)

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Aaaaaaaah meis....maar die negen is nu wel de bevestiging dat het meer dan goed gaat! Het gaan fantastisch...maar realiseer je wel dat je jezelf wel enorm aan het uitputten bent door het gevoel te hebben dat goed niet goed genoeg is. Ik snap je heel goed hoor, want ik ben ook heel perfectionistisch....maar ben er ook achter gekomen dat dat ten kosten gaat van jezelf. Ik hoop dat je toch ook iets van een modus kan vinden dat je ook goed tot rust kan komen...want hoofdpijn is wel een signaal....en om tot 2012 elke dag hoofdpijn te moeten hebben...meis das geen doen. Denk aan jezelf!!! Knuf

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leuk TM!!!

7. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ja, dit curusjaar ben ik 15 juli klaar, dan begin ik op 1 september weer. Eerst een semester vakken volgen t/m januari), dan een semester afstuderen, en daarnaast moet ik alle maanden minimaal 12 uur in de week stagelopen.

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ikheid: oh oh zo misselijk joh! Ieks!!! Balen...en dan ook nog zon sensitieve man dr bij?!:x
    Wel heel leuk hoor dat idee voor het t-shirt!!!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Janne: is er niet iets van een stage-bureau waar je je kan aanmelden voor een stage-plek, zodat ze je mee helpen zoeken vanuit school?
    En heb je veel bedrijven aangeschreven voor een stage-plek? Of een mail gestuurd?

Knuffel!!!

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    #350 Wonder 1980, 19 mei 2011
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
    Ja hoorrrrrrrr wat een Kt taak!!!!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja Wonder.. das iets teveel; misselijk en boven de wc hangen, huis op orde willen hebben en een vent die je niet snapt/wil snappen.

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Weet iemand waar ik me aan kan melden dat je wekelijks een mail krijgt over je zwangerschap en de ontwikkeling van je baby?
    Ik kan het niet meer vinden...

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oh en nog iets; ik slik nu geen foliumzuur en extra vitamines. Moet dat?

14. Trotsemama1

Zwangerschapspagina heeft ook een zwangerschap van week tot week.

15. Trotsemama1

foliumzuur moet in de 1ste 11 weken
    voor openruggetje dacht ik

16. Trotsemama1

ikheid!!
    je mag me nog steeds altijd smsen he als ik hier wat moet doorgeven
    ik zal nu niet op de zelfde datum bevallen hahahaha:p

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dankjewel TM! PB me je nummer maar een keertje..

18. Trotsemama1

owja ik heb een blaar achter in me mond weet iemand wat ik daar aan kan doen? het doet vreselijk pijn:(

19. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ja, ik heb het stagebureau al gecontact, wacht nog even op reactie. Zij hebben een lijst beschikbare stageplaatsen, maar je moet zelf aan een stage komen (het dubbele is dat het wel weer de verantwoordelijkheid van de hogeschool is dat je een stageplek hebt, maar je moet het zelf regelen, gek eigenlijk)
    Ik heb al veel bedrijven aangeschreven ja, ben in april al begonnen met zoeken, maar tot nu toe: of de sluitingsdatum was 31 maart (vet vroeg, als je in september moet beginnen! ik wist dat niet), of ze willen geen deeltijdstudent maar een voltijdstudent (die loopt 32 uur stage).

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Er is toch van dat spul waarmee je het aan kan stippen? Weet niet hoe het heet, maar ik herinner me dat mijn ouders dat vroeger wel eens bij mijn zus deden, die had wel eens blaren toen ze nog kleiner was.

Deel Deze Pagina