APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja graag want heb er 3 nodig, dus als je ons er allemaal 1 stuurt heb ik er 3

heb jij toevallig nog 1 lint??

lau, ben nog geen vrienden met jou mannetje dus je moet me dan effe uitnodigen, maar stuur straks wel vast namens ben..

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie heb je 2 hout verstuurd!

@Fs geef mij maar kadoo's uit mn lijst! of bouwmateriaal mag ook!! das voor manlief:p

3. lautjuhhh

@nonnie zet ff hout en lint in je lijst dan stuur ik je 1 lint en 1 hout naar jezelf en dan heb je er in totaal 3 van mij.. of moet ik ernog 1 via je zusje sturen? zeg maar ;) ik voeg je zo toe bij manlief!

4. nonnie26

lau, hout is ontvangen thanks!!

jij hebt gehad hooi en een bot en je vent een ei
    me zusje had jou blijkbaar al een kado gegeven vanmorgen dus daar kan ik niets meer aan doen..

5. nonnie26

we zijn lekker ingewokkeld bezig :D hout is klaar lint staat in mijn lijst want is voor mezelf heb er 4 nodig voor totempaal taak..

6. lautjuhhh

@nonnie hahah ja idd oke dan ga ik je ff lint sturen..

7. lautjuhhh

dan stuur ik je ook lint via manlief als je die geaccepteerd hebt :) dan heb je lint compleet

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hej, kom effe illegaal ego-en :(

Hoorde net dat mijn Oma nog maar een saturatie (zuurstof gehalte in het bloed) van 20 heeft! :( das echt heeel weinig en dan krijgt ze al zuurstof. Pfff.... Dat betekent gewoon dat ze nu echt snel gaat overlijden... Maar wanneer :( Ze is al oud maar Pfff toch heftig...

Pfff nu maar weer verder!n moest het ff kwijt . Tot vanavond
    meiden xxx

9. nonnie26

ja maar dn heb ik er toch pas 2 maar heb er 4 nodig hahaha maar komt goed morgen weer een dag! hoe is het eigenlijk met laetitia haar schimmelinfectie?? heeft ze er nog lang last van gehad of niet??

10. nonnie26

sterkte lieverd!! dikke knuffel en tot vanavond!!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oooh Chilleke.. sterkte meis! 20 is idd heel erg weinig!
    Knuffel!

12. lautjuhhh

@nonnie manlief heeft 4 lint over ;)
    Met laetitia gaat goed schimmelinfectie is weggetrokken en niet meer terug gekomen :d maar ze heeft nu weer die stomme kiesjes dus madam blijft een beetje kwakkelen..
    heeft alyssa last van de vlekjes of heeft ze het helemaal niet door?

13. lautjuhhh

@chilleke he gedver meis knuff voor jou

14. nonnie26

jammer dat ze blijft kwakkelen maar gelukkig is die infectie over!! nee alyss heeft het niet door, wij roepen elke keer aah sneu etc.. maar ze heeft er overduideijk totaal geen last van!

15. lautjuhhh

@nonnie oh dat scheelt dat ze dr geen last van heeft das beter als dat ze zich beroerd voelt :)

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Chilleke: Oh meid, wat een verdrietig nieuws. Sterkte!

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zó.. net terug van Ballorig. Is gewoon hier om de hoek, wist ik niet! Jayden vond het prachtig en heeft 1,5 uur aan één stuk gespeeld, als afsluiter Nibbit-chipjes gegeten en limonade gedronken.

Manlief ligt hier op de bank te pitten en Jayden in z'n bedje.
    Ik ga ff m'n was van de waslijn halen, peukje doen en daarna lekker chillen! Hopelijk krijg ik manlief zo ver dat we vanavond lekker gaan snacken; heb zin in de Mac! Hihi..

Alles goed hier?

18. nonnie26

ohhh ikheid, maccen ik ben jaloers!!!!! hier is het te duur om te maccen want manlief heeft aan 2 menu's niet genoeg want het vult niet genoeg voor hem als avondeten zeg maar :(

19. lautjuhhh

@ikheid leuk dat he gezellig was, Mac mjammm

@Nonnie k zie je nog niet in de fs lijst van manlief.. zodra ik je zie dan stuur ik je de linten :d

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Wat leuk dat jullie bij Ballorig zijn geweest. Was het niet hartstikke druk op zo'n waaierige dag als vandaag?
    Mjammie, lekker Maccen.
    Ik eet vanavond alleen (nou ja, met Ayla dan), dus ga een pizza in de oven gooien.

Deel Deze Pagina