Hello Chilleke he gatsie meis wat een naar nieuws . Hoe oud is ze? Nonnie mjammmmm eclairs, ik kom ff langs vanavond denk ik Mermaid saai, nog steeds in je uppie, smaakte de pizza wel? Lau ook al lekker aan het snacken Ikheid wat leuk, Ballorig zo om de hoek! Nou zien jullie wel, uiteindelijk werd het nog wel lekker weer wij hebben lekker in de tuin gezeten bij mijn moeder, Irem even uit laten razen dus die ligt nu op bed. Manlief gaat straks de nachtdienst in en verder weinig te melden hier, maar ik kom in ieder geval straks nog wel even meekletsen
@mermaid, ja dat zal zeker meewerken waarom ze zoveel geslapen heeft.. welke pallet is het nou geworden eigenlijk die felle of die neutrale?? @eylem, haha moet je wel opschieten want heb al een half zakje eclairs achter me kiezen hangen
@ Nonnie: Het is toch de iets meer neutrale geworden. Daar zitten ook wel echte kleuren bij zoals verschillende tinten roze en paars, maar ook meer aardetinten. En dat gebruik ik toch meer dan blauw en turquoise enzo .
Deze is het geworden: F88 Pallet - Boozyshop - NYX Cosmetics, Bdellium Konad Nail-art, Sugarpill, Misa Cosmetics, Diamond Cosmetics, Essie, Sigma, Wet 'n Wild, Yes to Carrots, Cheeky Monkey Cosmetics, Misa, Hello Kitty, Beautyblender, Sigma, Inecto, Freeman, Nulon, China
toffee met in het hart chocolade, lekker zacht en vreet weg als een tierelier euro 1,07 bij de AH bovenste schap bij de snoepjes
Hahaha, ik dacht aan dit soort eclairs, maar die jij hebt lust ik ook wel Nonnie Gave pallet Mermaid!
dat ziet er lekker uit! @mermaid: nice pallet! ik ben meer van de felle kleuren, dus zou eerder voor het andere gekozen hebben!
ik ben dus nog steeds niet ongesteld....inmiddels dag 31. Heb op dag 29 een test gedaan die negatief was. Wat zouden jullie doen? Denk dat ik dinsdag of woensdag weer een test doe als er dan nog steeds niets is, ofzo? Vreemd allemaal....Mijn man is er inmiddels van overtuigd dat ik zwanger ben maar waarom was die test dan negatief...nou ja het kan natuurlijk wel als ik een late eisprong had ofzo, maar goed, dan kan ik ook nog steeds gewoon later ongesteld worden
haha frstrerend he....kan idd net te vroeg zijng eweest voor te testen.....of de ongi laat gewoon op zich wachten. ZOu je het erg vinden als je nu zwanger zou zijn of hoop je er stekem misschien toch een beetje op??
@eylem ik zou dinsdag dan een testje er tegen aan gooien. en als dat niets uithaalt dan nog 1 week afwachten en als je dan nog niet ongesteld bent de ha ff bellen voor advies..
Quschke stiekem hoop ik het, haha maar ik heb het al een paar keer eerder gedacht en elke keer werd ik gewoon ongesteld (wel na 28 of 29 dagen) dus ja...ik probeer me er maar op in te stellen dat het nog komt. Lau ja we gaan natuurlijk zaterdag op vakantie dus voor die tijd wil ik wel graag weten waar ik aan toe ben, want daarna kan ik niet zo makkelijk meer langs de ha enzo...Dus ik hoop maar dat ik voor die tijd duidelijkheid heb
eylem, misschien test ie nega omdat je nog met irem aan de bv zit, dus dat de hormonen anders zijn ofzo, weet niet hoor gil maar wat dus ik zou van de week nog effe testen en dan woe effe langs de ha heb je voor vrijdag wel antwoord.. en ja die zien er ook mjammie uit maar als ik daar een half zakje van weg eet dan komt het niet goed hoor @mermaid, yep die hebben ze ook bij de c1000 niet bij de chocola maar echt bij de snoepafdeling, pas je wel op ze zijn verslavend
@eylem oh ja das inderdaad dan wel prettig om duidelijkheid te hebben.. nog ff afwachten dan en woensdag ofzo een test er tegen aangooien..
Doe dat inderdaad maar zo meiden...kijk het nog even aan en anders in de loop van deze week ff actie ondernemen. Gelukkig werkt mijn schoonzusje in Turkije in het ziekenhuis dus mocht het nodig zijn kan ik daar ook nog vanalles ondernemen
Eylem, even een fs vraagje: zijn dat echt 15 vossen die je moet verslaan?? of 6 zoals in het verhaaltje wat er bij staat??