APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Mermaid, balen dat je te laat ben met je inschrijving voor de BV bijeenkomst! Maar ik heb het met beide kids ook gedaan en heb geen bijeenkomst gevolgd, dus dat komt vast wel goed.
    Irri dat Arco niet echt positief is wat betreft de BV. Hopelijk draait het wel bij, want soms heb je echt wel even een back up nodig als je er zelf even de brui aan wilt geven. Maar je hebt ook ons nog altijd om je te steunen he!
    Wat betreft de oogschaduw, ik hou zelf meer van rustige kleuren, maar als ik af ga op de schoenen die ik van jou heb gezien zouden de felle kleuren je ook best staan denk ik!!! Hahaha! Oh, ik zie dat je toch die neutralere hebt gekozen. Leuk!

@ Chilleke, he wat naar van je oma! Sterkte meis!

@ Ikheid, leuk dat Jayden zo heeft genoten van Ballorig! Is dat in Roosendaal zelf dan?

@ Nonnie, Eclairs, mjammie!!!!

@ Eylem, wel vreemd dat je nog niet ongi bent geworden, maar kan je cyclus ook niet nog onregelmatig zijn door de BV? Gebruik je wel voorbehoedsmiddelen?

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Allemachtig laetitia slaapt nog niet.. ligt nog steeds te kletsen! :O

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Echt 15 :( want bij mij telt ie echt zo 1/15, 2/15 etc. Balen want ik heb ze bijna nooit

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja we gebruiken wel rubbers maar dat gaat soms (bijna) mis :) maar het was in principe nog niet de bedoeling voor een tweede te gaan. Maar goed, mocht het zo zijn, zijn we er dolgelukkig mee hoor, daar niet van. De laatste 3 maanden (daarvoor was ik aan de pil) had ik een heel regelmatige cyclus van 28 dus ja...geloof niet dat de bv (geef nog maar 3 voedingen) daar veel invloed op heeft nu maar het kan natuurlijk wel

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Jeetje, spannend zeg!
    Die eclairs van jouw zien er ook overheerlijk uit.

@ Caro: Ja, da's waar ik heb jullie ook nog die me kunnen steunen :D.

@ oogschaduw: Ik heb ook wel echt roze enzo, maar ik heb op mijn ogen eigenlijk liever wat rustigere kleuren, aangezien ik als ik mijn lippen ook doe eigenlijk altijd al roze op heb. En als ik dan én ogen én lippen in zo'n opvallende kleur heb vind ik het allemaal wat teveel van het goede.

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    De high tea was heerlijk. Ik had club sandwich gemaakt, zalm sandwiches en komkommer/roomkaas sandwisches. Verder waren er chocolade muffins, scones met jam en room, mini quiches, een een chocolade fudge taart. En heel veel verse muntthee! Erg lekker dus allemaal! Zit er nog vol van!

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh jee, dat klinkt allemaal errug lekker idd. Jullie hadden allemaal wat gemaakt toch? Met hoeveel meiden waren jullie. En vond Lukas het ook nog gezellig? :D

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla is ook nog steeds wakker ;). Zijn alweer 4x naar boven geweest, omdat ze elke keer helemaal in een wokkel in bed ligt. Nu ligt ze gewoon wat te piepen en hoor ik geen gebonk dus ik laat haar maar even...

9. lautjuhhh

bij jullie ook al een draakje dus..
    hier gaat ze heel hard tegen de achterkant van het ledikant bonken als ze staat en dan bonkt het ledikant tegen de muur ;) doerak echt haha

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hier ook een hoofdbonker maar dat doet ze terwijl ze slaapt :cool: ze kruipt in haar slaap omhoog en dan boink! en dan denkt ze huh?! (althans dat denk ik dan) en doet ze het nog een paar keer tot ze er zelf wakker van word slimmerik ;)

@CM, mjammm klinkt errug lekker!!

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Het gebonk wat wij horen is van Ayla die zich onder de dekens uitwurmt (die dan nog keurig ingestopt op het matras liggen) en zich óf helemaal omhoog wurmt tot ze met haar hoofd in een nogal vreemde en ongetwijfeld oncomfortabele houding ligt, óf zich op haar buik draait ;). En ja, ze is nu al zo'n 1,5 week 's avonds aan het draken als ze naar bed gaat, maar vooruit, ze huilt verder niet, dus ik kan er nog wel mee leven.

12. lautjuhhh

hier slaapt ze niet eens onder de deken. zodra je dr neerlegt en de deken over dr heen wil doen gaat ze al omdraaien en zitten en bovenop dr deken liggen met dr knuffeltje.. dus hebben dr maar een warme pyama aan gedaan ahah

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, nee dan is een dekentje niet echt handig, LOL :D.

14. nonnie26

hier ook geen deken, al een tijdje niet meer, ze slaapt toch bovenin haar bedje dus ze ligt nu net als voorgaande weken met korte mouw romper en zomerslaapzak that's it

15. nonnie26

heeeyyy pams!!!

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Caro, mjam, dat klinkt superlekker!

Slapen: hier gaat het al tijden erg goed (afkloppen!!), echt zo'n verademing om haar gewoon in bed te kunnen leggen en KLAAR. Sorry, maar ik weet wat jullie doormaken ;).

Dekens: hier wel gewoon een dekentje en een lakentje, en een zomerslaapzak. Irem kruipt meestal langzaam naar boven - voordat ik zelf ga slapen leg ik haar altijd nog een keer onder de dekens. Maar ze heeft altijd een slaapzak aan, dus koud zal ze het niet krijgen.

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @mermaid: ik ben net van de oog schaduw en zeer zelden lippen stift...manlief vind het verschrikkelijk;)

@slapen: er ligtnog een deken in bed bij Justin maar vraag me al een tijdje af waarom, want hij ligt er nooit onder!

@nonnie: heb je al wat meer info voor ons? willen langzaam aan dingen gaan regelen!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    We zijn met z'n vieren. We doen dit om de drie / vier maanden. De ene keer gaan we in een restaurant eten en de andere keer maken we allemaal zelf wat.

Uiteindelijk was Steef toch vrij, dus die zou de kids even meenemen naar zijn oma. Maar ondertussen was Lukas bij een buurmeisje gaan spelen en wilde hij niet mee met Steef. Hij was al weg voor de meiden kwamen en kwam pas rond half vijf thuis. Steef had Noa wel anderhalf uur meegenomen naar oma, dus we hadden lekker de rust om te kletsen en te smullen!

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @cm: klinkt erg gezellig en heerlijk!
    Hier deden we dan ook 1x in de 2 maanden met 4 vriendinnen, maar sinds de geboorte van Justin is dat er eigenlijk nooit meer van gekomen. Misschien toch nog maar eens voorstellen aan demeiden!!

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ikheid: wat een leuke foto's op hyves van jullie ballorig uitje.

@mermaid: lekker pizza! ik zou ook voor de tweede make-up set gaan. de rustige kleuren.

@lautjuh: doe je rustig aan met je voet. ik ben jaloers american filet.

@ingrid: anders noem je je derde zoon storm:p zag op wonders hyves dat je het een hele leuke naam vind:p

@wonder: ik vind wilson wel grappig. mijn hond heet kyra, en die van me ouders heten, chester, robbie en ringo.

@chilleke: jeetje wat een vervelend nieuws, sterkte de komende tijd.

@jongensnamen: gelukkig hebben we nog even want we zijn er denk ik voorlopig nog niet uit.

Deel Deze Pagina