ja maar kan die dan ook naar je toe??? en je bent niet vervelend hoor wat lekker zeg een extra dagje vrij heb eigenlijk geen flauw idee tot hoe oud ze normaal/gemiddeld in de wagen zitten
Overigens kan de easywalker dat dus niet he.. twee kanten op. Dat is dan wel weer een nadeel i.d. maar daarnaast rijdt hij zoo fijn. Door het bos over het strand, geen probleem. Had wel laatst een lekke band midden in de stad. Dat was niet zo handig.
@ Kris: Wat heerlijk dat je zo'n rustig dagje op je werk hebt gehad. Ook wel eens fijn! En een extra dag vrij is natuurlijk nooit weg.
ik ben een zeikerd met dat soort dingen, de bugaboo heeft van die vage kleine wieltjes en dat werkt m.i niet in het bos als we met de honden lopen en de mutsy heeft van die rare zwenkwilen aan de achterkant inplaats van de voorkant vind dat gewoon vaag
En deze Nonnie? 200 euro, in Den Bosch: Marktplaats.nl > Maxi Cosi mura wandelwagen 4 - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties aparte kleur maar wel mooi vind ik
Utrecht, 225 euro, rood: Marktplaats.nl > *TOP* Maxicosi Mura 4 met extra's - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties
Eindhoven, roze, vraagprijs 200 dus kan nog lager Marktplaats.nl > Te koop: Maxi Cosi Mura 4 (roze) - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties
die had ik nog niet gezien, maar heb nu ook een bruine dus dat is het probleem niet heb hem al opgeslage nu even kijken of ik kan afdingen
Ja op Marktplaats altijd een mailtje sturen naar de adverteerder met wat vraagjes en een prijs, werkt echt het beste.... Mermaid
hahaha alles wat ik heb gedaan is 'mura 4' intypen op marktplaats en dan zoeken in een straal van 50 kilometer maar ik ben blij dat ik je geholpen heb
De bugaboo kan ook naar je toe en van je af. Ik heb er vorig jaar een gekocht op mp voor 185 euro in perfectea staat. Nog steeds elke dag suoetblij mee!