Vitamines zijn niet echt belangrijk als je goed eet, als je veel spuugt zou ik het wel doen. Foliumzuur wel zsm mee beginnen, is beter voor je beeb.
@tm heb ik ook wel eens heel irritant maar bij mij trekt het na een paar dagen weg. @hier pff om 12 uur word mn zus geopereerd wel spannend hoor.. krijgt een maagband correctie...
Goedemorgen meiden!! Kom even snel binnenvliegen: deel 14 alweer!! Zal straks even bijlezen! Heb vanochtend toch maar even de VK gebeld ivm de harde buiken...Advies gekregen om een verstevigende buikband te kopen, morgenvroeg urine weg te brengen voor de zekerheid en het advies minder te gaan werken...Hoop dat ik snel een gesprek met de bedrijfsarts krijg.... Schoonzusje is er nu, dus we gaan op pad voor die buikband Later!
Spannend Laujtuh voor je zus! TM: aften spul hebben ze toch? Janne: das idd erg vroeg tot 31 maart! Balen zeg!
Wonder: succes bij CB! Franka: ik had ook een verstevigende buikband, gekocht bij de Gezondheidsshop van Thebe.
Franka, hopelijk krijg je een beetje goede reactie op je werk ook van de bedrijfsarts. Veel plezier met je schoonzus!
oke ik ben bijgelezen en ga zo reageren uit blote hoofd dus alvast excuus voor degene die ik vergeet, maar kom net me bed uitrollen en moet nu echt alyss gaan halen want theoretisch zou ze over een half uur al fruit krijgen terwijl ze nog moet ontbijten slaapkopje van me
@Ikheid jaa van harte gefeliciteerd! Ben je al aan het idee gewend? Lees dat je al misselijk bent vervelend hoor! Ik zou inderdaad wel vitamienes gaan nemen. Nog gefeliciteerd met je jaarcontract @Mermaid wat een stelletjes @@#$@&* bij je werk zeg wees blij dat je niet terug hoeft. Hoop wel dat je in je verlof tegen iets anders leuks aan loopt. @Eylem heb babyboom opgenomen ben benieuwd vorige keer vond ik het erg leuk om te kijken. Noëlle weegt trouwens 8,5 kilo tenminste ongeveer wat ik weeg haar samen met mij op de weegschaal. Ze wel lang trouwens zo’n 76cm Lees bij jouw een beetje dezelfde problemen als bij mij qua eten en aankomen. @Chilleke mooie auto @CM wat goed van Noa zal niet lang meer duren dan voor ze los loopt @Wonder succes bij CB hopelijk valt de prik mee Ik heb jullie hulp nodig. Ik ga voor een bruiloft mijn haar opsteken en wil zo'n schuine (spaanse) dot maar kan geen goed plaatje vinden voor de kapper. Weet iemand hoe zo'n dot heet en waar ik op kan zoeken want kan echt niks vinden