APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    trusten !

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen! Vandaag werd het schijnt een warme dag :)nou daar gaan we op hopen dan ;)
    Vandaag weer werken ;) en verder niet veel. Gijs ligt te protesteren dat hij in de box moet..maar ja ;) hij kan niet alles hebben :p

jullie nog plannen?

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    edit laat maar ;)

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morge!

@chill, huh?! laat maar??? geen plannen hier

@hier, vroegertje *gaap* zo even douchen en dan terug in het oude ritme want alyss is nu al niet te genieten dus die moet echt weer even in haar strakke schemaatje ;)

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen!!
    aangezien ikheel het weekend gewerkt hebt heb ik genoeg om bij te lezen dus val ik hier weer in!

hoe gaat het met jullie?

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha ja wou voor fs een voetsporen boekje hebben want dan had ik me taak af, maar bedacht met dat ik die via Thomas kon geven ;) dus vandaar :p

nu heb ik dat ding af...staat er niets in :(

en ik heb zo juist mijn laatste STEAK gekregen :D:D:D:D

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh en nonnie nu al niet te genieten, dat beloofd wat ;)

8. nonnie26

chill, ze zit gewoon niet in haar ritme that's it, vanmiddag gaat het vast beter (althans dat hou ik mezelf voor ogen ;) )

er zit een fout in fs met dat dieren ding daar zijn ze mee bezig om op te lossen...

moest jij niet werken??

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    jawel, vanmiddag/vanavond ;) dus heb nog effe :p

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen,

Hier alweer een ontbijtje met brood-gesmijt achter de rug, maar goed, mocht uitslapen tot 9.00 uur dus mijn humeur is prima! Oh en ik ben ongesteld geworden dus dat probleem is ook opgelost.

Nu eerst een paar telefoontjes, even wat poetsen in huis en dan lekker naar buiten!

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden!

Oooooooh ik hoop dat ik jullie niet al te erg ga verwaarlozen...maar heb het DRUK!!! Hihi....

Denk dat ik de komende dagen vooral in de avonduren hier te vinden zal zijn!

Maar Jannes (ja het is Jannes geworden) doet het super goed!!! Echt een heerlijk dier, die vooral in Elin een leuk speelkameraadje heeft gevonden....Elin denkt hier zelf soms nog wat anders over:D;)

Hoe is het hier?

xxxx

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wonder fijn dat het zo goed gaat
    haha komt vast goed met elin! die gaat straks gewoon in de mand er bij liggen(deed ik vroeger ook:p)

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!

Hier net wakker, de rest slaapt nog maar moet zo weer echo en gyn dus moest er wel uit.

Wonder, wat leuk!!! Jannes is stoer!! Wat vind Seeger er van?

Chilleke, werkse alvast!

Nonnie, hoop dat ze straks beter in haar hum is!

Ik ga weer even verder met klaar maken!

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wonder, wat een gave naam :) jannes :) leuk hoor!

ingrid, succes en veel plezier bij de echo!

eylem lekker geslapen dus :) Gijs ligt ook al weer op bed, die was me toch een partij jengelig ;)

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

:D:D:D moest een paar mensen bellen en elke keer als ik dan 'dag' zeg begint Irem te zwaaien, hahahaha

Wonder leuke naam!! Las op Hyves dat het al best goed gaat, knap hoor! Hoe oud is hij?

Chilleke zoo Gijs nu alweer op bed, lekker rustig dan eventjes ;)

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha grappig eylem! :) Gijs doet tegenwoordig niet meer met vertraging zwaaien maar gewoon op tijd :) ;)
    ja heerijk, ff gtst preview kijken, vanavond werken dus kan ik het niet/half zien.

zoooo irritant dat die dierenwinkel leeg is...doe je daar zo je best voor ;)

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Zo ben bijgelezen...

@Mermaid: ik denk dat je idd last hebt (gehad) van voorweeen...ik herken ze iig wel als zodanig!

@Chilleke: heel veel sterkte met je oma!!

@Nonnie: ennnnn heb je de mura al?

@Eylem: oooh spannend meis! Ben benieuwd :D. Jannes is 8 weken...:D

@Ikheid: zag die boef van je voorbij komen op hyves...man wat loopt hij goed! Elin hier durft niet meer!

@Ingrid: succes bij de echo!!

@Rest: thnx voor de lieve berichtjes op hyves en hier! Seeger vindt Jannes helemaal het einde! Is heel lief voor hem.

18. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Chillke hoe is het met Gijs zijn rode vlekjes?
    Wat erg van je oma hoe gaat het nu?

@Mermaid fijn dat je alle spullen binnen hebt voor de baby en het behang ziet er mooi uit. Leuk die roze pumps daar houdt ik van!
    Klinkt als voorween bij Noëlle had ik zo ook in deze periode

@Nonnie las je dat een heerlijke vakantie hebt gehad! Hoe is met Alys haar vlekjes?
    Mijn haar had ik afgelopen donderdag gedaan en het was echt super mooi. Heb wel foto’s gemaakt maar ik was alleen dus ze zijn erg donker dus zal as vrijdag als de bruiloft is wel wat mooie foto’s maken en laten zien. Nogmaals bedankt weet zeker dat de kapper dit niet zo had gekund als ik dat binnen 5 minuten moet uitleggen en scheelt een hoop geld ook!

@Wonder en gaan jullie de pup nemen? Lees het al jullie hebben heb. Leuk hoor Jannes. Heb je een foto?

@Ikheid mooie haren weer staat je prachtig!

Noëlle heeft weer wat nieuws klimmen. Echt op alles de bank op de trap op, maar vooral haar eigen stoeltje (zo’n ikea stoeltje) en dan het liefst de tafel op. En ook staan natuurlijk dus wij moeten constant opletten en zodra ze haar voetje op de stoel zet om te staan zegt ze nu zelf al nee en gaat schudden maar als we niks doen gata ze gewoon staan boefje!

19. nonnie26

@wonder, fijn dat het zo goed gaat met jannes!!

@smile, wat super dat het zelf gelukt is ;) ben benieuwd naar de foto's en hier ook zo'n klimklauter eigenwijsje haha op de peof en dan tegen de vensterbank staan om vervolgens over de zitstoel te glijden en aan de andere kant er weer netjes af achterstevoren :D

@hier, alyss zit duidelijk niet lekker in haar vel en ze voelt zelfs wat klammig aan, dus denk wat verhoging strkas even boodschapjes halen en dan lekker naar bed die kleine want zo is er ook niets aan.. ze zit/loopt zichzelf gewoon in de weg, vlekjes zijn wel minder op haar buik maar in haar nekje zijn ze nog steeds goed zichtbaar..

20. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Mogguh

@Nonnie balen dat alys niet in dr doen is.. veel plezier met boodschappen doen

@Wonder leuk hoor Jannes :d fijn dat hij het zo goed doet

@ Eylem schattig dat irem zwaait als je dag zegt! doet ze hier ook leuk is dat he

@ ingrid Succes bij de echo en gyn!!

@hier laetitia was om 10 uur wakker. mn bosje heb ik al bijgewerkt dus nu zp en zo manlief wakker maken

Deel Deze Pagina