zal wel een foto van het totaal plaatje showen inclusief jurk en nieuwe schoenen. Lekker he die kleine monsters gelukkig kan ze nu voorzichtig van de stoeltjes af gaan want die zijn nogal hoog maar na een paar keer voordoen en vallen kan ze dat nu wel voorzichtig doen. arme Alys zielig hoor misschien heeft het wel nog met die 6e ziekte te maken of kan dat niet? @Lautjuh wat heerlijk 10 uur wakker
smile, ja leuk moet je doen! en heb geen flauw idee of het er mee te maken heeft normaal is het 3 dagen koorts/verhoging dan vlekken en dan is het over.... hier weet alyss dondersgoed dat ze achterstevoren van de bank af moet dus als ze zit laat ze zich eerst op haar buik vallen en dan glijd ze van de bank af, mama vod het zo gaaf dat alyss dat al door had scheelt wel een hoop valpartijen oke ben nu echt even bodschapjes halen tot zo!!
he gadver effe klagen hoor.. Heb keelpijn hoofdpijn ben moe en verkouden, manlief is niet lekker en laetitia is ook lijkbleek.. een ziekenboeg hier.. heb gisteravond ook een knobbel in mn borst gevoeld dus daar vraag ik ook gelijk naar bij de ha daar moet ik morgen heen.. gadverdarie wat voel ik me rot zeg..
oeh das minder lau @hier, daar gaat het normale ritme, madam slaapt al een half uur in de wagen no way dat als ik haar wakker maak ze verder gaat in bed natuurlijk
Ola chica's! Ik las iets over een zieke Lautjuh, balen! Beterschap meis! Smile waarvan de haren zijn gelukt en die een klein klimgeitje in huis heeft. Gijs die op tijd zwaait en Irem die gaat zwaaien als er dag aan de telefoon gezegd wordt. Jannes is blij met Elin en Seeger met Jannes . Uhm....iets vergeten? Toch wel echt lekker hoor dat Ayla maandag en dinsdag bij mijn nicht is. Ik heb alweer beneden gestofzuigd, keuken en gang gedweild, gedeelte van de woonkamer waar Ayla vaak speelt gedweild, de keuken opgeruimd en een doekje overheen gehaald, wc schoongemaakt, vaatwasser gedaan, plantjes water gegeven en de vensterbank afgenomen. Oh en heerlijk in de zon gezeten. En nu ga ik eerst eens een vlieg doodmeppen, want ik word gek van dat smerige beest.
smile, wat grappig, maar ook eng! gijs klimt ook overal op hahhaa nonnie,balen dat ze zich niet helemaal lekker voelt..misschien nasleep... lau balen dat jullie je niet zo lekker voelen..beterschap... met mijnh oma is het nog het zelfde...mijn ouders komen dadelijk thuis... dus ja is afwachten.
Ben ik weer even snel, echo was goed, placenta ligt helemaal bovenin en achterin dus dat was prima, hoofdje ligt beneden dus dat is ook prima, groei ligt nu drie dagen voor dus dat is ook prima. Nu 20 juni weer heen voor echo en gyn. Gaan nu kindjes aankleden en even naar mijn so iets uitprinten want onze inkt is nog op.
@chilleke he geds echt balen van je oma.. @ mermaid en heb je hem ondertussen al @ingrid fijn dat de echo goed was @hier nou heb laetitia een broodje gegeven en dr bed verschoont en ik ben echt gewoon kapot.. dus doe maar heeel weinig vandaag en vanaaf vroeg mn bed in..
@mermaid he gadver rot beesten zijn het.. wij hebben zo'n blauwe lamp werkt echt ideaal.. en dan nog een hordeur dus als ze binnekomen gaan ze alsnog dood.
ingrid wat fijn dat alles goed was hier thobias er maar uit gehaald hopen op dat hij bij de oppas dan nog even gaat slapen anders is tie daar niet te genieten
wij hebben op balkon een biologische vliegenvanger staan (met soort lokspul en water) werkt SUPER zitten per dag zeker 40 vliegen in.... nu zitten wij ook op een aanvliegroute ofzo dus wel duizenden vliegen...maar goed meiden ik ben werken fijne avond.xxx
@vliegen, ik heb hier de perfecte vliegenvanger: Macho en Iggy die kleine iggy vangt ze uit de lucht en die grote vreet ze vervolgens op, ideaal de honden zijn zoet en druk bezig en ik heb nergens last van @@lau, nogmaals beterschap! @chill en TM, werkse!! @mermaid, goed bezig @hier, alyss op bed ze was doodop nu benieuwd hoelang ze blijft liggen..
Wat een rust hier. Iedereen is natuurlijk van het goede weer genieten. Ik heb net heerlijk een uurtje geslapen. Nu op zolder even een wasje opvouwen.