ik ben dr ook, haha iemand nog een goeie tip tegen keelpijn? gossie das irritant haha.. verder is dr visite dus ik klets af en toe mee @fs kadootjes uit mn lijst graag!
@nonnie ja die heb ik in huis dus die ga ik sowieso zo nemen.. @Mermaid kun jij ff 5 paddestoelen neerzetten in fs?
@ Lautjuh: Ga eerst Ayla even ophalen bij mijn nicht, daarna of vanavond zal ik paddestoelen planten.
Hello ladies! Hoe is het hier? @ chill en tm, werkse! @ smile, hier ook een klimgeitje in huis. Ze klimt ook overal in! Lege dozen, wasmanden en favoriet is lukas z.n beybladebaan. Ik ben inmiddels wel erg nieuwsgierig naar je kapsel! @ mermaid, zo jij bent actief geweest in huis! @ nonnie,.sneu dat alys uit haar doen is! @ eylem, fijn dat je toch ongesteld bent geworden (of niet?) @ wonder, leuke naam! Fijn dat ze het zo goed doet. En natuurlijk dat het ook goed gaat met de kids erbij. Ik vraag me alleen af wat je denkbeeldige hond ervan vindt dat hij nu de aandacht moet delen?!?! hier druki in de weer geweest met wasjes, keukenkastjes en boodschappen! Nu eindelijk even lekker in de tuin zitten.
Ik heb de Mura 3, en wilde ook eerst deze, maar vond hem in het echt heel erg tegenvallen. Heb je 'm wel in t echie gezien??? Hallo trouwens Terug van werken en moet zo aan het eten beginnen
nope nog niet maar ben er druk mee bezig maar ik heb liever 4 wielen dan 3 waarom weet ik niet, maar een vriendin vna mij heeft 3 wiel en dat ding ging overal heen in het bos behalve rechtdoor
zo hier lekker gegeten lasagna ik heb sinds lange tijd weer eens zelfgekookt ga ik toch weer vaker doen haha.. manlief is even vla halen das lekker koel voor mn keel.. straks laetitia naar bed nu ff naar mn bosje
Dat ligt dan meer aan haar dan aan de wagen Ik heb 2 honden waar ik regelmatig mee in het bos/ op de hei oid loop en nooit problemen! Ik vond de driewieler iets sportiever, maar mn vriendin heeft de 4 (in die bruine kleur) en die is daar ook blij mee. De 3 wieler kan je wel iets kleiner opvouwen. Oja, en die "roze" die Eylem had gevonden is wel het oude model, die bruine ook. Die jij graag wilt is het nieuwe model. (ivm de prijs...)
de prijs valt wel mee, heb even een pb gestuurd, dan nog is het veel geld maar dan leg ik liever iets bij dat ik degene heb die ik graag wil, nu alleen nog wachten op de centjes want voorlopig heb ik geen mura centjes.. en qua opvouwruimte of iets dergelijks hoeft het niet klein want ik hoef de wagen in onze auto niet op te vouwen
oh ja LZ, ter aanvulling, die gene de eylem had gevonden was 200 en die ik wil is maar iets duurder dus ja dna liever het nieuwere model hopelijk gaat ie zowiezo langer mee dan degen die ik nu heb wnat die is al zeker een half jaar geleden zo goed als overleden :x
Hallo!! Is niet veel gekletst vandaag maar ja met dit heerlijke weer was dat ook wel te verwachten! Nonnie, hadden hier de quinny buzz met drie wielen, kan 2 kanten op worden gezet en rijdt super lekker (vind ik dan). Chilleke, werkse!!! TM, werkse!!! Eylem, toch nog ongesteld geworden, jammer of toch niet? Mermaid, jeetje wat ben je druk geweest zeg!!! Hopelijk inmiddels van de vliegen af! Smile, hier ook een klimmertje, als hij er tenminste op kan komen hahaha. Hier is vooral Julian favoriet hahahaha Hier, weer terug van so en stadje, babydoos van prenatal opgehaald en al lekker gegeten. Julian is nog even buiten aan het spelen, de buurjongen is ook buiten en dat vind hij altijd leuk helaas is het buurmeisje ook buiten en die doet nooit zo leuk tegen hem. Niet gemeen ofzo maar ze negeert hem wel compleet en probeert haar broertje dan ook zover te krijgen dat hij Julian negeert alleen dat lukt haar gelukkig meestal niet.
Zo, wij hebben hier een broccoli-slagveld gehad, aangezien mevrouw alleen wilde eten als ze het zelf mocht doen. Maar dan is het natuurlijk het allerleukst om de broccoli eerst helemaal uit elkaar te trekken en dan pas op te eten . Maar goed, alles is weer opgeruimd inmiddels.
Hahahah zie het al helemaal voor me Hier hadden we doperwtjes en meneer wil ook alleen nog maar zelf eten dus die was lekker lang bezig
Hahahaha, nee doperwten zelf eten gaat ook niet zo snel kan ik me voorstellen. Die broccoli duurde ook een eeuwigheid hoor, want alles lag ik hele kleine stukjes over de tafel verspreid...
@ Ingrid en Mermaid, een ontplofte keuken dus! Hahaha! Noa eet hier wel de boterham zelf en fruit, maar avondeten dat voer ik haar nog steeds. Zolang ze dat goed vindt scheelt het mij een hoop poetswerk!
haha ik las vieze keukens dankzij kids haha.. @fs ik wil graag bouwmateriaal staat in mn lijst. heb het nodig voor een taak die bijna af is..
Een ontplofte woonkamer hier, maar komt op hetzelfde neer . Ik voer haar het avondeten normaal gesproken ook, maar nu ging ze het na 2 happen al uitspugen en om te zorgen dat ze toch nog wat binnen kreeg heb ik haar dus maar gewoon wat stukken broccoli gegeven.
@ Ingrid, fijn dat alles weer goed was bij de gyn vandaag trouwens! Hoe is het nu met de harde buiken? Al wat minder? @ Mermaid, heb je nog zo'n last van je buik of is het inmiddels over? Ik heb vandaag voor Noa zo'n klein speeltentje gekocht met ballen erin. Leuk dat ze het vindt! En Lukas ook trouwens! De ballen vliegen heel de tuin door!
@ Caro: Krijg nu weer een beetje harde buiken merkte ik net, maar verder eigenlijk heel de dag geen last gehad. Wat voor tentje met ballen is dat? Heb je een plaatje?