iedereen schrikt zich altijd een ongeluk als die honden blaffen omdat er iemand bij de deur staat ofzo, maar alyss kijkt op en gilt maaaaaaaa (macho)
Misschien echt een mega-mutserige domme vraag, maar kan je nou gewoon komkommers eten ? Ik zie net op de Televaag (ok, niet de meest betrouwbare bron , maar toch...) een bericht staan over dat de EC erbij blijft dat er ook "verdacht komkommers" uit NL komen EU: Nederlandse komkommers onder verdenking - MijnBedrijf van De Telegraaf voor ondernemers in het mkb [Mijnbedrijf]
Herkenbaar, hier zit hij alleen niet achter de ander aan maar heeft z'n gekke vijftien minuten waarin hij de hele tuin al grommend door rent
en dan denken de buren hehe het is half 11 geweest eindelijk die honden stil en dan stapt ben morgen in de auto om 5 uur in de ochtend met een pokkeherrie alsof er een bulldozer door de straat rijd overbuurvrouw zei laatst goh ik hoordde ben al om half 5 naar zijn werk gaan
goeie vraag, ik eet ze wel maar geef ze niet meer aan alyss voorlopig! klinkt niet logisch want als ik het loodje leg heeft ze er nog niets aan natuurlijk, maar ik beperk het wel..
Ja, ik trek me normaal niet zoveel aan van zulke berichten, maar er zijn nu al zoveel mensen dood in D'land en zo'n arts op het nieuws zei dat ze ervan uitgingen nog (veel) meer patiënten te gaan verliezen .