APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    nonie: ik verdeel het tussen lz en je zusje!

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    lz en nonnie: moeten jullie het even in jullie wensne lijst zetten, want kan het niet zo versturen!

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zo nou mermaid
    hier is het weer zo ver hoor kids krijgen een potje en dan eten ik en ab samen
    ab die staat vast in de file op de brienenoord is een ongeluk gebeurt en hij moest daar overheen maar is de andere kant op gegaan wat iedereen dus deeds gevolg allebij de kanten staat het vast
    dus hier gebeurt het dus vaker dat de kids dus een potje krijgen en lekker gaan slapen en dat wij samen eten
    wat jij dus eigenlijk gister had met arco!

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Tm lekker hoor dan met zn tweetjes eten.. Kook je dan gewoon voor de kids of haal je de echte potjes zeg maar?

5. Trotsemama1

neeee gewoon potjes wat een ontaarde moeder ben ik hee:p

6. lautjuhhh

@Tm nee hoor :p mm dan ga ik dat ook maar es doen lijkt me verrukkelijk weer es alleen met manlief eten :)

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo,

wel beetje bij gelezen maar niet echt veel onthouden.

Franka, gewoon minder gaan werken en de arbo komt dan vanzelf wel. Hier loop ik via het uwv maar heb nog niks van ze gehoord behalve dan dat ik elke week netjes mijn centjes krijg.

Ikheid, hoe is je gesprek gegaan??? Wat leuk dat je ouders leuk reageerden en een leuke datum!!

Nonnie, arme Alyssa!!! Het is idd haar week niet zeg.

LZ, wat vreemd. Hoop dat ze er toch achter komen wat het is en wat ze er aan kunnen doen! Wel rustig aan doen he!!!!!!!

Dat was wat ik heb onthouden, niet veel dus.

Hier, Milan heeft even los gestaan!!!!!! Was vanmiddag bij het kdv, ik liep daar even met hem aan 1 handje en ineens bleef hij stil staan dus ik liet hem los en hij bleef 10 sec. staan!!!!! Niet lang en veel maar het begin is er dus. Verder vandaag de verf gehaald voor op zolder, is zeeblauw geworden ipv ijsblauw want deze leek me toch leuker en natuurlijk gewoon wit.

Verder weinig bijzonders gebeurt behalve dat ik ineens een heel raar gevoel in mijn buik kreeg. Deed ook best wel zeer maar geen idee wat het geweest is en is nu weer over en baby is lekker aan het schoppen dus zal wel goed zijn.

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    TM, eet Noa nog potjes??? Daar hoef ik bij Julian al lang niet meer mee aan te komen namelijk. Wel handig!

9. Trotsemama1

owja hoor het is weer helemaal hip sinds thobias ze eet
    zelfs de fruit potjes zijn weer hip

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Fruit is me in het begin dat Milan het kreeg nog wel eens gelukt maar dat was ook maar een week en toen was het nieuwe er wel weer af;) Potjes wil hij toch al zeker niet meer sinds hij 1,5jaar is. Zodra hij er 1 ziet is het al, nee is niet lekker mama. Is voor baby's, geef maar aan Milan;)

11. lautjuhhh

@ingrid misschien te druk gedaan of verkeerde beweging gemaakt? maar de kleine beweegt nog das altijd goed ;)

@hier laetitia op bed, bakkie koffie op zo ff lekker douchen

12. Trotsemama1

ik vind het echt nog makkelijk vooral straks weer op vakantie als wij dus echt pas laat gaan bbqen

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Zo justin ligt op bed...is wel nog hele verhalen aan het vertellen amar dat zal wel niet meer lang duren.

HIer al weer wat dozen ingepakt. De vitrine kast is nu leeg!

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik zie het nu pas, wat moet ik in mn wenslijstje zetten?
    *trekt vast boslaarzen aan*

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    de dingen voor het poetshuis!

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    zoooooooooooooooooooo zit op de bank met een bakkie koffie!

@Nonnie: arme alyssa.....net wat lz zegt...ze neemt het iets te letterlijk allemaal hahahaha

@Ingrid: wat goed dat Milan even los heeft gestaan!!! Leuk he?! En wat naar van je buik. Denk dat je idd een verkeerde beweging hebt gemaakt of misschien de baby die ff raar lag? Ik heb tijdens mijn zwangerschappen ook de meest gekke dingen gevoeld. En je gaat dan toch twijfelen he?!

@Quschke: haha al aan het pakken dus. Een ding aan verhuizen is super....je komt goed van je rommel af. Ik ben de afgelopen 3 jaar bijna 4 keer verhuisd en dat ruimt lekker op! hahahaha

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Zou iemand mijn mais (1 stuks) water willen geven?

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    zoeft er naartoe!

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Gedaan!!!!

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ik ga nu de gratis kadootjes doen....nog dingen waar ik op moet letten?

Deel Deze Pagina