@lau: oh ok, dacht dat je al ongesteld had moeten zijn...dan zal ik me wel vergissen, excuus maar wel goed in de gaten houden dan die knobbel...kan onschuldig zijn zoals tm als zegt, maar goed, kan ook van niet...
@Franka ja ik hou het in de gaten.. @Fs ik heb nog 9 spiegels nodig, 2 riet en 8 wenskaarten heeft iemand iets voor mij? @hier volgens mij is laetitia ook niet lekker loopt echt te miepen jeetje.. dus die gaat straks lekker dr mandje in..
@TM, jeetje zeg wat vervelend allemaal @lau, sterkte meis!! @hier, terug in het ritme ikke is blij!!! alyss vermaakt zeich weer prima en ik heb het huishouden weer op kunnen pakken, dus gestofzuigd, vaatwasser en keuken gedaan, wasje gedraaid en opgehangen en naar de stad voor wasmiddel wnat ik moet nog meer wasjes draaien maar zonder wasmiddel gaat het hem niet worden strkas alyss op bed leggen en dan kan ik weer verder met wassen..
ja echt hoor want ik vond het erg gezellig dat we van plan waren om wat af te spreken maar ik zag dat zo niet zitten met noa !ik zie eigenlijk niks zitten met noa*schaam schaam* ben daarom ook vaker thuis dan bij de winkel
@Franka goed dat je nu minder werkt en lekker kan bijtanken. @Nonnie trachitol werkt hier helaas niet bij mijn man altijd wel. Nu maar aan de pcm en gaat iets beter dna vanochtend. De bruiloft is as vrijdag en ik ga nog 1 x oefenen met mijn haar. @komkommer misschien kan het wel maar uit voorzorg doe ik het maar niet om ze te eten @Eylem fijn dat de prik mee viel en dat je droog bent overgekomen @Lautjuh goed in de gaten houden dus die knobbel. En als je voorbij je NOD bent meteen testen of langs de huisarts gaan. Sterkte deze dagen. @TM jeetje wist niet dat het zo erg was met Noa. Hopelijk kun je de juiste hulp krijgen. Mijn vriendin heeft net zo iets met haar zoontje maar die is ook erg aggressief en krijgt nu vroeghulp weet niet of dat hetzelfde is anders kun je daar ook altijd om vragen. Mijn vriendin heeft al best wat goede tips gekregen waardoor het nu beter gaat
Lautjuh, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopelijk snel ongesteld en blijkt het iets onschuldigs te zijn! Eylem, wat stoer van irem!! Franka, blij te horen dat het helpt! Lekker rustig aan doen dus! Smile, wel een foto showen hè van je haar! Tm, jeetje wist niet dat het zo erg was met noa, hoop dat ze je kunnen helpen! Dikke knuffel!
Hier lekker uitgeslapen tot half tien met z'n allen, daarna ontbijtje gedaan en nu lekker relaxen. Straks even lunch maken en dan gaat Milan even naar bed.
@TM, zonde maar je hoeft je er niet voor te schamen, je hebt toch hulp gezocht en dat vind ik super van je! dikke knuff!! @ingrid, ook al lekker mogen uitslapen! @chill, dierenhuis is bij mij ook leeg @smile, deze vrijdag al! volgens mij word het heerlijk weer @hier, alyss viel op schoot in slaap, dus hup naar boven wnat het was toch bed tijd, nou ze krijstte het uit, alsof ik haar verrot mepte en kneep en weet ik veel wat maar ze was helemaal over de zeik even bij me genomen op de schommelstoel en gesust en toen ging ze gewoon slapen denk toch die hoektanden want zie 2 witte punten bovenin en ze zat tijdens het schreeuwen stees met der handje in der mondje arm ding..ben aan de ene kant wel blij dat ze er bijna van af is
@Chill, lees net op hyves games dat ze het om 15.00 proberen op te lossen en dat je tot die tijd beter niets kunt doen met dierenhuis..
@ingrid, als je fs hebt staat er boven community als je daar op klikt kom je in fs games uitleeg en vragen, en daar staat dus dat ze het om 15.00 gaan oplossen..
Heb er vanochtend nog gekeken ben blij dat ze iets gaan doen, las ook iets over de slechterik bij het schattenhuis dat daar ook een fout in zit waar ze nog mee bezig gaan.
Nonnie, hoop dat die hoektanden er snel door zijn! Hier zijn kiezen in aantocht, watim zag een stuk of vier. Mag ook wel want hij heeft nog maar acht tanden, alle andere keren was vals alarm.
@Franka...hahah ja geloof ik graag. Anders ik wel...nu nog steeds. @Eylem: Wat knap van Irem!!! @Lautjuhh: heh wat naar van die knobbel...heb je gezegd dat je overtijd bent dan? @Nonnie: wat fijn dat Alyss weer in dr ritme zit!! Heerlijk!!! @TM: heb je enig idee waar het mis gaat? Omdat je eerst dacht dat het aan dr oren lag? @Ingrid: uitgeslapen tot half 10 Nou ik zit weer in het babyritme hoor!hahahaha
ja bij sommige blijft ie erin zitten en gaat niet weg na 3 dagen, dat probleem heb ik gelukkig niet.. maar ze klagen ook over het feit dat ie er dan in zit voor 3 dagen dan kan je weer spelen en dan heb je weer een slechterik dus eigenlijk kan je maar 1x in de 3 dagen spelen en ja leuk spelletje is het dan niet meer wat wil je hebben voor kado??
hahahaha hij heeft nog maar 8 tanden volgens mij zijn er hier kindjes bij die er pas 4 hebben dus je hebt niks te klagen hahaa, weet jij eigenlijk hoeveel tanden ze nu nog krijgt?? ze heeft 4 onder en 4 boven, 4 kiezen en nu dan komen er 2 hoektanden, wat krijgt ze nog meer behalve 2 onderhoektanden?? of is ze dan klaar??
vraagje: is het heel erg als alyss niet aan haar 300cc zuivel komt voor 1 dagje?? ze wou haar melk niet drinken en vanmorgen ook al niet, dus het enige wat ik nog kan doen is vanmiddag 100cc muesli geven en vanavond een fles van 100cc maar ja dan komt ze er niet aan..want die laatste fles drinkt ze amper omdat ze normaal in de ochtend en middag krijgt en al 8 wk niet meer een avondfles..
Uhmmmmmm, dan zou ik in Julian zijn mond moeten kijken hahaha. Die was ook zo klaar met alles, is met zes maanden begonnen en voor hij 1,5 jaar was had hij alles. Zo uit mijn hoofd krijgen ze twee kiezen aan elke kant, dus twee linksonder, twee rechtsonder enz. met 2,5 zijn de meeste kinderen klaar met alles maar als ze dus net zoals Julian doet gaat ze gewoon door en heeft ze straks echt alles al.