APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ namen voor een 2e... wij zijn ook steeds aan het denken, maar wordt best lastig, we willen wel dat het bij Xayla past... (ps, opties zijn welkom ;) )

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik ga even boodschappen doen......

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier komt er een kleine tat met de eerste letter van elke naam en een vlinder. Zelf ontworpen maar toen waren er nog maar twee namen dus moet nu de derde er bij gaan zetten op papier en kijken hou het dan eruit ziet.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ben vanavond pas weer op fs, als hij er dan nog is zal ik meppen.

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Plannen lang weekend: niet echt.. als het echt snikheet wordt gaan we zwemmen (ook bij ons om de hoek op loopafstand) daar zit zwembad de Stok. Ow en heel veel seksen! Whahaha!

Ballorig: vestiging Roosendaal. Ook op het terrein bij zwembad de Stok. Daar zit ook Kartcentrum, Sky Dive Roosendaal.. etcetera.

Snelle bevalling: Ik knijp 'm ook een beetje bij de 2e hoor. Ik had tussen het stofzuigen door ineens 7 centimeter! We moesten als een speer naar het ziekenhuis anders kon ik alsnog thuis bevallen.. zo snel is het gegaan. Binnen 3 persweeën was Jayden er al. Toen ervaarde ik het als een hel, zeker met die baarkruk waar ik op MOEST zitten, maar nu achteraf denk ik 'viel allemaal wel mee'.

MamaX: ik zal me zo eens aanmelden, altijd handig!

Wegen: ik wilde aan het einde van de zwangerschap ècht niet meer op die weegschaal staan, iedere week weer kilo's erbij, maar ja het moest.. gelukkig ben ik al die 30 kilo kwijt.

Moeilijk uit te spreken namen.. hier zeggen mijn oma en de opa en oma van manlief Jeeden in plaats van DJeeden. En ik maar blijven verbeteren.. :-S

Nonnie: wauw wat een schone slaapster heb je!

Voor een jongetje vind ik Collin erg leuk! En voor een meisje zal het 1 groot drama worden, want vind bijna niks leuk.
    Ayleen vind ik wel mooi voor een meisje, alleen manlief twijfelt een beetje.. Zijn beide Britse namen.

Als er hier een 2e komt komt er nog een blauwe bloem bij (voor een jongetje) of een fuchsia-rose als het een meisje wordt met natuurlijk ook de naam erbij. Ik zou wel veel meer tatoeages willen, maar genoeg = genoeg.

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Heb me aangemeld! Ben gek op kinderkleding met korting!!! :D

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Namen, gelukkig hebben wij dat probleem niet meer! Ik weet wel dat ik bij Noa heel lang een andere naam had. Nog voor ik zwanger was van Lukas wist ik zeker dat als ik een dochter zou krijgen, ik haar Nikki zou noemen. Heb zelfs letters voor op de deur van Noa d'r kamer besteld met Nikki. Maar begon opeens zo te twijfelen. En ik zat maar met Noa in mijn hoofd. Snel de letters dus afbesteld. Ik heb geloof ik een stuk of 6 keer van gedachte veranderd tussen Noa en Nikki. Steef werd echt gek van me. ;) En toen heeft hij op een gegeven moment gezegd: We gaan nu letters bestellen voor op de deur. Jij mag het zeggen, maar daar blijft het dan ook bij. En dat werd dus toch Noa. En nu ben ik daar toch wel erg blij mee.:D

8. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ namen, wij hebben voor een meisje (wisten wat het werd) zitten twijfelen tussen Xayla en Skye, maar manlief vond Xayla mooier en ik kon niet kiezen. Jongensnamen hadden we 1, maar we vinden hem niet meer zo goed bij Xayla passen... dus misschien een beetje aanpassen...

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ikheid, hahaha veel sexsen, we zien jou voorlopig niet op zp ;) ja heb idd een schone slaapster, maar zo gezellig is ze niet uit bed gestapt hoor :cool:

@hier, ga even bodschapjes halen alyss is toch chagerijnig ;)

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Chago ja? Ergens last van? Tandjes las ik hè?
    Boodschapse!

Caro: ik vind Noa ook veeeeeeeel leuker! Kun je ook niet afkorten..

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

MamaX: 'k heb me aangemeld :-D

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ff vaatwasser uitruimen hier..

13. nonnie26

ja joh stomme hoektanden en kiezen :x alleen maar bij mama hangen en op schoot zitten kan geen kant op zo, mijn wasmachine is al een half uur klaar maar ophangen ho maar!!

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oh KUT is dat ja.. zodra je maar 1 stap bij d'r vandaan zet is het brullen. Pff vermoeiend!

Zo.. vaatwasser is weer leeg, nu aftellen tot 5 uur

15. nonnie26

heeel vermoeiend!!! en de keren dat ze zelf speelt loopt ze me uit te dagen met dingen die niet mogen :x

niu we het erover hebben ze trekt ondertussen mijn tas leeg en daagt me uit door te gillen omdat ze de pampers, porto, deo etc eruit trekt met elk iets wat ze eruit trekt kijkt ze me ondeugend aan schud nee en gilt dan keihard :)

maar misschien is het nog wel een nasleep van die 6e ziekte dat ze nog niet helemaal lekker in der velletje zit who knows ;)

16. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Nonnie, dan ondeugende is heeeeeeel herkenbaar! Als ik boos op haar word en zeg, pas op dat mag niet, kijkt ze me niet aan en gaat nog iets zoeken wat ze niet mag doen! en dat het liefst de hele dag... hoop toch dat het snel over is!

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik was vooral bang dat ze van die rijmpjes zouden maken. Nikkie trek eens aan mijn ....... ;)

Nou weet ik wel dat ze altijd wel iets vinden om mee te plagen of iets geks wat rijmt, maar het spookte echt heel de tijd door mijn hoofd. Het was ook in de periode dat alle kinderen bij Lukas in de klas elkaars naam met een P zeiden. Dus Lukas de pukas, Vera de Pera, Niekerdepiek, Sem de Pem etc. :p

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    MamaX: ik heb mij ook aangemeld!

19. nonnie26

even de was opgehangen nog geen 10 minuutjes werk en wat doet madam:

verzorgingstas is leeg en de inhoud ligt door de hele woonkamer
    keukenkastjes is leeg en ligt door de keuken
    opgevouwen was in de wasmand moet weer opnieuw opgevouwen worden
    plant is van tafel getrokken
    toetendoekjes liggen in een rits over de vloer heen

HEEEEEELLLPPPPP!!!!! waar is dat lieve, onschuldige, altijd zo brave engeltje gebleven???? krijg er nu gewoon een draak voor terug :x:cool:;)

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, wat een ondeugd. Hier is de tas ook grote favoriet. Zonnebril, portemonaie, sleutels.... alles moet eruit en dan uitvoerig getest worden. Zucht. En tegenwoordig weet ze ook de rits open te maken, dus ik moet hem echt hoog wegzetten waar ze er niet bij kan.

Deel Deze Pagina