@smile, maar die kan je ook heel makkelijk zelf maken alhoewel ik de link niet kan openen, maar die knot op mijn site is zoo gemaakt: haar in een zijwaartse staart, vervolgens draai je een knot in je haar zoals je gewend bent dus om elkaar heen draaien terwijl je 1 pluk los laat hangen inplaats van meedraaien, als je knot dan klaar is een elastiek eromheen, dan de losse pluk wijd sprijden en over je knot heen leggen en vast zetten met clips onder de knot, ik heb er speciale dingen voor door het dansen maar daar heb je natuurlijk niets aan mits je het op komt halen vervolgens bloem erin steken maar zorg dat de bloem niet tegen je oor aan zit wnat daardoor lijken je oren groter omdat je het accent daar neer legt.. speciale hulpmiddeltes voor de ultieme strakke knot en bloemen en steekpennen kan je bij Clair's halen weet niet of er eentje bij jou in de buurt zit, maar daar heb je ook speciale dingen waar je je haar omheen kan draaien alles bij elkaar ben je dna max, 15 eurie kwijt en denk dat het bij de kapper wel anders is
hahah ja absoluut...kappers tellen best veel voor het opsteken van kapsels! haal wel goede schuif speldjes...niet van die wat je overal krijgt, maar grovere, die zakken niet uit!
nee sorry geen schuifspeldjes bedoel echt steekpennen die kan je in die speciale band steken die ik heb ik was al op zoek naar een plaatje maar kan het niet vinden :x
@Fs jeeej weer een taak af. nog een paar haha.. moet nog 2 harken en 1 keer mn roos verzorgen en dan heb ik weer een taak af en nog een slang verslaan haha gaat lekker vandaag :d
ja die bedoel ik, en is idd wat ervaring voor nodig maar ik moest altijd mijn haar doen voor de wedstrijden dus ja dan lukt het je wel op een gegeven moment dat zwarte ding is die knot die ik bedoel je maakt een staart schuift je staart door het midden dan eromheen en vast zetten, vervolgens kan je de plukken dan krullen of steilen en eroverheen vast zetten met die steekpennen
ik heb alleen nog maar irri taken die al een hele tijd staan: -9 pot in 1 keer kapot slaan -nog maar 4mollen - ruil paarse anjer -aap 12 gewassen oogsten -ruil paarse bloemen schiet dus niet echt op!
haha...ik blijf zittten waar ik zit ben ook aan het wachten totdat justin wakker is...want dan gaan we ook wandelen!
is het bij jullie wel droog dan? thnx eylem voor het kijken, iemand anders die een gele cactus overheeft? ik kan ruilen
ik heb gele cactus over!!! jij toevallig een roze??? ik ga hem nu versturen! Hier is het droog ja...af en toe komt de zon uit!
Tis droog hier.. Maar na een uur trap op en af is het stil! Ik ga vanmiddag na de lunch ff wandelen en kleine boodschap halen.