Tot nu toenog niet, ligt eraan orde dierending het al doet. Zo ja dan wil ik denk ik hetzelfde als lz
nou we zullen wel zien hoop alleen dat thomas ook zo concequent is maar ja daar heb k geen controle op
Julian weet heel goed wat wel en niet mag, betekend niet dat hij nooit iets doet wat niet mag Milan weet ik niet of hij het weet maar verwacht ook niet dat hij geen dingen doet die niet mogen als ik er niet bij ben
ja snap precies wat je bedoelt en negeren doe ik ook wnat ik weet dat het uitdagen is wat ze doet, ze geeft een kreetje waarop ik omkijk en dan lacht ze me letterlijk uit om vervolgens de was van de lijn te trekken, en dan is het heeel simpel op te lossen waslijnen boven neer zetten maar ja dan kan ik net zo goed in een lege kamer gaan zitten want dan moet ik alles boven neer zetten en daar pas ik voor.. goed gedrag belonen werkt niet hier, als ik zeg dat ik het leuk vind dat ze zo lekker speelt of whatever, denkt ze heeee aandacht van mama en dan stopt z ermee om weer aandacht bij mij te halen, net alsof ze geen genoeg aandacht krijgt maar denk idd een sprong/fase want dit heeft ze nooit gedaan, althans 1x de was eraf, mama zegt nee en zet haar desnoods weg en dan was het klaar maar sinds 2 dagen blijft ze uitdagen gek word ik ervan, heb nu al spijt wat ik mijn eigen ouders heb aangedaan met dit temperamentje ze was altijd zo makkelijk
Heeft hij snel genoeg door, bij wie wat kan en mag. Julian mag bij mijn ouders alles, bij mij so heeft hij een speelkamer en in de boekenkast een gedeelte die van hem is. De rest blijft hij af. Daar mag hij niet op de bank met auto'sen doet het nooit, bij mijn ouders wel en daar doet hij het altijd.
Ik ga even een kleine stinkerd verschonen en naar bed brengen. Hopelijk is daarna zn vader thuis om te gaan eten.... Misschien tot zo en anders tot morgen.
tot zo of tot morgen LZ! fijne avond!! @hier, heb net zowaar weer lol met mijn meisje, dus het zal vast goed komen hahaha, nu nog saampjes op papa aan het wachten wat die zou om half 8 thuis zijn...
Ik vond Milou ook heel leuk. En ook Marlou. Maar manlief vond beide niks. Isa hadden we allebei op ons lijstje staan, maar eigenlijk waren de lijstjes overbodig. Ik was toch al helemaal overtuigd van Nikki/Noa!
@ nonnie, komt echt allemaal goed hoor meid. Dit is gewoon een fase. En helaas duurt de ene fase soms wat langer dan de andere, maar uiteindelijk komt ze er weer uit en heeft ze iets nieuws geleerd. Daar gaan de fases ook over. Ontdekken dat ze iets nieuws kunnen, maar daar dan ook mee leren om te gaan.
Ok, kind op bed.....maar man nog niet thuis.... IK HEB HONGER! (wacht nog max een half uurtje en dan is het happerdehaphap)
Net de jongens met Roeland onder de douche gehad, die liggen nu op bed, Roeland is even aar de voetbal en ik heb zin om in de koelkast te gaan zitten door de warmte!
@ Ingrid: Leuke meisjesnamen hadden jullie in gedachten. @ Chilleke: Gijs en Tijn vind ik nog wel kunnen, maar Gijs en Thijs…mwah daar zou ik zelf niet voor kiezen. Lijkt wel errug veel op elkaar. @ Nonnie: Denk gewoon: Het is een FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASE . Net als “ik ben 2 en ik zeg nee” en “ik ben 3 en dat wil ik nie” .Fijn hè, ze rollen gewoon van de ene in de andere fase. HOERA! @ ondeugende kinderen: Hier nog 1, maar dan vooral met het avondeten. Bij de eerste hap het al uitspugen en het allen zelluf willen doen . En als ze yoghurt krijgt lekker geen spetteren met een mond vol….FIJN! Ayla ligt op bed en ik op de bank met een kop citroenthee en eclairs .