@Lz wat eten jullie altijd laat ( of eten wij zo vroeg ) Eetse alvast!! @ Ingrid lekker jongens op bed! Avond voor jezelf dus!! @hier een roepende laetitia in bed die aandacht wil. ik ben nog steeds snotter de snotter..
Volgens mij is dat de verkeerde vrucht.... moest toch FRAMBOZENBLADTHEE zijn Ik heb een kind die aan mn arm trekt/ erin knijpt omdat ie graag nog een hap wil
Normaal eten wij rond 19u (toen we nog met zn tweeen waren sowieso altijd 19u of later), nu meer om 18.45. Maar vroeger niet, dan heb ik om 20.30 weer honger.... Maar de laatste tijd is het omdat mn vriend zo laat thuis is vanwege zn werk. Hij is gewoon zoooooooooo druk. Ach het is een luxe probleem....
en wat ga je happen ? mermaid, ja tijn kan wel, maar is zooo lastig ach ja we gaan nu nog niet voor een tweede dus da kan wel effe wachten ben wel benieuwd naar jullie naam maar gelukkig is dat al bijna denk je zelf dat het eerder komt? vanwege het indalen enzo en de bijhorende klachten?
ik heb een snikkende gijs in bed...die ligt en zijn ogen dicht doet als ik kom kijken (hij doet dan net als of hij slaapt) raar kind
Chilleke: een brouwsel whahahaha. Ik wilde iets van stampot eten, aangezien dat makkelijk op te warmen is. Maar er was weinig keuze, dus we eten nu wortelstampot met spekkies en gehaktballetjes. Geen idee of het te happen is, maar goed.... HIJ IS THUIS!!! JIHAAAAAAAAAAAAAA
Ik ga even bij een vriendinnetje langs. Misschien tot later en anders tot morgen! Oja, Mermaid, heb je nog een reactie gehad op dat mailtje naar je werk?
Avond voor mezelf, was het maar waar! Ik ben het komende uur bezig Julian op bed te leggen, daarna de honden eten geven, dan honden uitlaten en dan begint de avond pas echt
net even dikke lol met me meisje gehad zowaar dat ze na 19.00 uur nog niet moe is maar goed we hebben lol en das belangrijker @LZ, jij geluk ben iser nog niet maar die zal zo wel komen althans dat hoop ik
Zo ik heb een poging gedaan tot bijlezen Wat er is blijven hangen onderweg: Namen voor een evt. tweede: voor een meisje nog geen idee, voor een jongen weten we al, incl. tweede naam Bevalling: 7 uurtjes waarvan ruim een uur persen wat niet opschoot en uiteindelijk vacuum aan te pas is gekomen omdat de hartslag van Irem teveel dipte Tattoo: (soms) leuk bij anderen, maar aan mijn lijf geen polonaise. Heb ook geen oorbellen/piercings etc etc en vind het heerlijk Ondeugend: wat is dat hahaha. Ons huis is inmiddels redelijk Irem-proof, maar ja, dan kan ze ineens weer wat nieuws: lees rits van mijn tas openmaken, en dan kan ik weer opnieuw beginnen. Als het een fase is, is het een hele lange hier maar ik heb ook wel bijna elke dag zo'n wanhoopsmomentje van 'is het al 19.00 uur' Chilleke heb je die abrikoos nog nodig? Ik heb denk ik nog wel... FS: iemand een aangevreten pindaschil over? Zo...dat is dat . Eigen auto staat hier weer voor de deur, kosten waren net iets meer dan 200 euro, valt mee toch voor een grote beurt bij de merkdealer? heb er geen verstand van, haha, maar er was dan ook niks mis verder. Verder weinig bijzonders, ben aan het stressen over de vakantie hahaha, gingen we morgen maar in plaats van zaterdag want ik word gek van dat wachten en bedenken wat ik niet moet vergeten
@Nonnie: jaaaa het is een FASE...en zo herkenbaar. Echt nu word je consequentheid op de proef gesteld en straks als ze twee is nog veel meer. Dodelijk vermoeiend.....(en soms ook wel grappig!). Lees dat je weer een gezellig momentje hebt gehad....goed zo!) @CM: allebei super leuke namen...maar ivm de rijmpjes kan ik me goed voorstellen dat jullie toch voor Noa gegaan zijn. @Ingrid: ooooooh ik wilde mijn dochter ook altijd Milou noemen!!! Maar manlief wast er niet mee eens... @Bevalling: bij Seeger 13 uur van begin tot t eind...en bij Elin 12 uur...
mmm ik denk dat ab en ik een klein probleempje hebben vorige maand eind april(rond de 26ste ) ben ik ongi geworden toen een week later op donderdag weer de pil begonnen zondag er op vergeten maandag vergeten dinsdag vergeten dusja ik denk begin de volgende strip wel weer op een goeie manier overnieuw en ab zou me helpen onthouden met de inname van de pil maar nu komt het toen werd ik natuurlijk weer ongi en zijn we verder gegaan daarna met onveilig vrijen dom ik weet het maar ik zit een beetje op de biologische klok ik zou dus vandaag een test kunnen doen nog niet gedaan maar ongi is dus ook nog nergens te bekennen maar ook zit ik er meer dat ik niet meer precies heb natuurlijk wel zitten rekenen met me ongi! wanneer het voor het laatst is geweest maar helemaal 100% kan ik het niet meer voor de geest halen wacht nog wel een week ! maar heb alleen maar veel afscheiding en jank om alles zoals vandaag!! naja we zien wel even maar ongi is er nog niet
@Tm hmm dan zou k t ff in de gaten houden.. @ eylem haha stress hoort erbij.. nog ff en dan zit je lekker in turkeye..