Mijn vader heeft serieus ee half jaar Julian op z'n Engels uitgesproken terwijl iedereen inclusief mijn moeder hem elke keer weer verbeterde. Kreeg op een gegeven moment het idee dat hij dacht als ik vol blijf houden wordt het vanzelf Julian op z'n Engels.
eylem heb even opgezocht voor je Betekenis en herkomst van Chamilla Chamilla is een Turkse meisjesnaam. De betekenis van de naam is `Lelijke bloem @mermaid, maar even terug komen op wat je vanmorgen zei over het uitspreken van ayla ik dacht dus aila, maar jij zegt de ay is het zelfde als eye, maar dna kom je schrijfsgewijs toch ook uit op aila??
Ja, zeker ingewikkeld, ze moest ook altijd tig keer haar naam zeggen voor mensen doorhadden wat het was . Het is Hongaars trouwens en betekend parel.
hoe kan je irem nou verkeerd uitspreken ja idd , maar ja dat had je voor mijn gevoel niet kunnen voorkomen.
Hoe spreek je irem dan uit? Heb nu het idee dat ik het elke keer in mijn hoofd verkeerd zeg. Doe het nu met een i als in ingang zeg maar.
Ja, dan zou je fonetisch ook Aila kunnen schrijven, maar met de j vind ik duidelijker dat je dus echt een j zegt. Sommige mensen zeggen ook nog wel eens Eila .
haha grappig, maar goed had gekund toch. een vriendin van mij heeft aan zoon echt Djustin genoemd. dus duidelijke uitspraak met de D. ( eigenlijk gewoon justin op zijn engels uitgesproken)
en dat betekent ja snap wat je bedoelt met de j maar bij mij klinkt het hetzelfde als ik het opnoem hahaha ben zit me aan te kijken van waar ben jij mee bezig?? nederlandse les ofzo
Dus de i en de e zoals je die als klein kindje uitspreekt als je begint met lezen enzo. Dan doe ik het goed!!
Ok maar het is echt geen Turkse naam sowieso bestaat 'ch' in het Turks al niet en een dubbele 'll' ook niet. Maar op een andere manier geschreven zal het best Turks kunnen zijn hoor
Fonetisch is zeg maar hoe je het uitspreekt, zoals bij die vroegere vriendin van mij (Gyöngyi) dus Djundjie.
nee niet de i volgens mij is het ierem?? hahaha lekker onderwerp op deze avond, hoelang kletsen we met elkaar en nog weten we niet hoe de naam uitgesproken hoort te worden..