@nonnie wb @ hier zo laetitia ligt alweer op bed, wasje afgehaald, wasje aangezet, woonkamer overal een doekje over gehaald, manlief is naar de formido ff wat dingen halen om kabels weg te werken.. zodat het hier weer wat netter word. en ik ga straks als laetitia wakker is nog stofzuigen bedden verschonen en keuken ga ik zo doen.
Hallo!!!!!! Wel bijgelezen maar ging vooral over fs en knotten dacht ik. Ikheid, balen dat je zo misselijk bent en 16 juni al de afspraak bij de vk!!!! Spannend altijd weer! Slaapkopjes en niet zulke slaapkopjes kwamen ook nog voorbij. Hier een slaapkopje, was vanochtend ergens tussen negen en half 10 wakker. Weer, hier regent het niet maar ziet er ook niet echt zomers uit ofzo. Beetje somber weertje.
@smile, probeer nog eens een ieuwe link te plaatsen van die knot die jij in gedachte had want die andere deed het niet?? @ingrid, hier ook graag nog 1 buskruit dan heb ik die taak klaar! de jouwe komt eraan!!
Hmm Jayden ging toch niet slapen.. Om 12 uur zat ie aan z'n fles en daarna 2 boterhammen (!!!), 1 met duo penotti en 1 met danoontje besmeerd. Toen nog ff samen gepuzzeld, gedanst en gespeeld. Nu ligt ie sinds 10 minuten op bed en tis al stil.. Meteen ff vaat weggewerkt, was opgehangen en nieuwe was erin en het plaid in de hondenmand ff verschoond. Zo.. nu lekker laptoppen! xxx
@ingrid buskruit verzonden.. @hier zo de keuken heb ik ook maar gedaan haha des te eerder benk dr vanaf hahaha,
woow wat fijn thomas belde net op, hij krijg volgende week al een tijdelijke leen auto tot dat de ford klaar is! dus dan kunnen we da oude beestje van thomas verkopen joehoe! dus als iemand nog geinterresseerd is in een citroen xm uit 2000
@ Ikheid: Wat balen dat je je zo beroerd voelt. Had je dat bij Jayden ook? Oh ik lees het al, een stuk minder. Hahahaha, herkenbaar hoor. Arco denkt ook dat ik heel de dag op de bank lig te relaxen als ik thuis ben . Foliumzuur is wel aan te raden, maar had je eigenlijk al eerder mee “moeten” beginnen. Ik heb het deze keer ook niet geslikt…vergeten . Extra vitaminen is in mijn ogen alleen nodig als je een slechte eter bent, niks binnen kan houden, of nooit fruit en groente eet. Heb ik dus ook nooit geslikt. Leuk, 16 juni naar de vk. @ Chilleke: Lekker zeg dat jullie volgende week al een andere auto krijgen. Vanmorgen om 09.30 uur bij de vk geweest (weer goedgekeurd), toen doorgereden naar mijn nichtje en met z’n 4-en even naar de Prenatal geweest, daar natuurlijk veels te veel geld uitgegeven , toen terug naar huis, Ayla broodje + melk gegeven, op bed gelegd, woonkamer wat opgeruimd, vaatwasser gedaan en nu ben ik gaar en lig ik onder een dekentje op de bank. Ik heb heeeeeeeeeeeeeel veel zin in citroenthee, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig zin om op te staan om het te maken . Hier trouwens ook butweer :x. En wat is het trouwens moeilijk om leuke jongenskleren in maatje 50 te vinden zeg. Allemaal zo ontzettend saai. BAH! Ik houd niet van saai…
tja zat een beetje in een dipje nu was ik vorig week actief begonnen...maar nu gisteren al weer een slechte dag gehad.... dus moet eeffe doorzetten...maar ben het zooo beu maar ja hetmoet wel