APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ook al zo klimgeitje dus! wel leuk maar af entoe hart verzakkend!

rustig op zoek dus naar een leuke baan dus.ik ben ook rustig aan het rondkijken.

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@hemelvaart, eerst thuis tot ze de kitten komen halen en daarna naar de sleepbootdagen hier..

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    leuk toch :) lekker van genieten :) ik hou van socializen :)

wij gaan zondag met mijn ouders naar de zoo in antwerpen (en dan met de trein) leuk dus , als goed makertje voor dat ze terug moesten komen van de vakantie!

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Sta je op oproep of zo dan?

Wij willen morgen wel iets gaan doen met z'n vieren, maar ik weet niet zo goed wat. Geen zin in iets duurs, dierentuin ofzo. Misschien gaan we wel gewoon naar de Biesbosch, nemen we een picknickmand met lekkers en een tas met zandspeeltjes mee ofzo. Als het weer lekker blijft tenminste....

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Leuk. Ik ben echt al in geen eeuwen meer naar de Zoo in Antwerpen geweest. Is wel makkelijk met de trein idd.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Ja joh, volgens mij wordt het morgen heel goed weer. Beter nog dan vandaag.

7. lautjuhhh

@dierentuin wij gaan binnekort met mn moeder en stiefvader naar de dierentuin, willen ze graag. haha

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Is dat een mooie dierentuin dan in Antwerpen? Voor ons een beetje ver weg natuurlijk, maar goed...

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Antwerpen is een mooie dierentuin ! Althans dat vind ik. Mooie tuinen ook ,mooi aangelegd.

En CM nee, maar ik moest eigenlijk werken, maar had me niet gerealiseerd dat het een zondag was en mezelf ( en nog 3 andere collega`s ) uiteindelijk weer vrij gegeven, maar nu is er iemand ziek dus heb gezegd tegen mijn leiding-gevende dat als ze morgen nog ziek is ik wel kom werken vind ik wel zo eerlijk. Wel jammer, had wel zin een extra dagje vrij, maar misschien krijg ik dat ook wel. We wachten af.

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh prullie is wakker, wij gaan lunchen !

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik ga werken ;) tot vanavond! doeiixx

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Even een vraagje. Vinden jullie een kind van 6 oud genoeg om een camping alleen in een tentje te slapen? (Naast de caravan).

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Mermaid, fijn dat het zulk lekker weer wordt morgen! Dan denk ik dat het idd de Biesbosch gaat worden. Lekker picknicken, beetje pootjebaden en spelen in de speeltuin. Low budget familievermaak!
    Komen je SO uit zichzelf????

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Aha, op die manier. Nou maar heel hard duimen dat je collega weer beter is morgen! ;)

15. lautjuhhh

@caro jawel. ik zou dat wel doen, en dan gewoon heel duidelijk vermelden dat als er wat is dat ze gewoon kan komen.. en de caravan deur open laten.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Weet ik niet eigenlijk, zou het best wel eng vinden maar ligt denk ik ook aan het kind zelf.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Geen idee wat we morgen gaan doen eigenlijk, heb geen zin in de dierentuin omdat het daar morgen wel mega druk zal zijn, balorig is leuk voor julian maar niet voor Milan plus ook nog eens mega druk. Denk dat het een rustig dagje thuis in de tuin word ofzo.

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Lukas gaat vrijdag met mijn schoonmoeder naar de camping. Ze heeft nu dus een tentje gekocht en die gaat ze naast de caravan zetten voor hem om in te slapen. Maar dat heeft ze niet eerst met ons overlegd. Ik vind hem daar eigenlijk nog te jong voor. Maar zei begint dat gelijk met dat haar jongens vroeger ook altijd in de tent sliepen.... Maar die waren toen wel samen! En ik geloof niet dat ze dat deed toen de oudste 6 was en de jongste 4. Waarschijnlijk toen de jongste 6 was, maar dan was wel de oudste al 8! En dat vind ik heel wat anders dan een ventje van 6 alleen in de tent.
    Ze had natuurlijk ook al tegen Lukas gezegd dat hij in de tent mocht, dus nu ben ik de boeman omdat ik heb gezegd dat hij niet in de tent mag van mij.
    Ik baal er gewoon zo van dat ze dit soort dingen dan niet vooraf met ons bespreekt en het gelijk als als gegeven feit tegen Lukas zegt. Ik sta nu echt in dubio. Mijn gevoel zegt nee, maar misschien ben ik wel overbezorgd ofzo. Ik vroeg me dus eigenlijk wel af hoe anderen daar tegen over staan.

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik zou hem denk ik liever in de caravan zelf hebben, als er iets is dan is er iemand dicht bij en anders moet hij eerst uit de tent, naar buiten, naar de caravan lopen enz.

20. lautjuhhh

@caro ja das wel lastig idd... ik zou echt naar je gevoel luisteren..

@ hier wasje opgehangen nu alweer moe.. laetitia is lekker op haar manier boekje aan het lezen :)

Deel Deze Pagina