APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    je moest of je moet?:p:p

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

Haha moest ff langs voor het maandelijke praatje van een uur...mijn moeder was hier en die heeft het dus very easy gehad!:D;)

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ jongenskleding: Voor als ze wat ouder zijn hebben ze wel leuke dingen, maar die echte kleine maatjes is allemaal bruin en grijs enzo. Of ik moet iets van Noppies kopen, maar dat vind ik eerlijk gezegd een beetje duur voor die hele kleintjes. Hebben ze het 10 minuten aan gaat er een klots melk overheen ;).

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    is ook...noppies is dan echt belachelijk duur!

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik ga naar me s.m thobias is moe maar hij kan hier niet meer naar bed want anders dan moet hij er over een half uurtje weer uit
    en daarna gaa ik naar me werk
    laters!

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    LZ: weet je al meer meis?!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mermaid, hier geen problemen met jongenskleren. Wel veel blauw en af en toe wat met grijs erbij maar dan is blauw wel de hoofdkleur zeg maar. Hier lijkt het wel onmogelijk om witte broekjes in maat 50 te vinden, gelukkig heb ik nog even. Moet wel zeggen dat ik van mijn moeder een setje heb gekregen van noppies en die is zoooooo leuk. Vanaf maat 56 wordt het wel leuker om kleertjes te vinden maar ja daar zitten ze ook zo in gelukkig.

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nonnie, buskruit is verstuurd.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Ja, vanaf maat 56 wordt de kleding veel leuker idd. Ayla heeft nog best een tijd in maat 50 gezeten en de vk verwacht dat deze baby (als hij niet ineens een mega-groeispurt krijgt ofzo) ongeveer hetzelfde geboortegewicht als Ayla zal hebben.

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik ga effe fietsen met gijs en daarna werken, dus misschien tot vanavond laat ! doeiiixxx1

11. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@chilleke en tm werkse!!

@mermaid, jongenskleding is denk ik id wel lastiger zoeken. maar zijn ook wel leuke dingen te vinden hoor! :)

12. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

grrr, alyss weet het jusite knopje te vinden om de pc uit te zetten, is nu al 2x gebeurt vandaag, komjt ze jengelend naar me toe en als ik dan geen aandacht geef, poef! pc uit :x:x hahaha ergens is het wel grappig :D

@mermaid, succes met je zoektocht! komt vast goed voor je bevallen bent!

@ingrid, thanks!

@ikheid, lekkurrr dan had ik wel 4 sneetjes gegeten :D

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja hier waren ze alletwee 3500gram en 51cm dus dan gaat het ook wat sneller voor ze uit maat 50 zijn. Heb nu 5 setjes maat 50 maar ook een setje maat 56 wat net zo klein is als de 50 en nog maar 2 setjes die echt maat 56 zijn. Als ik kijk naar de vorige keer krijgen we wel weer meer dan genoeg kleertjes dus dat wacht ik eerst even af en anders is het dan nog snel genoeg gehaald.

14. smile17

smile17 Niet meer actief

Knot
    Nonnie dit was een van de voorbeelden die ik had gevonden.
    Maar is eigenlijk nog niet helemaal wat ik bedoel want hij zit niet aan de zijkant. En ik wil de voorkant gewoon strak erbij.
    Hopelijk doet deze link het wel

15. smile17

smile17 Niet meer actief

@Mermaid lastig inderdaad want grijs vind ik ook niks. Ik zag dat ze bij kleertjes noppies 2010 in de aanbieding hadden en 2011 ook met 25% dus misschien is dat iets.

16. nonnie26

ja ik snap wat je bedoelt, ander vraagje: op de foto heeft zij haar haar van de knot van boven naar onder zitten wil jij dat ook of wil je dat je haar van links naar rechts zit bijv..???

ben is al thuis maar die ligt nu te slapen op de bank want die was om 4 uur zijn bed al uit om te werken, zodra die wakker is dan ga ik met hem foto's maken oke!!

17. smile17

smile17 Niet meer actief

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ikheid, grrrr mannen! Steef was vorige week zondag wel twee hele uren alleen met Noa, waarvan ze ook nog eens drie kwartier heeft geslapen. En toen ik thuis kwam was het een bende in huis en zei hij doodleuk “’t is wel een handenbindertje zeg! Ik krijg niks gedaan zo!” Oh, ja joh? Vertel mij wat! En dan wel klagen dat de was niet is opgevouwen ofzo!
    Leuk dat t-shirt voor Jayden, Wij hadden toen ook voor Lukas een shirt besteld met voorop Ik ben Stoer en achterop Want ik wordt grote broer. De reacties waren erg leuk!

@ Franka, fijn dat de VK nu ook heeft aangegeven dat je minder moet werken. Dan heb je in ieder geval iemand achter je staan. Nu hopen dat je een beetje een meegaande bedrijfsarts hebt. Ik heb er nooit problemen mee gehad, maar goed, ik was met Lukas natuurlijk ineens in het ziekenhuis en met Noa had ik natuurlijk de historie van mijn vorige zwangerschap achter me. Ik heb niet eens langs hoeven komen, alleen telefonische gesproken een paar keer.
    Hopelijk helpt de buikband je!

@ Mermaid, en iets van Lief! Voor een jongensbaby? Die hebben wel hele vrolijk gekleurde dingen meestal. (ehm, nee hoor, ik zit echt niet Lief! te promoten omdat ik net naar de beurs ben geweest!!:p) Maar het is wel wat duurder dan bijvoorbeeld Prenatal of H&M.

@ Nonnie, aha, Alyssa heeft ook het uitknopje gevonden van de PC! Is hier ook Noa d’r favo knopje als ze geen aandacht krijgt!
    Vorige week had ik al twee keer tegen Lukas gezegd dat hij de PC uit moest zetten (hij zat op Forest Story!) maar hij luisterde niet. Dus toen wilde ik net boos worden, kruipt Noa opeens naar hem toen, onder het tafeltje en hup PC uitgezet. Nou, toen konden Lukas en ik er wel om lachen! Alleen vind ik het iets minder leuk als ik echt iets aan het doen ben, zoals van de week voor mijn werk!

19. nonnie26

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb echt een gek kind. Milan ligt op bed te slapen en Roeland is boven aan het boren met de betonboor in de vloer en hij slaapt gewoon door!!! Als wij 's avonds naar bed gaan wordt hij wakker van het traphekje wat dicht gaat maar van een boor wordt hij niet wakker.

Deel Deze Pagina