@komt een vrouw bij de dokter, mooie film, en inderdaad somige dingen kloppen niet in de film das wel jammer maar voor de rest mooie film. moet elke keer huilen bij het stukje dat ze afscheid neemt van dr dochtertje..
Hahaha nee, ben gewoon lief Je krijgt meer vrienden hartjes voor groeten en kusjes geven En het is eens wat anders als continu bomen oogsten!
ja was even slikken maar toen ik hem zag had ik alyss nog niet maar nu ze er is moet ik denk ik ook wel een traantje laten bij de film
hahaha was ook niet lullig bedoeld ofzo ik beaamde het alleen maar en ja ingrid, boek is echt de moeite waard, ik had hem in mijn verlof binnen 1 dag uit, heb verder niets uitgevoerd die dag alleen maar gelezen
Ik heb hem gezien toen ik of zwanger was van Milan of vlak na zijn geboorte dus tja hormonen in overvloed, net zoals nu
@ Quschke: JEUJ! Wat fijn dat jullie kunnen gaan tekenen. Al een afspraak gemaakt? @ Komt een vrouw bij de dokter: Alleen de film gezien. Tranen met tuiten. Heb wel het vervolg gelezen “De weduwenaar”, ook een mooi boek!