APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

@Mermaid wat schattig de hik dat vond ik altijd zo'n grappig gevoel. En sorry ;) had echt een mail met 20% korting maar helaas dus alleen voor die week heb weer eens niet goed gelezen

@Eylem leuk dat babyboom leuk is ga ik het ook morgen kijken of vanavond nog
    En inderdaad met nonnie haar hulp moet het gaan lukken.
    Laat wel een foto zien van het eindresultaat

@Ikheid goed dat je foliumzuur hebt gehaald

Door alle zwangeren hier wil ik steeds graager een 2e ga vanavond weer eens het gesprek met mijn man aan

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Smile: Ook de kriebels voor een 2e? Hoe staat je man er tegenover?

Zucht....Ayla slaapt nog steeds niet. KUT! Sorry hoor, maar ik heb nu even geen zin in een chagrijnig kind, ik wil gewoon op de bank liggen, want moet straks ook weer koken en de boodschappen doen. BLEGH! Zo, dat lucht op, hahaha.

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@mermaid kan me voorstellen dat je wel even op de bank wil liggen. hopelijk gaat ze ff slapen zo .. rustig aan meis!

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Mermaid, zag dat ik nog een bloemzaad over had in mijn verzameldoos, dus die heb ik je toegestuurd.

Heb iedereen iets van zijn verlanglijstje gegeven.

Volgens mij wordt hierboven de boel afgebroken! Lukas is met zijn vriendinnetje boven spelen, maar ik ga toch maar eens kijken of ze de boel wel heel laten! Ze willen ook nog wel eens iets te hard op de trampoline springen en dan komen de pootjes los van de grond, waardoor je toch een gebonk hoort als hij weer neerkomt!
    Stelletje wildebrassen zijn het!

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@smile, moet zeker goed komen met je knot want heb je net prive mail verstuurd met stap voor stap instructie, laat je het even weten of het goed is overgekomen?? ik wacht wel op je sms ;)

@mermaid, wat geinig de hik hahaha, balen dat ze niet wil slapen of slaapt ayla al??

@hier, mannetje is zich even omkleden en dan even boodschapjes halen, wat gaan jullie eten???

6. lautjuhhh

@nonnie wij gaan pizza eten :D

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wij eten spaghetti bolognese.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou, Ayla zit nu hier beneden te spelen met de Little People boerderij. Ben benieuwd hoe lang ze gezellig blijft, hahaha :D.

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier nog een jankerd zeg! Pfff...

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij eten broccoli met een kaassausje, aardappels en een gehakt cordon blue.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen ;).

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    HIer bladerdeeg gevuld in de oven!

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wij shoarma

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Eylem, soms is twee kindjes wel vermoeiend idd. Vooral als ze een mindere dag hebben en overal om gaan vechten. Milan doet trouwens net zo hard mee inmiddels hoor hahaha. Verder moet je natuurlijk alles 2x doen, 2x in bad (oke ze gaan tegelijk in bad maar ja na die tijd moeten ze wel alletwee droog), 2x drinken verzorgen want ze hebben het nooit tegelijk op, eigenlijk gewoon alles wat je nu 1x doet dan 2x doen maar het is ook 2x zo leuk! (meestal dan he hahaha)

Smile, wel het eindresultaat komen showen idd!

Mermaid, hoop dat ze toch nog even gaat slapen voor je.

Eten, nog geen idee maar moet wel iets gezonds worden al heb ik daar helemaal geen zin in. Heb eigenlijk helemaal nergens zin in op dit moment om te eten behalve aardbeien, druiven en yogurt.

15. nonnie26

genoeg lekkere dingen ;)

pizza, vult niet genoeg voor ben als hoofdmaaltijd na een dag hard werken

spaghetti, ben lust geen pasta

broccolli, lust ik zelf niet

schiet lekker op zo :cool:

16. nonnie26

van die weet ik niet hoe ik het moet maken dus recept via prive mail is welkom :D

shoarma is ook lekker das nog een optie ;)

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    haha....maar lijkt me toch zo irri als hij geen pasta eet! Wij eten dit best veel...ook wel eens vis met pasta en sausje.....GRoenten hoef ik voor Sven ook niet te maken..die eet alleen maar sla, komkommer en erwten! :cool:

18. lautjuhhh

@Nonnie uhmm wraps?bloemkool met kaassaus en een gehaktbal?

19. lautjuhhh

@mannen whaha volgens mij ben ik dan 1 van de gelukkige die alles behalve olijven eet.. bloemkool is hij niet gek op maar eet het wel.. haha wel ideaal..

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    nee gekkie...is net heel makkelijk temaken!
    gehakt...paprika's..uien...champignons..knoflook allemaal bij elkaar in de pan gooien en bakken. (of nog andere dingen die je lekker vind)
    Daarna een plakje bladerdeeg vullen met het mengsel...dicht vouwen...wat geklopt ei er over heen strijken en de oven in!

Deel Deze Pagina