APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha hier is het net omgekeerd, ik lust haast niks en roeland eet echt alles! Het enige wat hij niet eet is warme feta kaas omdat hij daar niet tegen kan maar anders zou hij dat ook gewoon eten.

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

smile, succes!!!!

wij zijn even boodschapjes halen..

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Sven at 'vroeger'werkelijk niets....was een ramp om hier te koken!
    Sinds hij gestopt is met roken is hij zo'n stuk makkelijker geworden.....dingen als gebakken aardappels en stamppotten hoefde ik eerst echtn iet te maken en nu zegt ie zelfs: dat het best lekker is!

Mehja...das ook aan zijng ewicht te zien....eerst veel te mager en nu neigt hij naar te dik...

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jeuhhh!!!! Ze hebben hier eindelijk iets bedacht wat ze samen kunnen doen: Lopen!!! Houdt in dat Julian Milan van achter optilt (onder zijn oksels) en dan lopen ze samen de kamer door. Een lol die ze hebben, is nog een wonder dat ze door al dat lachen niet omver zijn gevallen.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

wat een zeurpieten allemaal zeg met eten ;):D.

@ Caro: Dank voor het bloemenzaad.

Ik zag trouwens dat ze bij Happybee ook 30% korting hebben, maar ik denk dat ik maar even een maandje wacht met kleertje bestellen. Want ik heb nu vandaag al gehaald en ik had van de week al besteld bij de Outletprocent, dus dat komt ook nog binnen. En dan morgen bij de Hema even gewoon wat lekkere zachte broekjes halen.

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    lijkt me echt super om te zien!!! Broertjes liefde:D

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

haha leuk dat ze zo'n lol hebben samen!

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Voordeel is dat ik het moeilijk maak voor mezelf aangezien ik degene ben die kookt. De rest hier in huis krijgt altijd wel alles te eten wat ik niet lust maar moet dan altijd weer een alternatief voor mezelf bedenken;)

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jaa is een echte haat/liefde verhouding die ze hebben. Ze kunnen soms niet met elkaar maar zonder al helemaal niet:D

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goed dat je de Hema zegt, zit elke keer bij de prenatal voor die witte broekjes te kijken maar die hebben ze natuurlijk bij de Hema ook en die zit in het centrum hier om de hoek!!! Moet toch nog naar de winkel dus ga meteen even kijken. Bedankt voor de (onbedoelde maar zeer gewaardeerde) tip!!!:D

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zag bij de Prenatal trouwens de nieuwe Bugaboo Donkey, maar ik vond 'm best tegenvallen. Hij zag er niet zo stevig uit vond ik (schijn kan natuurlijk bedriegen) en ik vond vooral de buggy-inzet heel smal. En dat voor dat geld (ca. € 1340,-- voor de versie met reiswieg en buggy-inzet...)

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou, ik vond ook dat ze bij de Prenatal weinig gewone, normale zachte broekjes hadden, zonder Nijntje erop ofzo.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ben dus even naar de winkel! Tot vanavond!

14. lautjuhhh

ff me hart luchten hoor...

pfff word gek van het wachten op een berichtje van mn zwager. mn zus zou om half 5 terug op haar kamer zijn.. jeetje wat duurd wachten lang als je hoopt op goed nieuws zeg..

blegh

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou idd, ik zoek gewoon die simpele witte broekjes zonder iets erop zodat het bij elk shirtje kan maar alles wat ik zag was met nijntje, een ander figuurtje, streepjes, blauw, groen of met voetjes eraan en ik wil dus zonder voetjes;)

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag dat ik ze niet zag, maar niet dus ;). Ja, ze hadden witte broekjes van Name it, maar aangezien ik bij de Hema 3 broekjes kan kopen voor de prijs van 1 Name it broekje ga ik toch echt liever even naar de Hema ;).

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat balen dat je nog steeds op bericht zit te wachten. Hopen dat je snel wat hoort.

18. lautjuhhh

@mermaid nou toevallig kreeg k net een smsje :) dat lucht wel op :)

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh gelukkig! Alles goed gegaan? Waaraan werd ze ook alweer geopereerd?

20. lautjuhhh

@mermaid ze kreeg een maagbandcorrectie. ze heeft weinig pijn. arts komt zo daar dus dan hoor ik meer :)

Deel Deze Pagina