Gatver ik heb die klote kapitein Haak. Willen jullie 'm boksen? Verder gewoon een cadeau van mijn wenslijstje.
Hoi! Ik ren even gauw voorbij.... en weet maar 2 dingen waarop ik ga reageren: Ikheid ZWANGER!!! Gefeliciteerd!!!! Zal wel even omschakelen zijn, of niet? Mermaid, wat een baas heb jij joh! Echt super stom zeg, op de laatste dag voor je verlof, dat verzint toch niemand :x Sterkte meid en geniet lekker van je vrije tijd! Hoe is het met je babykamer, daar zijn jullie toch nog maar kort mee begonnen? Ingrid, thanks trouwens voor het deleten op de site @ de rest: verder weet ik het echt niet, want ik heb heel globaal doorgekeken, sorry! Hier alweer veel te druk met van alles, vooral stage is druk en stresserig, beetje jammer, heb elke dag hoofdpijn van de stress Oh ja, wat wel leuk is: dit jaar moet ik naast mijn stageuren een grote managementachtige opdracht schrijven, dat heb ik dus gedaan en ik heb vandaag de beoordeling gekregen: een 9
Nopes.....ga ik morgen doen....hahahahha ik was te vurig! Is nog een hele mailwisseling geworden met die tante...
Mermaid, heb 'm geslagen voor je! Janne wat goed, een 9! Heb iedereen wat gestuurd van 't lijstje en hier ook graag iets van mijn lijstje terug
@Janne: bij negens moet je geen hoofdpijn krijgen joh!!!!!!! Harstikke goed....ff wat rustiger aan doen dus!!!
@ Lautjuh & Eylem: Dank! @ Janne: Wauw, een 9! Wat goed joh! Voor wat betreft de babykamer...de radiator is nu 1x geverfd, die moet nog een keer, dan behangen en plinten leggen en dan kan de aankleding beginnen .
Mermaid, hebben jullie een nieuwe babykamer voor de baby gehaald of heeft Ayla een ander kamertje?? Welke duowagen is het trouwens geworden??
Nee, Ayla heeft gewoon helemaal haar eigen kamer met meubeltjes gehouden. Voor de nieuwe baby gaan we deze bestellen Denver | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump. En we gaan een 2e hands Easywalker aanschaffen. Dus binnenkort eens even speuren op Marktplaats.