Ok, heb jullie weer gevonden. Ik had ZP nog open staan, dus had een heel verhaal zitten typen. Druk ik op reageren, krijg ik de melding dat het onderwerp gesloten is..... weg tekst! Even uit mijn hoofd dus: @ Nonnie, balen dat Ben zo lang weg moet! Ehm, ok, dat was alles wat ik had onthouden. Hahahaha! @ Janne, goed man, een 9! @ FS graag verf! @ LZ, ik heb een houten wiel naar je gestuurd en ik heb nog een sticker over, maar dan moet je die wel even in je wensenlijstje zetten @ Ingrid, wat naar van je buik! @ Nonnie, ach, arme Alyssa! @ Hier, hectische dag met veel kids in huis gehad en daarna nog mijn ouders te eten gehad. Nu eindelijk de kids op bed en visite weg. Ik ga zo criminal minds kijken, maar eerst ff mijn bosje op orde brengen! Oja, Noa heeft gister een paar stappen los gezet! Ze liet zich daarna wel in mijn armen vallen, maar het was zo stoer om te zien! We hebben het vandaag nog een paar keer geoefend. Ze vindt het zelf ook helemaal gaaf, want ze ligt dan echt in een deuk om zichzelf! Het zijn maar twee of drie pasjes hoor, maar het begin is er!
Heb geen steen nodig en heb geen blok hout of riet maar wel rotan (dacht tenminste dat het rotan was) voor je.