APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemorgen!

Iedereen goede n8 gehad?
    Jayden was al om 6 uur wakker, voordeel is wel dat ie nu weer slaapt en ik ff kan laptoppen en koffie drinken!
    Stofzuiger heeft z'n werk al gedaan namelijk..
    Moet vanmiddag alleen ff de hond naar de trimster brengen, wordt ze weer lekker kort geschoren..

x

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning!

Hier ook goed geslapen. Helaas is het uitslapen van Ayla wel voorbij volgens mij. Ik hoor haar meestal tussen 07.00 en 07.30 uur al. Nou ja, niks aan te doen. Ze is wel alweer lekker aan het jengelen, echt vanaf het moment dat we beneden kwamen, dus dat is een beetje jammer. Maar goed, mijn moeder komt ook vandaag, dus dan kan die mooi Ayla entertainen.

Oh en ze heeft wat nieuws: ze knarst met haar tanden, IEKS! Een heel naar geluid en volgens mij kan dat nooit goed zijn.

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ooooooh das een rotgeluid...Elin heeft dat idd ook een tijdje gedaan! Gelukkig is het nog maar het melkgebit, want heel veel kun je er niet tegen doen.

Ayla zit dus ook lekker in een sprong?

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: oooh erg dat knarsen hè! Ik werd er helemaal akelig van! Jayden heeft het 2 maanden gedaan ofzo, toen ie net tanden had.

Vraag aan jou: jullie hebben voor Ayla meubeltjes van Ikea hè? Ben je daar tevreden over? Wij willen voor de 2e ook Ikea bedje en commode.

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    oooh das wel lekker voor dr nu het warme weer dr weer aankomt!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja wat Wonder zegt; denk dat Ayla de verlate 11 maanden sprong heeft, Jayden had hem ook pas laat. Rond 12/12,5 maanden.

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ronald belt normaal altijd rond half negen en nu heb ik nog steeds niks gehoord en kan ik hem ook niet bereiken. Ik vind dat zo rot! Hij zal wel druk zijn, maar toch maak ik me dan zorgen!

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja en vergeet de 13 maanden sprong niet he?! hahahaha die is er namelijk ook :D

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Goedemorgen!

@Ikheid das vroeg!Wel lekker dat hij nu ff slaapt.

@Mermaid das een vies geluid he heeft laetitia ook gedaan en doet ze nog wel is als ze tandjes doorkrijgt en ze zeer doen..

@ Kris komt goed meid! een goede motivatie om er weer tegen aan te gaan!

@chilleke bijna weekend jeeej

@hier zo weer als eerste wakker haha manlief en laetitia slapen nog.. ach k vind het wel lekker ff zo's stilte om me heen :)

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wonder: Ja, vreselijk! Zowel het knarsen als het gejank en gejengel de hele dag ;). Met 11 maanden heb ik niks gemerkt, maar nu. GEK word ik ervan!

@ Ikheid: Ja, wij hebben voor Ayla meubeltjes van de Ikea idd. Van de Leksvik-serie. We zijn er heel tevreden over. Het is gewoon goed stevig en ik vind het mooi. Wat mij betreft zeker een aanrader, iig dus de meubeltjes van Leksvik.

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wonder: ja idd.. heeft een dikke vacht.
    Ik had alleen zo gehoopt dat de trimster ook iets kon betekenen voor de jack russel, want das net een kerstboom met verharen. Maar als ze die onderhanden zou nemen stimuleert ze alleen de haaruitval en wordt het dus erger. Ik geef d'r nu extra vitamines en iedere dag een blokje schapenvet en dat lijkt te helpen!
    Ik kom werkelijkwaar overal van die witte/harde haartjes tegen; in de schone was (!!!), aan je schoenen, aan de bank.. kortom overal waar ik ze niet hebben wil! Grrr!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: thanks! Wij zaten aan de bruin gekleurde serie te denken.. Die hebben jullie ook denk ik? Een commode die je later om kan bouwen tot kast en een bedje waarbij de zijkant eraf kan.

Wonder: oow.. 13 maanden ook al. Hopelijk had Jayden er 2 in 1 klap, hahah!

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wonder: vervelend.. er zal dan idd niks zijn, maar toch maak je je zorgen hè!
    Waar zit ie nu ergens voor werk? Is ie vaak van huis?

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla krijgt er zeker 2in1 :$. NOu ja, liever nu als dat de baby net geboren is.

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Pfffffff misschien neemt ze deze wel tegelijk! Ik werd ook gek van Elin hoor. Echt bij Seeger merkte ik nooit wat van sprongen of iets dergelijks, maar bij Elin......echt gestoord word ik er soms van!:cool:

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, die hebben wij ook idd! Mooie serie vind ik.

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    oooh ja das idd heel vervelend...ik heb idd ook gehoord dat daar vitamines voor zijn en een vette vis schijnt ook te helpen. (of was dat tegen huidschilfers?) Balen dat er verder niets aan gedaan kan worden....

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mijn god toen Jayden in die sprong zat.. je kon me opvegen aan het einde van de dag! En mijn geduld was echt ver te zoeken, ik kon NIKS! Als ik maar 1 stap van hem vandaan zette was het krijsen..
    Dat was ook zo als ik hem naar bed bracht, was een hele kunst om hem in slaap te krijgen, uiteindelijk gewoon een kwestie van ff laten brullen..

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ben geen Mermaid ;) maar wij hebben een commode van Ikea, of eigenlijk gewoon een hoge ladenkast met 4 lades (Malm) en die bevalt uitstekend, was nog geen 80 euro geloof ik.

Mermaid, ieuw, dat tandenknarsen heeft Irem ook een tijd gedaan, ging vanzelf weer over uiteindelijk

Wonder, he wat vervelend, heb je al iets gehoord inmiddels?

Hier goed geslapen, en de zon schijnt eindelijk weer eens, doet mijn humeur ook goed :D . Ben gisteravond afgehaakt omdat ik ging Skypen met mijn schoonzusje maar geloof niet dat ik veel gemist heb :p

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: ja vonden wij ook mooi! Nemen we er meteen van die anti-bijtranden bij, want als je Jayden z'n bedje nu ziet en de box.. Tis net een houtworm dat kind van ons..

Deel Deze Pagina