nou as we speak....hij belt nu! Pfew!! Je maakt je dan idd zorgen... Hij zit nu in de Elzas en vorige week heeft ie te horen gekregen dat hij waarschijnlijk (ipv Parijs) naar Barca gaat!!! Dan gaan we hem natuurlijk wel een keertje opzoeken!!!
Ik heb echt heel veel bij te lezen na 1 dag dus dat ga ik even niet doen. Mermaid, las dat Ayla zo jengelig is, Eva heeft dat ook! En andere kindjes hadden het dus ook rond 12,5 maand dus wie weet loopt Oei ik groei gewoon verkeerd (ik geloof truowens geen ruk van Oei ik groei, volgens dat boek moet Eva nu al van alles kunnen wat ze echt nog lang niet kan, of Eva loopt verschrikkelijk achter maar dat valt volgens mij wel mee). Oh ja, volgende week heb ik een sollicitatiegesprek voor een stageplek! Wie weet wordt het wat.....
We hebben het al met mijn paps besproken hoe en wat we willen met het kamertje; van onze slaapkamer maken we weer 2 kamers. Dan 1 muur op onze slaapkamer verven (daar waar de nieuwe muur komt) en dan de andere kant van die muur ook verven/behangen. Op de babykamer hebben we dan een kastenwand, waarin ik alle kleertjes kwijtkan en veel in kan opbergen. Als het zomer is hang ik daar ook onze winterkleren en andersom, dan hoef ik voor ons geen enorme kast aan te schaffen. Qua kinderwagen; voor Jayden een buggy erbij en als ik alleen met 2 kids wegga een meerijplankje voor Jayden op de kinderwagen, hij is dan 1 jaar en 10 maanden, moet kunnen dan.
Janne: wat goed! Spannend! Ik duim voor je! Wonder: helemaal niet vervelend naar Barca! Fijn dat ie heeft gebeld..
@wonder gelukkig! @janne spannend! @ikea, wij willen een bedje gaan kopen daar voor laetitia.. een peuterbed.. en een kast voor bij ons op de kamer. @fs zo mn bosje is weer bijgewerkt..
Tjonge echt herkenbaar, ik dacht al dat ik iets mis deed met opvoeden ofzo, maar dat valt dus weer mee. Dat gejank elke avond en gekrijs om eten! Gister gaf ik haar bijna een knal, ik was het zo zat, ben maar ff weg gelopen. Erg he, dan hou je zo van een kind maar juist daarom is dat gezanik zo irritant.
En op de babykamer hebben we dan een draai-kiep deur naar het dakterras, daar zet mijn vader een nieuwe klink op mèt slot! Zit nu alleen een klink op die je alleen van binnenuit kan gebruiken, maar moet er niet aan denken de de kindjes die openkrijgen. Verder hoeven we niet enorm veel aan te schaffen..
Janne: herkenbaar! Dan dwarrelen er gedachtes door m'n hoofd van; als je nou niet ophoud met dat eindeloze gejank dan doe ik je wat! Kan het trouwens beter hebben als ik alleen ben, als manlief thuis is loop ik me te ergeren, want die doet er niks aan en laat het mij opknappen, dus das dan dubbelop; irritaties naar Jayden `n m'n vent. Zucht. Erg vermoeiend!
Janne: echt wel.. scheelt veel geld dat mijn vader alles kan. Het wordt overigens geen betonnen muur, maar 1 van gipsplaten. Mocht de muur ooit weer ongedaan gemaakt moeten worden is dat zo gepiept.
Ja dat is lastig. Gisteravond moest mijn man tot laat werken, dus ik was alleen met Eva met eten. Had zelf ook gewerkt, dus was moe. Ze wilde gewoon DIRECT eten, terwijl het toch echt warm gemaakt moet worden. Ik was echt blij dat ik voor mezelf al pastasalade klaar had staan (al kon ik dat niet eten want na elke hap schreeuwde ze al om een nieuwe... pff). Maar goed, ik ben blij te horen dat meer het hadden, want dan weet ik dat het einde ook wel in zicht is weer een keertje.
zooooooo ik ben dr weer...net ook nog een discussie met manlief gehad. Die gaat dus iedere avond echt om 1 uur pas naar bed. (Nacht dus). En dan roept ie steeds dat ie kapot is! Ja daaaaaag! DAn moet je maar eeder naar bed. En dan zegt ie..ja dat probeer ik ook. Nou proberen is niet goed genoeg, je zet maar een timer. Ik maak me gewoon zorgen dat ie straks nog eens in slaap valt achter het stuur. @Ikea: I LOVE THE IKEA! Ik vind de prijs kwaliteit verhouding echt fantastisch! In Zweden hadden wij een keuken van Ikea...nou perfect. Ik zou het hier in NL zo weer doen!!!
Iets heel anders; ze hebben van Douwe Egberts smaakjes die je aan je koffie kan toevoegen (vloeibaar), is zó lekker! Heb nu Caramel en Hazelnoot.. Mjam! Mis alleen de slagroom nog
Handig! Wel gehorig maar dat iljkt me juist wel makkelijk met een baby. En scheelt veel geld en gedoe ja! Vind je vader het ook leuk om te doen? Dierentuin: ze hebben wel een site maar dat zegt nooit zoveel vind ik. Wij wonen er heel dicht bij en morgen wordt het mooi weer en zijn er allebei nog nooit geweest, dus lijkt ons wel leuk (ook omdat Eva de laatste tijd dolenthousiast wordt van alle dieren die ze ziet, vindt ze echt leuk)
Ah ja balen is dat zeg, helemaal omdat hij best regelmatig lang moet rijden natuurlijk. Is hij nu elk weekend bij jou in NL? Lijkt me best pittig, je vent zo ver weg... Ikea is fijn ja!
Oh dat klinkt echt heeeeeeeel lekker. Waar koop je dat, gewoon in de supermarkt of alleen in DE winkels? Die heb je niet echt bij ons (nja, Arnhem) 8 seconden...