APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ikheid,
    wij hebben ook ikea kamer, althans de commode en het bed! prima en super stevig :) (en goedkoop) tot nu toe erg tevreden (enige wat ik jammer vind/vond) dat je maar 2 standen hebt, dus of hoog of laag en geen tussenlaag) maar ja als dat alles is ;) wij hebben ook de lesvik serie!

janne , wij zijn vorige maand geweest! leuk park...maar nou niet de leukste dierentuin (vind ik dan he)

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Janne: ooh erg ja! Dan hebben ze echt gèèn geduld! Vermoeiend hoor..

Wonder: ja dat doe ie idd zelf, gewoon een wekkertje zetten rond 23/24 uur en dan naar bed. Ik werkte in 2006 bij Telfort als accountmanager, sliep en at al weken slecht. Toen ging het fout, kreeg een soort van black-out/viel ff weg en reed zo de vangrail in met 90 km p/uur op weg naar huis vanuit Heerlen.
    Ik kan het gelukkig nog navertellen..
    Als ik nu moe ben, ga ik naar de bezinepomp en koop wat zoetigs en te drinken.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mermaid, hier ook tandengeknars gehad maar was gelukkig na niet al te lange tijd weer over! Sterkte met het gejengel van Ayla en hoop dat als ze in een sprong zit ze straks ineens heel veel kan.

Wonder, gelukkig heb je inmiddels wat gehoord! Lekker nachtje en rustig opstarten voor jou dus, heerlijk!!!

Ikheid, heerlijk de trimmer. Ik moet hier ook nodig een afspraak maken, ze zien er niet uit en de jongste is super aan het uitharen. Verschrikkelijk!!! Was wel vroeg zeg maar wel lekker dat hij nu weer even slaapt.

Kris, succes op de sportschool!!

Ikea, wij zouden dit keer een kamertje van de ikea krijgen maar volgens mij hoorde ik m'n moeder nu al weer over een ander kamertje.

Janne, ga voor je duimen dat je de plek krijgt!!

Net gebeld door mijn moeder, moet vanmiddag mee naar de babypark om naar een babykamer te kijken dus dat doen we dan maar he hahaha

Verder werd ik vanochtend wakker door een brullende Milan, bleek hij gepoept te hebben maar meteen zijn ook zijn hele billen rood en zelfs een beetje kapot dus er komt weer wat aan in zijn mondje want dan heeft hij het elke keer. Dat wordt dus weer smeren tot de kies of hoektand er door is.

Julian wilde toen natuurlijk ook meteen mee naar beneden en dat kind heeft echt het geduld van zijn moeder, helemaal geen!!! Meteen zeuren om een broodje en drinken en zus en zo en blablabla. Pffffff.... eerst was natuurlijk Milan zijn luier aan de beurt daarna drinken gepakt en brood gesmeerd maar toen wilde meneer weer geen brood. Hij heeft nu nog geen hap gehad. Milan wel die heeft netjes zijn brood opgegeten, melk opgedronken en zijn bord op de grond gegooid als teken dat hij klaar was.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morgen allemaal!! heb alles bijgelezen en wou andere teksten quoten maar heb het niet gedaan :p komt vanavond wel ;)]

janne, dierentuin is super, ze zijn wel aan het verbouwen dus weet niet of de zeeleeuwen show al weer open is maar verder is het toppie!! wij zijn geweest op de verjaardag van alyss en chilleke is er ook geweest met gijs..
    ik vind het een aanrader maar als je extra tijd over hebt zou ik naar een grotere gaan..

@tanden knarsen, alyss deed het toen ze net tanden kreeg, toen was het weer weg en sinds ze 4 kiezen heeft doet ze het weer dus tsjah zeg er niets van en ik negeer het..

de rest ga ik zo bijlezen nu eerst even douchen, hadden een boutnacht madam was gillend van de pijn??? (tandjes) wakker tussen half 1 en half 3, maar wel lekker om half 9 wakker..tot zoo!!!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Chill: nog een goede referentie! Dankjewel! Wij zijn eruit denk ik ;)

Janne: bij de Jumbo.

Mijn paps is àltijd bezig met klussen, nu is ie thuis net weer klaar met voor- en achtertuin, de zolder en Jayden z'n kamertje, nu gaat ie weer verder op hun slaapkamer en bij mijn zusje en d'r vriend in het appartement. Tis een timmerman in hart en nieren, als ie niets meer zou kunnen wordt dat z'n dood.. stilzitten kan ie niet.

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ingrid leuk babykamers kijken :D een stormachtige ochtend dus ;)

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ingrid: what a morning! Pffffff!
    Leuk kamertje kijken!
    Ook al van die kerstbomen in huis?

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh en hopelijk komt het snel door bij Milan! Zo sneu die kapotte billekes!

9. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Trouwens, wat ik leuk vind te vertellen: Wij gaan een tent kopen binnenkort.

Wij houden allebei van kamperen (wel mét koffiezetapparaat, koelkastje en waterkoker) maar hebben zefl geen tent. We kunnen van mijn ouders altijd een tent lenen, die hebben er 2. Maar nu kwam een collega van mijn moeder ermee dat ze een vouwwagen hebben gekocht en hun tent weg doen: 2 jaar oud, 2,5 week gebruikt... Het is echt een superding en dus nog zo goed als nieuw! En mijn moeder mailde er achteraan 'check ff je bankrekening', hebben ze alle kinderen een flinke vakantiebijdrage gegeven. Dus eigenlijk kost dat ding ons helemaal neits (en houden we nog over). Ben er echt blij mee!

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

oooooh lekker!!!!!

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

:$:$:$:$:$aaaaaah jemig joh wat eng!! Dan heb je knap veel mazzel gehad!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Janne: ik=jaloers!!! Ik ben dol op kamperen! Manlief krijg ik alleen zo ver dat ie wel op een camping wil staan, maar dan wel in een stacaravan, maar hallo.. das geen camperen vind ik.
    En wat supertof dat geld van je ouders!

13. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ingrid, wat een ochtend zeg! Leuk, babykamer kijken!

Dierentuin: thanks voor reactie's. GRoter is wel leuk voor ons dan misschien, maar dan is het voor Eva wel weer veel. Moet maar even kijken.

Nonnie, zielig dat krijsen 's nachts! Hopelijk heeft ze er vandaag niet teveel last van.

Ik ga ff mijn koffietje halen (zonder lekkere spulletjes erdoor :( ;))

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Janne: Wat goed dat je een gesprek hebt!
    Ouwehands Dierenpark is wel leuk, maar volgens mij zijn er nu een aantal dingen dicht omdat ze wat aan het verbouwen zijn. Stuur Chilleke anders even een pb’tje, die is er pas geweest volgens mij. Oh, ik zie dat Chilleke al gereageerd heeft.

@ Ikheid: Zo’n plankje moet idd denk ik wel kunnen, Jayden is dan al bijna 2 en hij kan nu natuurlijk ook al echt goed staan.
    Ben benieuwd naar het kamertje straks.
    Mjammie, dat klinkt lekker zeg die koffie-siroop.

@ Ikea: Ik ben er ook gek op!

@ Ingrid: Wat lief dat je een babykamer mag uitzoeken.
    Ach, arme Milan met zijn kapotte billen :(.

Zo, mijn moeder is er en die heeft net Ayla op bed gelegd en is een wasje in de machine aan het doen. Ik zei al dat ik het zelf wel wilde doen, maar zij deed het zei ze. Dus dan ga ik maar even koffie zetten. Tot later!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wonder: doordat ik het dus niet bewust heb meegemaakt (schrok wakker na de knal) heb ik me niet verzet en dus niks beschadigd. Als je het aanziet komen en je schrap zet en tegenhoudt kun je vanalles breken..
    Heb wel erg lang fysio gehad voor nek en rug, maar sinds 2 jaar geen last meer van.

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Janne, Rhenen is prima, zeker als je er vlakbij woont, leuk toch om een keertje te gaan kijken? Wij zijn vorig jaar in Arnhem geweest maar dat vond ik toch tegenvallen, hoewel die goed bekend staat....Kwam vroeger heel vaak in Rhenen omdat het ook voor ons wel dichtbij is, we gaan er zeker met Irem deze zomer een keer naartoe.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wonder, dat is idd zijn eigen schuld dat hij moe is maar niet verstandig met die afstanden die hij moet rijden. Gewoon de wekker zetten om naar bed te zetten (of zoals Chloe doet om op zp te komen de telefoon:p) en dan naar bed. Kan ie het ook niet vergeten.

Ikea, hier trouwens de kast en peuterbed van Julian van de Ikea en het is echt goed spul! De prijs is ook nog eens gewoon te doen dus zeker aan te raden!

Ikheid, klinkt goed de plannen van jullie kamertje! Hier ook een scheidingswand gemaakt, tenminste roeland is er mee bezig. Het houten ding staat er nu en daar komen straks platen tegen aan. Eerst zouden we gipsplaten doen maar zijn oom die een eigen klusbedrijf heeft had nog ander spul over (geen idee hoe het heet maar het is wel voor wanden bedoeld) en nu komt dat er tegenaan. Heb je ook al een idee over de kleuren die je gaat doen of wacht je eerst tot je weet of de baby een jongen of meisje is?? Wil je trouwens weten wat het is?? Duurt natuurlijk nog even maar goed;)

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Ingrid: aaaaah die arme Milan en oooh wat een boef die Julian!

@Janne: hey wat leuk, wij hebben onlangs ook een tent gekocht!! Ben er ook gek op hoor! We zijn meteen heel enthousiast op een camping gaan staan....KOUD!!!!:$ Waren even vergeten dat de nachten in april nog best koud kunnen zijn!!!:D

@Nonnie: hhahahaha ik houd me vast!!! Wat zielig dat Alyss zo aan het huilen was...:(

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lekker Mermaid dat je ma er is..

Nonnie: wat sneu dat krijsen! Hoe gaat het nu met onze bolle-wangen-hapsnoet? (zo noemde mijn oma me altijd)

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja...dat geloof ik graag...maar oooooh meis toch...wat een verhaal!
    Ik zal Ronald nog iets strenger gaan toespreken en hem jouw verhaal voorhouden! Grrrrr soms kunnen die kerels zo eigenwijs zijn!:cool:

Deel Deze Pagina