Vorig jaar hebben wij in een stacaravan gestaan omdat Eva nog klein was. Maar daarna zijn we uiteindelijk doorgereden naar Zuid-Frankrijk om bij mijn ouders op de camping aan te schuiven haha! Jammer dat je man er niet van houdt. Jos zei altijd dat hij er niet van houdt, maar dat komt omdat hij het beeld had van kamperen zonder stroom etc, toen ik hem een keer had overgehaald en we uiteindelijk gingen vond hij het toch wel heel leuk Ik vind eht wel heel spannend hoe het gaat met Eva op de camping, zij loopt dan vast al wel, ik hoop dat ze niet wég loopt, brr.
Ingrid: hier een dubbele gipsplaat met isolatie ertussen, anders is het wel erg gehorig. Bedoel je agnes-platen? Zijn kant er klare muurplaten die al gestuced zijn. Ideaal! Kleuren: wil eerst afwachten wat het wordt, daarna ga ik los! Ja en we willen dolgraag weten wat het wordt en iedereen mag het weten hoor, kan het toch niet voor me houden, hahah! Manlief en ik denken nu toch echt daat het een meisje wordt, een voorgevoel.. Gisteren ook de chinese-kalender geraadpleegd; ook een meisje. Spannend! Zou wel erg leuk zijn!
Fijn dat je er geen last meer van hebt en fijn dat je he tniet zo bewust hebt meegemaakt ook denk ik. vond je het daarna eng om weer de auto in te gaan of niet echt?
Ja, ik moet denk ik gewoon anders een keer gaan en eht uitvinden. Jos heeft nog een VVV-bon dus we kunnen ook nog voor weinig geld. Nou ja, maar ff met hem overleggen.
Nonnie, wat zielig dat ze zo aan het krijsen was! Ik denk trouwens dat ik er vanavond niet ben..... hahahaha Grapje!!!
Janne: neem een campingbedje mee en als je d'r echt ff niet in de gaten kan houden zet je d'r daar ff in mt wat speelgoed, heb je een soort box en schaf ook van die armbandjes aan met jullie 06-nummer erop, ideaal! Wonder: spreek hem idd maar streng toe! Ongeluk zit in een heel klein hoekje en voor je het weet dommel je weg 8er het stuur. Toen ik die dag ineens zo'n slaap kreeg wilde ik bij de benzinepomp stoppen, die heb ik dus nooit gehaald. Ja wel.. via de vangrail de mast ingereden waar de prijzen altijd opstaan.
Ingrid: van die klossen haar dus.. Haha! Janne: ja doodeng! Manlief is altijd rij-instructeur geweest en is de eerste paar keermet me meegereden. Na een maandje ging ik gewoon weer alleen.
hahahah ja echt vreselijk koud!!! We hebben een outwell tunneltent....zijn er helemaal happy mee. Gaan binnenkort een lang weekend naar Zwitserland (zitten we sowieso voor een week in France)
Ik heb geen idee hoe die platen heten, hij heeft ze liggen en doet er niks mee dus mogen ze gewoon zo hebben. Daarna heb ik niet echt meer opgelet Dacht al wel dat jullie het wilden weten Zou wel leuk zijn een meisje erbij!! Kun je helemaal los in de meisjesspullen!!! Hier toen een pendel laten doen en die zei een jongen, nou dat had ze dus goed. Gisteren dus gevraagd of ze nu ook kon zien wanneer de baby geboren zou worden en ze zei met 39+3. Ik hoop dat ze dat ook goed heeft hahaha
Ikheid, eng hoor zo'n ongeluk! Gelukkig heb je het niet bewust meegemaakt maar toch. Hier twee x een ongeluk gehad, 1x achterop roeland zijn nieuwe leaseauto geknalt (oeps) en 1x toen ik zwanger was van Julian omdat er zo'n lul dacht dat ie nog wel voor me langs over kon steken: dus niet! Beide keren niks aan over gehouden gelukkig behalve dat mijn bi toen 100x zo erg werd.
Ikheid, goeie tip, die armbandjes! Ons campingbedje is officieel ook inderdaad als box te gebruiken, dus dat hebben we zeker. En ik koop wel een tuigje hahaha. FIjn dat je man met jou mee kon rijden een paar keer! Goed van je, minderen met roken, sterkte! Wonder, wij krijgen ook een tunneltent, alleen niet Outwell, ik weet eerlijk gezegd het merk niet eens haha! Hij is 5 persoons, dus hebben lekker wat ruimte. Wij gaan gewoon in NL, dus ruimte moet ook wel ivm regen.
Oef Ingrid! Gelukkig niks opgelopen! Jaaaa da kan ik eens los gaan in meisjesdingen, alhoewel een jongen erbij me ook super lijkt!
Oh haha, moet eigenlijk wel lachen om dat je op Roeland zijn nieuwe leasebak reed.... Wel eng hoor, autoongelukken, nu met Eva erbij ben ik echt wat voorzichtiger geworden (tot ergernis van Jos )
Auwww..... Julian heeft wat nieuws bedacht. Als ik wat zeg waar hij het niet mee eens is gaat hij dus gewoon knijpen! Hij heeft een thomas de trein treintje en die noemde hij takel (van cars) dus ik zo nee joh dat is Thomas! (weet hij ook wel maar hij wilde nu gewoon dat het takel was) knijpt ie me ineens in mijn bovenarm! Gek kind!
Janne: en tuigje is ook een goed idee ja! Is misschien raar, maar als je daar een enorm touw aan vastmaakt en die weer vastmaakt met een haring in de grond, kan ze wel lekker voor de tent op het gras/een deken spelen, zonder dat ze echt weg kan lopen. Beter dat dan dat je je kindje kwijtraakt.. (zweet breekt me uit als ik eraan denk..).
He Ingrid, hoe is het op Roeland zijn werk, hij zit daar nu een jaar ofzo denk ik? Krijgt ie ook een vast contract? En jouw werk, zit je daar ook lekker? DAt liep toch heel lang niet zo?