goedemiddag dames! hier niet aan het werk...voel me ontzettend belabberd...weet niet wat het is. Manlief is ook vroeg thuis gekomen dus heb de hele morgen geslapen! Zo maar eens even in bad liggen, misschien dat dat helpt!
Och Quschke.. arme jij! Lekker ff chillen in bad! Beterschap! Fijn dat Sven vroeg thuis was, is wel makkelijk met Justin. Lautjuh: lekker! Hier ook alles aankant en dreumes op bed.. Wonder: laterss!
hohoi kom effe inspringen net vergaderd...pfff waar word je daar af en toe moe van Gijs ligt nu op bed (aangezien hij het verdomd te slapen op kdv) dus ik ga heel ff kop soep eten en op de bank liggen .... *gaap*
Zo laetitia ligt alweer op bed, jeetje wat kan die gillen zeg.. t lijkt wel de 13 maanden sprong.. grrrr word er gek van echt niks is goed. naja nog ff volhouden @quschke hoest nu?
Quschke; vervelend dat je je zo naar voelt ! Waar heb je last van ? Hopelijk helpt het bad een beetje
@kris Wil sanne niet slapen balen zeg.. hier slaapt ze juist heel veel.. alleen als ze wakker is is het al gillen.
ze ligt gewoon te kletsen hoor, maar slapen ho maar.. maar goed vanochtend heeft ze goed geslapen ! @ Mermaid; lekker je moeder over de vloer ! Mijn moeder komt volgende week weer oppassen en zei al dat ik mijn strijk maar even moest opsparen.. nou dat vind ik niet erg hoor ! @ Ikheid; succes met stoppen met roken. Lukt je vast weer ! Fietsen.. ik fiets wel regelmatig met Sanne, maar heb dan ook geen dikke buik ha ha..
@kris later! @ sinterklaas, whahahaa hebben jullie dat topic gelezen over de extra sinterklaasjournaal hahahahaha echt komisch.. ben benieuwd
Gatver :x! Ga ik de babykamer bestellen zijn het bedje en de commode pas leverbaar vanaf week 24 (de week van 13 juni). Nou ja, ik heb het toch maar besteld, maar dan hoop ik wel dat het ook echt die week komt. KUTZOOI, had ik het nou maar eerder besteld *GROM*!
wou gijs net omkleden omdat hij smerig was en wij naar de verjaardag van mijn schoonmoeder gaan.... voelt hij warm temp ik hem 38.5 dus maar zetpil gegeven en ik hou hem thuis vanavond. ga dan niet weg met hem! nu gaat thomas alleeen.