APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@chilleke, hoe is het nu met gijs??

@ingrid, leuke kamer maar net iets te strak voor mij..

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    voor de tweede keer hysterisch wakker :(

net na 10 min huilen in slaap gevallne...

weet je wt het is...hij is dan helemaal overstuur en als ik hem er dan uit haal en effe naast me op de bank zet. dan vind hij het allemaal wel goed...en gat hij op een gegeven moment spelen...dus leg ik hem weer op bed...dan is het weer huilen. hij heeft het volgens mij dondersgoed door dat als hij er uit mag niet hoeft te slapen....:( maar ja hij is ook niet lekker ....dus zit in tweestrijd met mezelf

lief dat je het vraagt

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  4. nonnie26

chill, is idd lastig die tweestrijd had ik vannacht ook, alyss was natuurlijk wakker van half 1 tot 3 uur en helemaal over de zeik, uiteindelijkmaar even bij ons genomen om de buren te ontzien :) maar dat was dus alleen maar lol trappen, weer terug gelegd en weer over de zeik, uiteindelijk is ze bij me op schoot in de schommelstoel in het donker in slaap gevallen en heb ik der voorzichtig terug gelegd maar daarvoor wel een pcm arm ding..ik denk een hoektand inmiddels want ze heeft nu 4 ondertanden en 4 boventanden en 4 kiezen dus tsjah weet het anders ook niet..

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ook halloo!!!

Eylem: buskruit is onderweg!

6. nonnie26

bespaar je de moeite, ik heb vandaag al 6 berichtjes geplaatst en ben volkomen genegeerd op mijn eerste bericht na dan...;)

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oeps! Iets te snel geklikt! Hahaha!

Hoe is het hier. Begon met mijn bijleespoging vanaf gisteravond, maar heb het na drie bladzijden maar opgegeven, want het was allemaal net iets te intellectueel voor mijn niveau! :D

Ik zag net wel een heel leuk kamertje van Ingrid (nou ja, Ingrid's baby dan) voorbij komen. Leuk! Ik hou wel van strak! (hmmm, klinkt als een mannenuitspraak!!! :$;))

Hier vandaag weer hard gewerkt. Druk druk druk. Nog een flinke discussie gehad met één van onze projectleiders. Er waren wat irritaties van beide kanten en die hebben we eens goed uitgesproken naar elkaar toe en dat heeft de lucht wel goed geklaard.

Daarna de kids opgehaald bij schoonmoeders en die liggen nu allebei op één oor. Steef heeft een personeelsuitje, dus die is de hort op. Ik weet ook niet of hij vannacht thuis komt slapen. Hij had voor de zekerheid wat spullen om te overnachten meegenomen. Vorige keer was hij met veels te veel alcohol op naar huis komen rijden, toen ben ik toch zo kwaad geworden op hem!

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Nonnie, nou, dat is ook niet gezellig! Maar zal vast niet zo bedoel zijn hoor! Ik heb dat ook wel eens....

Maar goed, hoe was jou dag vandaag? Is Alyss alweer een beetje toonbaar of is ze nog bont en blauw van die lelijke valpartij van de week?

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh dat is echt sneu....maar ja, als hij gewoon gaat zitten spelen is ie niet echt ziek dus, ja of hij zou last van z'n oortjes moeten hebben, dat ie het voelt als hij gaat liggen. Het is lastig hoor. Ik probeer met Irem toch zoveel mogelijk op haar kamer of in ieder geval in het donker (ok dat gaat op dit moment nog lastig ;) ) te blijven zodat het niet té gezellig wordt. Hoe is het nu?

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Quschke dank je wel!

Caro lekker de avond voor jezelf :) wel verstandig dat er logeerspullen zijn meegegaan! Mijn man reed de vorige keer met een collega mee bij zijn uitje, ik vond dat niet prettig, stel dat die collega losgaat bij het bier? Maar uiteindelijk is hij met zijn teamleider mee teruggereden, en ja die gedroeg zich gelukkig wel netjes.

Nonnie ik negeer je niet hoor ;) ben alleen niet zo in de post-modus vandaag!

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    :$ echt waar? aaah das niet leuk! ik was er vandaag bijna niet :p maar HOI NONNIE :)

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    jeetje wat gaat ze rap met haar tanden joh! maar das ook sneu...zowel voor jou als voor haar :( hopelijk wel weer een doorslaap dag vandaag

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja het is zoooo lastig.... dat heb ik ook, als je kan gaan spelen dan ga je weer naar bed...maar zodra hij zijn bed al ziet :$ maar goed...hij is nu weer even stil

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kapitein Hooker ;): Hahaha, zag jullie niet staan idd, maar inmiddels geaccepteerd en hij is verschwunden!

@ Quschke: Doe maar iets van mijn wensenlijstje.

@ Caro: Nou, beter dat Steef nu dan logeerspullen heeft meegenomen.

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    cm heel verstandig om spullen mee te nemen van steef...maar ja leuk is anders...

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik hoop dat hij nu stil blijft! Had je hem al een pcm gegeven of nog niet?

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    nonnie: klaar voor volgende week??

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    jep, gelijk toen ik het ontdekte;) hij was loei heet...

hij had ook rooie striemen en bultjes in zijn nek...maar da kanook door de hitte komen denk ik

19. nonnie26

vast niet, maar is zo lullig als de rest gewoon over je heen lult :)

ze had zichzelf gisteren gekrabt op der neus was vanmorgen weer bijna weg en net krabt ze weer per ongeluk tegen dezelfde plek ;)
    ze heeft nu nog een lichtblauw oog dus het trekt wel redelijk snel weg gelukkig!!

hoe ist met noa??

20. nonnie26

ja echt waar uhuh, bericht 1 kreeg ik 2 reacties en daarna niets meer :(:p

@quschke, nope, nog niet klaar, huisje is bijna op orde voor de nieuwe inwoners die op de honden passen moet morgen alleen de badkamer nog soppen en zondag dan even hele huis dweilen maar verder is alles schoon :) tassen zijn grotendeels ingepakt, alleen nog laatste dingetjes die ik echt pas maandag ochtend in kan pakken zoals alyss haar matras en slaapzak, kinderwagen en kinderstoel etc..de hele eetkamertafel ligt vol met zooi wat mee moet, op dit moment ben ik dan wel heeeeel blij met onze auto :D

Deel Deze Pagina