APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

kan alleen niet FSen op me telefoon :x

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ojee...een week geen cadeautjes...kunnen jullie de pc niet mee nemen...is vast nog wel plaats voor!!!:p

3. nonnie26

nope, erger we gaan maar een midweek :) maandagmiddag gaan we rijden rond haar slaapje want dan kan ze in de auto slapen, en vrijdagochtend om 10 uur moeten we er weer uit hahahhaa

4. nonnie26

hahaha laat ben het maar niet horen :cool:
    ik geef me wachtwoord wel dan kan je zelf een kadootje aan jezelf geven :D

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik had vandaag trouwens pannenkoeken gemaakt...de eerste hapjes gingen er nog wel in bij justin...daarna vond ie er niets meer aan. HIj duwde het in zijn mond.....trok zijn neus op en schudde heel vies met zijn hoofd....Manlief en ik lagen in een deuk....

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg

een midweek zonder lukt ook wel;)

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ caro: Wat sneu van Noa's eczeem.
    Knap dat ze uit zichzelf is gaan staan.

Ik ben zooooooooo blij :D. Het is eind van de maand en we hebben gewoon nog rond de € 500,-- op de rekening staan :D:D:D. We hadden al een gedeelte (mijn gedeelte, het kleinste...) van de belastingteruggave gehad, daarmee hebben we dus de roodstand ingelopen én ik heb de kinderkamer ervan betaald en we hebben dus nóg geld over. Arco's gedeelte komt er ook nog aan én dan nog vakantiegeld. We hebben dan nog wel een creditcard om af te betalen en we betalen mijn broertje nog goed voor alle verrichtte arbeid en er komt dan nog een nieuwe (nou ja, 2e hands) kinderwagen, maar dan gaan we nog geld overhouden. Pfff, wat een lekker gevoel zeg na al die maanden krap bij kas zitten

8. nonnie26

theoretisch hoeven we ook niet veel mee te nemen maar ik ben nogal gehecht aan mijn eigen spulletjes zoals onze kinderstoel, campingbedje, eigen matrasje, onze eigen kussens etc.. het was allemaal voor 10 euro extra bij te boeken maar ik vind het idee niets dat er 1000 kinderen in hetzelfde bedje hebben gelegen met hetzelfde ondergekotste matrasje snap :)

9. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    heerlijk toch:)

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Noa vindt pannekoek heerlijk! Als Lukas pannekoeken eet, geef ik Noa meestal een potje en dan krijgt ze na het potje een halve pannekoek met jam. Nou, die gaat rap naar binnen hoor! En als het aan haar ligt volgens mij nog wel een hele! ;)

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ik snap je helemaal!!!!!!!

12. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hallo dames,
    ff snel hoor zijn filmpje aan het kijken!

Post straks nog ff en dan morgen ochtend nog..

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wat fijn! Kun je tenminste ook eens wat voor de baby kopen zonder er drie keer over na te hoeven denken!

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, hoe herkenbaar. Ik ben ook werkelijk waar overal vies van ;).

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    straks nog poetsen:$ gekkie!!!

16. nonnie26

@mermaid, heerlijk gevoel he! hier ook hoor, salaris van ben is er al, dan maandag nog geld van BD zorgtoeslag over 2010 en dan over 2 weken nog even 1700 euro van die oude verzekering die ben had lopen, dan nog vakantiegeld en nog belastingteruggaaf en dan nog eens die combinatiekorting ofzo dus hier eindelijk ook weer goede tijden :)

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nou we verwachten dan wel maandag en vrijdag cadeaus van je :p:p:p hahaha en ja heel irritant geen fs ...afkicken

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou idd. Ik ben gisteren natuurlijk al bij de Prenatal geweest en vandaag nog wat bij de Hema gehaald. Oh ja, en mijn bestelling van de Outletprocent is vandaag binnengekomen. Ik moet nog wel een paar dingen hebben, maar dat kan ik dan idd gewoon halen ipv me er klote onder te voelen.

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zit er iemand Xfactor te kijken?

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hier ook...vakantie geld moetnog komen van beide! dan nog gedeelte belasting.....mehja...we kunnen het gebruiken voor ons huisje!!! goed doel dus....

Deel Deze Pagina