APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wat fijn :D

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja joh ik vind dat maar niets een of andere vieze vent die met zijn luizenkop op hetzelfde kussen ligt als die ik krijg daaro :)

en dan voor mezelf kan ik me er wel over heen zetten maar voor mijn meisje niet ;)

ik ben ook zo'n doos die naar de receptie gaat omdat er nog een haar in het bad zit ofzo... getverderrie :x

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ehm, volgens mij zei ze posten! Hihihi!:p

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    gedeeltes...heb simran en rochelle gezien..

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee, ik heb Law & Order Criminal Intent opstaan. Die talentenshows komen me al jaren de neus uit, dus die kijk ik niet meer, hahaha. Behalve SYTYCD, dát vind ik wel leuk.

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik zet net de tv aan en zie Adlicious (of zoiets?) met Lisa. Wat die Lisa aanhad, dat zag er echt niet uit!!!! Heb je haar gezien????

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    heb ik zo slecht gelezen....misschien een teken.....hier in huis gebeurd vrij weinig sinds ik weet dat we hier weg gaan:)

8. nonnie26

ik zal papa deze week eens achter zijn vodden aan zitten alhoewel het probleem meer bij de leveranciers ligt denk ik om die offerte klaar te maken ;) papa doet alles zo snel mogelijk voor zijn meisje :D

@Cm, ZAT te kijekn maar ben heeft top gear aan staan, zo zijn de regels ik de lap en hij de ab ;)

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Inderdaad, ik ben ze ook zat. Ik zette ook alleen de tv aan op RTL4 en toen zag ik die Lisa. Ik dacht eerst dat ze een jurkje aanhad, maar gelukkig was het dan nog een soort broekpakje, maar mijn god, dat trek je iemand met zo'n figuur niet aan hoor! Ik zou daar niet dood in gevonden willen worden, laat staan dat ik er mee op tv kom! :$

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    nee dat heb ik gemist....hier staat het alleen op als reclame bij top gear is;)

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Steef belde net dat hij toch in Rotterdam blijft slapen. Ze gaan eerst nog even een borreltje halen in de stad. Nou, dat zal er dan wel niet bij ééntje blijven denk ik zo!;)

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahha! Ja, ik raak bijv. ook nooit leuningen van trappen aan, de roltrap ga ik ook op zonder iets aan te raken, pinnen uit de muur doe ik met mijn knokkels en deurklinken raak ik ook niet aan met mijn handen. Én ik heb altijd zo'n flesje desinfectant bij me :). Die Canadese die de zomer van 2009 bij ons was moest er altijd zo hard om lachen. Als ik dan met mijn ellebogen een deur opendeed zei ze weer "Oh *naam*....you and your germs!" :):D

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    We hebben vandaag iig bedacht hoe we het willen hebben....de badkamer gaat zowiezo andere kamer op. Daar hebben we plaats voor bad en douche. Op een andere kamer zaten heel veel ramen...die heb ik liever op een slaapkamer dan badkamer.

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ojee....dalijk toch maar eens kijken bij de herhalingen van de liedjes!

Stacy vind ik trouwens ook niet op haar charmants:cool:

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Over borreltjes gesproken, ik heb vandaag zo gelachen! Mijn baas moest vanochtend naar de tandarts, hij had al om half 9 een afspraak. Gisteravond hadden ze een Golf event of weet ik veel met allerlei ondernemers uit de buurt en dat was nogal laat geworden en de alcohol had heeeel rijkelijk gevloeid. Dus hij had erg veel moeite om zich op tijd uit bed te slepen om naar de tandarts te gaan en hij zag er ook uit als hell! Komt hij bij de tandarts.... wordt hij door die beste man weer weggestuurd met de mededeling dat hij volgende week maar terug moet komen, zonder kegel! Whahahahaha! Ik denk dat de tandarts bang was dat de lucht zou blijven hangen en alle patienten die dag zouden denken dat de tandarts half dronken was of zo! :D:D:D

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zal zo even kijken. Ben inmiddels verder gezapt naar Criminal Intent...

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahahahahahahha, sta je dan voor lul!

18. nonnie26

@mermaid, zo erg heb ik het nou ook weer niet, maar heb onwijs veel zin om te zwemmen daro, maar als ik nu al na ga denken over die voetschimmels en die vieze muffe omkleedhokjes en die voetenbadjes etc.. brrrrrr zweet breekt me uit, en als je mijn husi soms ziet dan sn ap je het echt niet als ik een luie dag heb :)

@quschke, ja lijkt me idd wel mooier om minder ramen op je badkamer te hebben dan op een slaapkamer, ben errug benieuwd naar het huisje en zeker je tuin!! wat zal jij daar trots en blij mee zijn :)

@CM, hahahaha, die tandarts dacht ook no way in mijn praktijk :D

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Blij absoluut...we hebben er zo lang op moeten wachten!
    Trots ook wel....maar denk dat we dan ook eerst flink moeten opknappen en is lastig met zo goed als geen geld...maar dan duurt hetmaar wat langer!

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn eigen huis is ook echt niet spik en span hoor, maar da's mijn eigen vuil, dáár ben ik dan weer niet vies van :D. Alleen van dat van een ander, hahaha.

Deel Deze Pagina