@CM: wat leuk dat event!!! @LZ: ja ik zag het verhaal van die priester...snap er de ballen niet van...
Bij schapen!!!!???? D'r staat onder bij koeien, maar ik ben al een week bij iedereen koeien aan het verzorgen, maar geen deken! Dus ik moet schapen gaan verzorgen? Zijn dat soms vermomde koeien in FS!
Ja, leek me ook wel leuk. Ik vond alleen de entree erg duur. 18,50 p.p.! Maar toen mailde een vriendin me dat ze gratis kaartjes kon krijgen via haar werk, dus nu heb ik twee gratis kaartjes gekregen. En het is in Dordt, dus lekker dichtbij!
Whaaaa! Al een week die stomme koeien aan het verzorgen. Stap ik nu over op schapen en heb na drie buren gelijk die deken! Had ik dat maar eerder geweten! Hahaha!
De vorige keer dat ik babyboom volgde had ik zelf een kinderwens...de dag dat ze de test uitzonden had ik net de dag daarvoor zelf een posi test in handen!!
graag gedaan dames @babyboom, heb net met manlief gekeken, vond het zo sneu voor dat stel dat al een kindje had verloren bij 22 weken heb wel een traantje gelaten voor ze @Cm, wat leuk zeg! veel plezier bij lief!! en wat goed van noa!
Ja je moet eerst die taak afmaken (de priester wil rusten en dan eten) en dan moet je nog een trainingsplek maken straks en dan kun je er eindelijk wat mee