Liefjes!! Allereerst nog even bedankt voor de lieve reacties en tips! Had gisteravond een vergadering dus was er niet en las ze net pas, maar super lief dat jullie zo meedenken! Hij sliep om kwart voor negen dus dat is een heeeeele vooruitgang! Hahaha hopen dat t goed blijft gaan! Ikheid, gefeliciteerd!!!! Wat onwijs gaaf voor jullie! Ben echt blij voor je! En wat een mooie datum! Fijn dat Jayden weer is opgeknapt Mermaid, lekker verlof! Maar wat heb jij een achterlijke baas zeg leuk kamertje! Nonnie, ahhh tandjes door der lipje, dik oog.. Arme Alyssa! En balen dat Ben weer een tijdje weg moet! Wel super lief van de rozen! Cm, jeeej Noa's eerste stapjes! Goed hoor! Janne, een 9! Whoehoe!! LZ, jeetje spannend zeg, hopen dat de uitslag meevalt.. Klinkt als niet zo'n lekker ochtendje in het ziekenhuis! Goed aan jezelf denken he! TM, ahhh jaloers! Ik wil ook mn belastingcentjes!! haha Ingrid, jeej applausje voor Milan! Gek dat gevoel in je buik! FS, ja daar ga ik zo ook maar eens kijken.. Ik verwaarloos mn bosje haha
De combi van het hele IVF traject, wat best zwaar is en een overleden kindje, wat ik natuurlijk van erg dichtbij heb meegemaakt..
ik snap dat je het er misschien liever niet over hebt maar ik kan me niet herinneren wie dat dan was of heb je het hier nooit verteld?? sorry sorry sorry als je het liever niet zegt moet je mijn berichtje maar als niet verzonden beschouwen
nou; weet haast wel zeker dat er een aantal hersencellen verloren zijn gegaan tijdens of na de bevalling want sommige dingen vergeet of denk ik helemaal niet aan, als ik in de supermarkt loop weet ik niets eens wat ik moet halen voel me dus echt dom de laatste tijd en zeker wat betreft LZ
Ja ik heb het wel verteld, maar denk dat je toen nog niet meeschreef. Ik heb mijn zwangerschap samen doorlopen met mijn vriendinnetje hier uit de straat. Ik liep 4 weken voor. Samen yoga gedaan, voorlichtingsavonden geweest etc. Zij is 3 weken te vroeg bevallen, Gerodi van 2 mei, R. van 7 mei. Helaas is R. op 6 juni 2010 overleden. En ik kan je vertellen dat als je zelf nog in je kraamtijd zit, je je vriendin zooooooooooo gebroken ziet en zelf nog onder de hormonen, dat dit niet in je koude kleren gaat zitten. Als ik dan dat stel zie, waarvan ik weet wat voor een periode ze hebben meegemaakt en dan ook nog een vroeggeboorte/ dood geboren kindje.... ik denk dat ik daar echt nooit meer naar kan "kijken".....
Deel 14 alweer! Ik lees morgen wel bij, moet Jayden nog papfles geven en ab-kuur, dus moet hem wel wakker maken, zo sneu, maar hij was om 19uur al moe en had net avondeten op en was dus te vroeg voor een papfles.. En yeah; ik heb een jaarcontract gekregen en gewoon geen minpunten, waren dik tevreden! Fijn zeg die exta zekerheid, zeker nu met die belasting en een 2e op komst!
Lz, kan me voorstellen dat je niet naar dat soort dingen kan kijken! Mermaid, jaaa ik ben ook blij Je zou maar lekker vrij zijn! haha Nonnie, haaii haha, ja echt fijn lekker een avondje op de bank! Lautjuhh, Hier gaat het goed! Bij jullie ook?? Las dat je alweer lekker ideeen van TM had opgedaan om lekker een keertje alleen met manlief te eten! Gezellig
@Lz wat heftig kan me voorstellen dat je daar niet naar kan kijken.. ben je lang bezig geweest met ivf voordat gerodi kwam? @ ikheid wat fijn!! das wel een leuke meevaller!is toch lekker zekerheid!