eylem, succes met schoonmaken en het word bijwerken van de gene die ie nu heeft, staat de naam van alyssa maar tussen de letters moet nog wit komen en de schaduwen moeten nog een keer gedaan worden..
dit is hem, inmiddels zijn alle zwarte stukken mooi ingekleurd maar daartussen komt nu schaduw en de "huid" stukken in alyssa haar naam worden nu wit..
@ Eylem: Succes met je laatste voor-we-op-vakantie-gaan-dag . Zo, ik heb de schoenenkast inmiddels uitgezocht. De schade: 42 paar schoenen gaan weg en 26 paar schoenen houd ik. Het eerste wat ik dacht toen ik alles had uitgezocht....tijd om te shoppen . Best ernstig eigenlijk als ik er zo over nadenk .
voel jij je wel lekker ik heb uhhhh 1 paar slippers 1 paar casualschoenen 5 paar pumps 3 paar winterlaarzen
oh zo schattig, ze hadden bij de zeeman korte joggingbroekjes voor alyss dus dacht ik neem er eentje mee lekker makkelijk in de zomer op zondag ofzo maar hij is echt zooo leuk ze heft hem nu voor de 2e keer aan, van de week met een shirtje erop en vandaag met een tuniekje van bfc met spaghettibandjes dus je ziet net het randje van het broekje
Mermaid en ik dacht dat ik veel schoenen had met mijn 10 paar ballerina's, 3 paar slippers en 3 paar laarzen en nog ergens een paar pumps, hahahahah Irem is bij mijn moeder dus nu ga ik ECHT wat doen! Kom straks wel weer ff pauzeren bij jullie! Oh Nonnie ben benieuwd hoe de tattoo er straks uit gaan zien!
Ja erg hè, ik had dus gewoon 68 paar schoenen.... Ik kwam echt schoenen tegen waarvan ik dacht "HUH? Zijn die van mij?". Ik moet wel bekennen dat ik ook schoenen gehouden heb die ik bijna nooit aan heb gehad, maar die gewoon te leuk zijn om weg te doen . Zo, nu ga even douchen en dan boodschappen doen.
@nonnie ahhh lief!! @Mermaid haha jeetje zeg wou dat ik zoveel schoenen had haha,. @hier wasje afgehaald, wasje aangezet laetitia op bed, vanmiddag uurtje alleen :d
Goeiemorgen, Gijs werd gewoon een keer om 10 uur pas wakker heeeeerlijk das lang geleden! thomas moet vanmiddag/vanavond werken en ik ben vrij gezellig dus ach ja ... maar mermaid jeetje wat een hoop schoenen (en dan nog shopdrang ) hahahhaa ongeluk met dat kindje...vreselijk gewoon....moet er niet aan denken. vind het ook eng met het balkon... de rest GOEIEMORGEN ik duik mijn bosje in, en heb lekker een wiener melange
@Chilleke lekkkerrrrrr @ hier laetitia is dr maar weer uit want slapen ho maar.. dan straks nog maar een keer proberen..
Goedemorgen! Nieuwe kleren van Gerodi zijn binnen!! Helemaal leuk! Whahahaha Mermaid, ik weet niet hoeveel paar ik heb, maar geen 62. Moet wel hoognodig nieuwe Eylem: LEKKER!!! Vanaf morgen gewoon 5 weken mooi weer!!! Wonder: nogmaals vreselijk dat ongeluk.... Nonnie: ben benieuwd! 14 juni gaat mijn man aan zn (Gerodi) sleeve beginnen.....! Ik moet hier nodig gaan wassen, de deksel past niet meer op de wasmand