APRIL-mama's 2010 deel....15!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

eylem, succes met schoonmaken en het word bijwerken van de gene die ie nu heeft, staat de naam van alyssa maar tussen de letters moet nog wit komen en de schaduwen moeten nog een keer gedaan worden..

2. nonnie26

dit is hem, inmiddels zijn alle zwarte stukken mooi ingekleurd maar daartussen komt nu schaduw en de "huid" stukken in alyssa haar naam worden nu wit..

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie wauw dat word volgens mij wel mooi!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Succes met je laatste voor-we-op-vakantie-gaan-dag :D.

Zo, ik heb de schoenenkast inmiddels uitgezocht. De schade: 42 paar schoenen gaan weg en 26 paar schoenen houd ik. Het eerste wat ik dacht toen ik alles had uitgezocht....tijd om te shoppen :D. Best ernstig eigenlijk als ik er zo over nadenk :).

5. lautjuhhh

@Mermaid 46 paar schoenen :0 wooowwww das wel echt super veel wou dat ik dat had!

6. nonnie26

ja diegene op zijn bovenarm had ie al en dat stuk met alyssa is er nu bij gezet..

7. nonnie26

voel jij je wel lekker ;):p

ik heb uhhhh

1 paar slippers
    1 paar casualschoenen
    5 paar pumps
    3 paar winterlaarzen

:D

8. lautjuhhh

nou kom ik aan mn mn schoenen 1 paar kisten 1 paar crogs.. moet nog nieuwe schoenen halen..

9. nonnie26

oh zo schattig, ze hadden bij de zeeman korte joggingbroekjes voor alyss dus dacht ik neem er eentje mee lekker makkelijk in de zomer op zondag ofzo maar hij is echt zooo leuk ze heft hem nu voor de 2e keer aan, van de week met een shirtje erop en vandaag met een tuniekje van bfc met spaghettibandjes dus je ziet net het randje van het broekje :D

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

:$ Mermaid en ik dacht dat ik veel schoenen had met mijn 10 paar ballerina's, 3 paar slippers en 3 paar laarzen en nog ergens een paar pumps, hahahahah :D

Irem is bij mijn moeder dus nu ga ik ECHT wat doen! Kom straks wel weer ff pauzeren bij jullie!

Oh Nonnie ben benieuwd hoe de tattoo er straks uit gaan zien!

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Met van die bloemetjes? Die heb ik ook, in roze en donkergroen. Ingepakt!

En nu ga ik ECHT :x:D

12. nonnie26

correctie 6 paar pumps, had die hele hoge nog ;)

13. nonnie26

nee gewoon knalroze maar je had ze ook met openrondjes erop..

14. nonnie26

effe spammen dan :D

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja erg hè, ik had dus gewoon 68 paar schoenen.... Ik kwam echt schoenen tegen waarvan ik dacht "HUH? Zijn die van mij?". Ik moet wel bekennen dat ik ook schoenen gehouden heb die ik bijna nooit aan heb gehad, maar die gewoon te leuk zijn om weg te doen ;).

Zo, nu ga even douchen en dan boodschappen doen.

16. lautjuhhh

@nonnie ahhh lief!!

@Mermaid haha jeetje zeg wou dat ik zoveel schoenen had haha,.

@hier wasje afgehaald, wasje aangezet laetitia op bed, vanmiddag uurtje alleen :d

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen,
    Gijs werd gewoon een keer om 10 uur pas wakker :$ heeeeerlijk das lang geleden! :D thomas moet vanmiddag/vanavond werken en ik ben vrij ;) gezellig dus ;) ach ja ...

maar mermaid :$ jeetje wat een hoop schoenen (en dan nog shopdrang :$) hahahhaa

ongeluk met dat kindje...vreselijk gewoon....moet er niet aan denken. vind het ook eng met het balkon...

de rest GOEIEMORGEN :D

ik duik mijn bosje in, en heb lekker een wiener melange :D

18. lautjuhhh

@Chilleke lekkkerrrrrr :)

@ hier laetitia is dr maar weer uit want slapen ho maar.. dan straks nog maar een keer proberen..

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!

Nieuwe kleren van Gerodi zijn binnen!! Helemaal leuk!

Whahahaha Mermaid, ik weet niet hoeveel paar ik heb, maar geen 62. Moet wel hoognodig nieuwe:D

Eylem: LEKKER!!! Vanaf morgen gewoon 5 weken mooi weer!!!

Wonder: nogmaals vreselijk dat ongeluk....

Nonnie: ben benieuwd! 14 juni gaat mijn man aan zn (Gerodi) sleeve beginnen.....!

Ik moet hier nodig gaan wassen, de deksel past niet meer op de wasmand:cool:

20. lautjuhhh

@Lz dat ken ik ben zelf ook aan hetwassen haha..

Deel Deze Pagina