@ nonnie; ja ze vind het daar geweldig. Vooral oudere kindjes die haar leuk vinden, dus ze heeft alle aandacht ! Leuke foto ! Mooi pakje i.d. ! @ Eylem wat een programma vandaag zeg ! Suc-6 @ Mermaid; WAUW ... wat een hoop schoenen heb jij zeg ! Als ik ga tellen kom ik vast ook een heel einde, maar echt niet in de buurt van de aantallen die jij noemt.. even denken 2 paar winterlaarzen, 5 paar gympen, 2 paar pumps oh ja en nog hoge met hakken, maar daar kan ik niet op lopen. 2 paar ballerina`s en 3 paar slippers.. hmmm zijn er toch ook 15.. oh en 2 paar regenlaarzen tellen die ook ?
ik heb mezelf trouwens vreselijk afgemat in de sportschool toch wel lekker .. maar het was me een partij warm.. pfff... Nu even uitpuffen voordat ik verder ga..
Nou hier schiet ik aardig op....scheelt toch wel zonder dreumes in de buurt . Gestofzuigd, badkamer gedaan, luiertas en andere handbagage ingepakt, tickets herbevestigd dus het valt me reuze mee hoeveel ik nu nog moet, alleen de was maar dat kan nog niet omdat mijn man nog ligt te slapen en de koffers inpakken maar dat mag mijn man doen .
@Eylem kijk dat schiet lekker op!! @hier allemachtig, laetitia is een kwartier stil en daarna gaat ze weer kletsen... haha snap dr geen hol van.. maar goed schijnbaar wil ze niet slapen nou ja dan maar niet haha.. Manlief gaat morgen helpen klussen bij mn zus dus morgen dagje alleen met laetitia en dan ff over de braderie denk ik
ben ik weer, even naar de stad geweest en bij manlief wezen kijken, witte in haar naam gaat vandaag niet door want hij was nu weer met andere dingen bezig, lijne als schaduw tussen de naam en de rest van de schaduw ben benieuwd als ie straks thuiskomt.. @LZ, echt waar wat gaaf!!! heeft ie al meer tattoeages?? @kris, lekker wezen sporten dus! @eylem, goed bezig jij! ben best wel een beetje jaloers op je 5 weken zon!! @hier, keuken opgeruimd, gestofzuigd, opgeruimd en nu effe een wasje draaien..
Hoiiiiiii! Deel 15 dames.. wat gaan jullie hard! Ik ga niet eens proberen om bij te lezen.. Alles goed hier? Nog spannende dingen te melden? Leuke plannen voor vandaag? xxx
goeiemorgen meiden! peutertje vreselijk zeg ik heb draai kiep ramen maar die zijn mooi beveiligd dat noa ze niet open kan maken kan wel maar dan kan die maar 5 cm open en daar past ze niet door heen eylem 5 weken zo hee jij heb er zin in hahaha 68 paar schoenen!! sjeej ik heb gister denk ik z´n 5 paar weg gedaan ik denk dat ik het red met 10 paar schoenen nu en de rest ben ik al weer kwijt hier de keuring en reperatie net betaald en een opvolgstoel voor noa gekocht want stoel nummer 1 maakte ze de gordel van open dus nu stoel nummer 2 hier voor de rest een rustig dagje ben vrij moet het weekend weer avonddienst draaien
Hé mupke! Bevalt prima! En de zon doet ook z'n werk, hahaha! Ik ben verbrand joh! Net een kreeft.. Manlief is ook vrij.. ligt nu te slapen op de bank, Jayden ligt op bed en ik zit in de tuin in de zon.. Jullie ook samen vrij hè? Gaan jullie nog wat leuks doen? xxx
Online Huishoudboekje Yunoo: Website van het Jaar 2010 & hoogste cijfer Consumentenbond in test Kasboekjes! site voor je geldzaken, ben er gisteren mee begonnen, ideaal zeg!
yep, wij ook samen vrij, nee niets bijzonders, lekker van elkaar genieten want vanaf volgende week begint zijn buitenlandwerk, volg week duitsland de hele week, dan een week oostenrijk en dan weer 2 wk duitsland dus we hebben alleen de weekenden en doen daarom nu lekker saampjes genieten van onze meid en van elkaar, hij moet zoveel missen in die weken, zondag nog even over de grote braderie hier maar verder niets... verbranden, ik ken het word ook altijd zo rood als een kreeft en dan 4 dagen later weer wit
oke dan!! hier is ben bang voor een tweede kind, want dan moet hij die grote gaan spiegelen voor de naam van de 2e
He meiden! @ Imelda a.k.a. Mermaid, @ Nonnie, inderdaad schattige zo met dat broekje en dat shirtje eroverheen! Ik vond trouwens dat jurkje wat ze op het klimfilmpje aan heeft ook erg leuk! @ Eylem, flink aan de schoonmakerij dus! Moet hier eigenlijk ook gebeuren, maar zo geen zin in! @ de rest, sorry, weet het niet meer
Lukas is net opgehaald door mijn schoonmoeder. Die gaat met haar naar de camping dit weekend. Ik ga hem zondagmiddag weer ophalen. Vind het aan de ene kant wel lekker, want ik heb de laatste tijd best mijn handen vol aan hem, maar aan de andere kant mis ik hem nu al! Noa ligt nu op bed, als ze wakker wordt ga ik denk ik even naar de stad. Moet nog wat van die beveiligingshaakjes halen bij de Prenatal, aangezien madam inmiddels doorheeft hoe ze de keukenkastjes open kan maken! Verder even bij de Jola kijken, want die hebben we sinds kort hier! Ben benieuwd! Hoor er altijd zoveel over van jullie!
Nonnie geniet ervan dat manlief er nog lekker is!! @ ikheid lekker hoor in de tuin zitten heb ik hier helaas niet @hier ff alleen dus ff flink huishouden doen