APRIL-mama's 2010 deel....15!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

bij mij staat er trouwens nog steeds niks in me dierenwinkel:S

3. lautjuhhh

@Tm bij mij ook niet hoor! Geef maar seintje als ze er staan ;)

4. Trotsemama1

ze staan er al 2 minuten:p

5. lautjuhhh

haha dan om ik eraan :p

6. lautjuhhh

@Tm relaxed tanx nu heb ik zelfs 2 hut ontwerpen over :D

7. Trotsemama1

hahaha
    meiden wat zeggen jullie noa was begin van de middag warm(ben de thermometer kwijt)
    maar ze geeft nu ook pijn in haar nekje
    maar heb er toen straks een zetpilletje gegeven om dat ze voor mijn gevoel echt aan de verhoging/koorts zat

8. lautjuhhh

misschien spierpijn? en anders ff nieuwe temp halen en dan ff tempen over een uurtje ofzo.. en dan vanavond nog een zetpil geven..

9. Trotsemama1

ik bel even de ha
    ik lees te veel dingen over nekpijn en koorts dat ik het toch even zeker wil weten

10. lautjuhhh

@Tm dan gewoon de ha bellen!

@hier laetitia is echt net in dr doen. heeft een uurtje geslapen wil alleen maar bij ons hangen en jengeld.. echt sneu..

11. Trotsemama1

gebeld ik moest het aankijken als ze heel erg suf werd en de nek nog meer pijn aangaf acuut bellen
    de digitale thermometer gevonden lag achter het bed
    met zetpil geeft ie nu 38,1 aan dus ligt verhoging
    ben benieuwd als de zetpil is uitgewerkt

12. lautjuhhh

@Tm afwachten maar! Beterschap met dr.. hopelijk valt het allemaal mee..

13. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

TM, beterschap met noa!!

@hier, alyss weer wakker dus even stukje wnadelen of in ieder geval even lekker naar buiten ;)

14. lautjuhhh

mm wat kun je nog meer doen ,zie net dat laetitia 2 kiesjes krijgt en 2 tandjes tegelijk.. ik heb genigel, pcm zit er nu in en een speen (die ze eerst nooit wou maar nu alleen als ze tandjes krijgt). wat kan ik nog meer geven? om de pijn te verzachten

15. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

tandenborstel om lekker op te knauwen, helpt hier super, ligt gewoon voor het grijpen op tafel en als ze last krijgt van tanden/kiesjes kan ze zelf masseren, hoe denk je dat ze anders aan die 14 tanden komt :D;)

16. lautjuhhh

@nonnie das nog eens een goede dat ga ik dr geven :d

@fs jeetje wat moet je veel hebben voor de taken zeg.. nu weer 5 buskruit

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Kiekeboe!

Wat een hitte.. poeh!

Manlief staat alvast te koken.. en Jayden ligt sinds 1,5 uur op bed, maar ik hoorde net iets, dus denk dat ie wakker aan het worden is.
    Daarnet nog ff een rietjesbeker bijgekocht van Nüby, ideaal! Jayden drinkt voortaan alles zelf! Nu lust ie zelfs water..

Ik heb net nog ff in de zon gezeten, maar werd er duizelig van.. dus genoeg voor vandaag!

Vanavond X-Factor kijken en lekker bankhangen.

Nonnie: zó! Die Ben gaat veel weg, pittig!

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Nee, geen nailart op mijn nagels.

@ Ikheid: Lekker zeg dat je man aan het koken is.

Hèhè, mijn lakentjes zijn eindelijk binnen. En de raamsticker die ik had besteld ook. Maar niet mijn Wehkamp-bestelling, dus dat is wel balen. Hopen dat het nog wel komt vandaag...

19. lautjuhhh

@ikheid fijn dat jayden nu alles zelf drinkt!! scheelt wel he ;) Lekker hoor in de zon zitten..

@hier manlief begint aan het eten jeej lekekr shoarma met krieltjes en sla..

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Lekker he de zon. Sanne heeft weer lekker in het zwembadje gezeten en ik met mijn voetjes erin. Nu is ze langs de keuken aan het stappen ( = nieuwe hobby ;) )

Fijn dat de lakens en raamsticker binnen is Mermaid.. nou je wehkamp bestelling nog !
    En Ikheid.. lekker.. manlief aan het koken ! Wordt het iets lekkers ?
    Hier noedels met kip, maar zal wel laat worden moeten als Wes thuis is mijn fiets nog ophalen van de fietenmaker. En ik moet vanaf daar naar huis fietsen. Dus ben niet voor 18u thuis. Geef Sanne zo vast maar een potje.

Deel Deze Pagina